bugün
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- erkek erkeğe açık oylaşmak4
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- nofap5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- eski uludağ sözlük ortamı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- sedat pekmez18
- burç saçmalığı2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- tarot falına inanan salak8
- 2026 dünya kupası15
- kadınlar neden aldatır16
- futbol8
- özbekistan2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- portekiz2
- hoşçakal leyla2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- lionel messi11
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- turkcell2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ithal et3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- dünya2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
Adam olmaya olur ama biz göremeyiz.
Muhafazakarlara biraz daha empati ile yaklaşabilir. Kırmadan dökmeden.
kaşıntısı epeydir var ama kimse oralı değil.
Kem söz sahibine aittir. Suskunluğumuz nezaketimizdendir.
Saf çocuk yazar.
Kamos sana kötü bi haberim var: hayal ettiğin Kemalist diktatörlük geldiğinde o da yasakçı olacak, özgürlükçü değil.
Kamos sana kötü bi haberim var: hayal ettiğin Kemalist diktatörlük geldiğinde o da yasakçı olacak, özgürlükçü değil.
Sözlüğün en iyi yazarlarından biridir.
Trollük falan yapmaz.
Trollük falan yapmaz.
Kamos ayol mayol derler eline patlıcan verirler böyle yerlerde dikkat et.
Şovenizm, ırkçılık, sığ zihniyet dendi mi akla gelen tipitiptir kesinlikle şüphesiz sjsj. Tarihten anladığı tek şey tarihi şahsiyetleri övmek, geçmişin başarılarıyla övünüp tarihsel eskapizm girdabında boğulmaktır. Bireysel anlamda bir başarısı olmayınca geçmişiyle atalarıyla övünerek kendini tatmin etmeye, yetersizliğini örtmeye çalışıyor sjsj.
pandela dingilinin mabadını çok uzun bir süre yakmış biraderdir.
15 temmuzda demokrasi ve laikliği korumak için tankın önüne yatan bir laiklik aşığı.
15 Temmuz olduğunda ben daha çocuktum ve ne olduğunun farkında bile değildim o zaman.
Televizyonda darbe haberleri vardı.
Neyse ki biz bunu atlattık.
Televizyonda darbe haberleri vardı.
Neyse ki biz bunu atlattık.
boş yapmıyor ve hayatla siyasete akılcı,dengeci ve sağlıklı bir zihinle bakıyor.
severim kendisini. o da nereden baksan benim gibi daldan dala yazıyor.
iktidara giydirdiği kadar muhalefete de giydiriyor. genelde yaşıtlarımdan bunu görmek çok zor.
iktidara giydirdiği kadar muhalefete de giydiriyor. genelde yaşıtlarımdan bunu görmek çok zor.
Dangalak dangalak hareketler yapıyordu engeli basıp geçtim.
--spoiler--
Ama ben ikisine de giydirmem mesela. ikisinin de iyi yanlarını desteklemek kötü mü. illa ikisine de giydirmek mi gerekiyor. Ha yanlışları eleştirilebilir, o ayrı.
--spoiler--
sen dediklerimden bunu mu anladın dostum ?
giydirmek eleştirmek demek. bu anlamda söyledim. genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
insan kendisini savunmak için önce kendisini eleştirmeli ki aynı haksızlık ona yapıldığında kendisini savunabilecek yüzü ya da hakkı olsun.
Ama ben ikisine de giydirmem mesela. ikisinin de iyi yanlarını desteklemek kötü mü. illa ikisine de giydirmek mi gerekiyor. Ha yanlışları eleştirilebilir, o ayrı.
--spoiler--
sen dediklerimden bunu mu anladın dostum ?
giydirmek eleştirmek demek. bu anlamda söyledim. genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
insan kendisini savunmak için önce kendisini eleştirmeli ki aynı haksızlık ona yapıldığında kendisini savunabilecek yüzü ya da hakkı olsun.
--spoiler--
genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
--spoiler--
Hmm şimdi anladım dostum. O zaman aynı kuşaktan yazarlar olarak üçümüz de muhalefeti eleştirebiliyoruz. *
Edit: giydirmek ağır sözler söylemek, hakaret etmek anlamına geliyormuş. Ben giydirmem, eleştiririm.
genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
--spoiler--
Hmm şimdi anladım dostum. O zaman aynı kuşaktan yazarlar olarak üçümüz de muhalefeti eleştirebiliyoruz. *
Edit: giydirmek ağır sözler söylemek, hakaret etmek anlamına geliyormuş. Ben giydirmem, eleştiririm.
kamos baskan naber ya.
kingtir. severiz.
Cevval azınlık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar