bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
Adam olmaya olur ama biz göremeyiz.
Muhafazakarlara biraz daha empati ile yaklaşabilir. Kırmadan dökmeden.
kaşıntısı epeydir var ama kimse oralı değil.
Kem söz sahibine aittir. Suskunluğumuz nezaketimizdendir.
Saf çocuk yazar.
Kamos sana kötü bi haberim var: hayal ettiğin Kemalist diktatörlük geldiğinde o da yasakçı olacak, özgürlükçü değil.
Kamos sana kötü bi haberim var: hayal ettiğin Kemalist diktatörlük geldiğinde o da yasakçı olacak, özgürlükçü değil.
Sözlüğün en iyi yazarlarından biridir.
Trollük falan yapmaz.
Trollük falan yapmaz.
Kamos ayol mayol derler eline patlıcan verirler böyle yerlerde dikkat et.
Şovenizm, ırkçılık, sığ zihniyet dendi mi akla gelen tipitiptir kesinlikle şüphesiz sjsj. Tarihten anladığı tek şey tarihi şahsiyetleri övmek, geçmişin başarılarıyla övünüp tarihsel eskapizm girdabında boğulmaktır. Bireysel anlamda bir başarısı olmayınca geçmişiyle atalarıyla övünerek kendini tatmin etmeye, yetersizliğini örtmeye çalışıyor sjsj.
pandela dingilinin mabadını çok uzun bir süre yakmış biraderdir.
15 temmuzda demokrasi ve laikliği korumak için tankın önüne yatan bir laiklik aşığı.
15 Temmuz olduğunda ben daha çocuktum ve ne olduğunun farkında bile değildim o zaman.
Televizyonda darbe haberleri vardı.
Neyse ki biz bunu atlattık.
Televizyonda darbe haberleri vardı.
Neyse ki biz bunu atlattık.
boş yapmıyor ve hayatla siyasete akılcı,dengeci ve sağlıklı bir zihinle bakıyor.
severim kendisini. o da nereden baksan benim gibi daldan dala yazıyor.
iktidara giydirdiği kadar muhalefete de giydiriyor. genelde yaşıtlarımdan bunu görmek çok zor.
iktidara giydirdiği kadar muhalefete de giydiriyor. genelde yaşıtlarımdan bunu görmek çok zor.
Dangalak dangalak hareketler yapıyordu engeli basıp geçtim.
--spoiler--
Ama ben ikisine de giydirmem mesela. ikisinin de iyi yanlarını desteklemek kötü mü. illa ikisine de giydirmek mi gerekiyor. Ha yanlışları eleştirilebilir, o ayrı.
--spoiler--
sen dediklerimden bunu mu anladın dostum ?
giydirmek eleştirmek demek. bu anlamda söyledim. genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
insan kendisini savunmak için önce kendisini eleştirmeli ki aynı haksızlık ona yapıldığında kendisini savunabilecek yüzü ya da hakkı olsun.
Ama ben ikisine de giydirmem mesela. ikisinin de iyi yanlarını desteklemek kötü mü. illa ikisine de giydirmek mi gerekiyor. Ha yanlışları eleştirilebilir, o ayrı.
--spoiler--
sen dediklerimden bunu mu anladın dostum ?
giydirmek eleştirmek demek. bu anlamda söyledim. genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
insan kendisini savunmak için önce kendisini eleştirmeli ki aynı haksızlık ona yapıldığında kendisini savunabilecek yüzü ya da hakkı olsun.
--spoiler--
genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
--spoiler--
Hmm şimdi anladım dostum. O zaman aynı kuşaktan yazarlar olarak üçümüz de muhalefeti eleştirebiliyoruz. *
Edit: giydirmek ağır sözler söylemek, hakaret etmek anlamına geliyormuş. Ben giydirmem, eleştiririm.
genelde yaşıtlarım sadece iktidarı eleştirip muhalefete toz kondurmaz mesela. ama bu yazar iki tarafı da eleştirebiliyor.
--spoiler--
Hmm şimdi anladım dostum. O zaman aynı kuşaktan yazarlar olarak üçümüz de muhalefeti eleştirebiliyoruz. *
Edit: giydirmek ağır sözler söylemek, hakaret etmek anlamına geliyormuş. Ben giydirmem, eleştiririm.
kamos baskan naber ya.
kingtir. severiz.
Cevval azınlık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar