bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- kemalistler7
- venezuela6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- günün şiiri3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 2026 dünya kupası22
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- alan greenspan3
- dünya11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- aşure2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- türk erkeği egosu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- zippo2
- evde kaş bıyık alımı3
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- kıskanmak7
- panter emel2
Bi boka yaramayan iş bulma şeysi.. buradan işe girebilen bir kişi yoktur..
Buradan iş bulmak tamamen bir hayaldir.
isimli bir site olduğunu düşünüyordum ama yorumları görünce içim karardı resmen. Bu kadar kötü bilindiğini bilmiyordum.
Hesabımı kapattığım site. Bir faydası olmadı, olmayacak da.
(img:#1999284)
Doğum günümü ilk kutlayan olmak istemiş sağolsun. Ama seni hiç sevmedim süt oğlan. Çünkü senin aracılığınla hiç iş görüşmesine çağırılmadım. O kadar başvuru yaptım, sonuç 0. iş bulmak güzel bir hediye olabilirdi...
Doğum günümü ilk kutlayan olmak istemiş sağolsun. Ama seni hiç sevmedim süt oğlan. Çünkü senin aracılığınla hiç iş görüşmesine çağırılmadım. O kadar başvuru yaptım, sonuç 0. iş bulmak güzel bir hediye olabilirdi...
Şuradan iş bulana ödül verilecek galiba. Evet.
eleman.net, hemen iş bul ve istanbul istihdam ofisi daha iyi seçenek olabilir.
Yaklaşık 7-8 yıldır üye olduğum, arada girip bir çok başvuru yaptığım ama bot mesajların dışında hiç bir gerçek mail ile dönüş almadığım site.
Kendi mesleğimde çokta kötü olmayan bir cv'm olmasına rağmen.
Kendi mesleğimde çokta kötü olmayan bir cv'm olmasına rağmen.
asgari ücrete elemanın annesini bile becermek isteyen firmaların iş ilanları yayınladığı site.
buradan iş bulabilen var mı cidden merak ettiğim sitedir.
istanbul' da Call centerda çalışırım derseniz yapın kaydınızı. 1 haftaya iş bulursunuz. Gerisi tırışka.
(bkz: ilana çıkmak)
boşuna uğraşmayın. bu siteye firmalar tonla para veriyor. genelde çok üst düzey yönetici ilanları için iş görür onun haricindeki firmalar kendi reklamlarını yapmak için ilan açıyorlar. hiç bi firma sıradan bir çalışan bulmak için bu siteye paralar dökmez başka sitelere yönelin linkedin v.s gibi.
amele.net.
Ülkede cidden kriz var her sene bir iki defa arayan olurdu kariyerde ki cv den bu sene tık demedi. Piyasa da iş yok götünüz başınız oynamasın işinize sahip çıkın.
LinkedIn in boku olamaz net.
Sirketlerin odul almak icin kapistigi, dunyanin en kotu i.k sitesi.
30 yere basvuru yapip nasil bir c.v gorunmuyor hayret ya.
Insanlarin umutlari ile oynuyorlar.
30 yere basvuru yapip nasil bir c.v gorunmuyor hayret ya.
Insanlarin umutlari ile oynuyorlar.
Boktan ve işe yaramaz diyenler olmuş. boktan ve işe yaramayan bir cv ye sahipseniz beklentiniz zaten bu olmalı. yıllardır işlerimi hep kariyer netten bulurum, gayet de memnunum. etkili cv hazırlama ile ilgili yöntemlere bir göz atarsanız şansınız artar. linkedin tabiki daha üst ama tcde kariyer net gayet yeterli. bol şanslar.
işsiz olmayanlara bile mesaj atarlar. Hayır sanki burada iş arayanlar şıp diye iş buluyormuş gibi * . Bu devirde hele ki tecrübeniz yoksa bu tür yerleri bırakın. Çıkın dolaşın ilan olan olmayan yerlere sorun anca öyle bulursunuz. Bulduğunuz iş belki tatmin etmeyecek sizi ama bir süre belki idare eder sizi. Bir tanıdık yoksa anca böyle oluyor. Akıl veren çok olur yazılanlarin cogu yalan ve ego tatmini.
Eskiden baya telefonla dönüş alırken şimdi yukarıda da yazıldığı gibi bakan bile nadir oluyor.
(img:#2271219)
Son 2,5 ayın özeti. 1 aydır başvuru yapmıyorum.
Yönetiminizde kim varsa televizyonlara reklam vereceğine aktif bir çözüm bulsun. Şirketlere para karşılığında ilan hakkı satarsanız bu istatistikler artar durur. Ben çevremde yalnızca 1 kişinin bu site üzerinden iş bulduğuna şahit oldum.
Asgari ücretle haftada en az 54 saat çalışmayı kabul etmediğiniz sürece iş bulmanın imkansız olduğu sitedir.
Son 2,5 ayın özeti. 1 aydır başvuru yapmıyorum.
Yönetiminizde kim varsa televizyonlara reklam vereceğine aktif bir çözüm bulsun. Şirketlere para karşılığında ilan hakkı satarsanız bu istatistikler artar durur. Ben çevremde yalnızca 1 kişinin bu site üzerinden iş bulduğuna şahit oldum.
Asgari ücretle haftada en az 54 saat çalışmayı kabul etmediğiniz sürece iş bulmanın imkansız olduğu sitedir.
iş bulamayacağınız iş bulma sitesi...
Başvurunuz alındı artık sittin sene geri dönüş yapmayacağız hahahaha adlı iş bulma sitesi...
Kısacası bi boka yaramii...
Kısacası bi boka yaramii...
iş bulduktan sonra aranmaya ve cv incelenmeye başlanır genelde. tam bir murphy kanunu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar