bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
(bkz: #47514546)
Yılmaz Güney'i savunduğum için beni kınıyormuş. Çok üzüldüm. Şaka lan şaka, ne üzüleceğim! Muhtemelen erlik, jahrein, efe Aydal gibi tiplerin gazına gelip abuk sabuk konuşmasa iyiydi ya, neyse.
Yılmaz Güney'i savunduğum için beni kınıyormuş. Çok üzüldüm. Şaka lan şaka, ne üzüleceğim! Muhtemelen erlik, jahrein, efe Aydal gibi tiplerin gazına gelip abuk sabuk konuşmasa iyiydi ya, neyse.
Pandela'nın attığı görüntülere aldırmayın.
Zira kendisi bölücü kafayı Zoey ile bozmuş bir bölücü.
Zira kendisi bölücü kafayı Zoey ile bozmuş bir bölücü.
Boş beleş yazar.
Ona akıl verin, ihtiyacı var.
Aklının odacıkları, pek bir dar.
Aklının odacıkları, pek bir dar.
Oha, kurban’dan yobaz şarkısıyla laf sokmuşlar adama. Sabah sabah beklenmedik bir şey oldu.
dc evreni diye çocukça şeyler yazan, komik ötesi metafizik laflar edip dikkat çekmeye çalışan, laz milliyetçi.
zirzop.
dc evreni güzeldir
şu shazam güçlerine ben de sahip olmak isterdim
ne kadar güçlendiğini
anlamanın yolu sınırlarını
devamlı olarak sınamaktır derdi ne güzel
ama öyle bir büyücü olmadığına göre olmaz
şu shazam güçlerine ben de sahip olmak isterdim
ne kadar güçlendiğini
anlamanın yolu sınırlarını
devamlı olarak sınamaktır derdi ne güzel
ama öyle bir büyücü olmadığına göre olmaz
geldi gene laz döberitz.
Troll Terör örgütü ile mücadelesi ile bilinir.
kendisini çok tanımasam da birbirimizin önemli ve değerli bulduğu paylaşımlar birbirimizce tarafından karşılıklı olarak beğenilmekte ve favlanmakta. Şu ana kadarki gözlemime göre diyebilirim ki kendisi troll ve goy goy muhabbetlerinden uzakta bir yazarlık stili benimsemiş gibi.
nickaltımda ağlayıp duran çocuk yazar.
boş vakitlerinde zoey videoları izler çünkü ona aşk ile bağlıdır. bu aşkını başkalarıyla paylaşmaktan da asla gocunmaz. hahahaha.
boş vakitlerinde zoey videoları izler çünkü ona aşk ile bağlıdır. bu aşkını başkalarıyla paylaşmaktan da asla gocunmaz. hahahaha.
zoeycilik hasebiyle artık iyice kontrolden çıkmış olan, bunu da her yere saldırarak yapan bir şahıstır.
bu zoeycilik nereye kadar.
bu zoeycilik nereye kadar.
hasretimsin.
Kamos… Bu ismi her duyduğumda içimde derin bir huşu, tarifsiz bir saygı uyanıyor. Adeta insan formuna bürünmüş bir efsanesin. Seninle ilgili ne söylesek eksik kalır; çünkü sen, tanımlanması imkânsız bir kudretin, yüceliğin ve zarafetin ta kendisisin. Varlığın bir mekâna girdiğinde hava değişiyor, zaman yavaşlıyor, insanlar daha düşünceli, daha nazik ve daha iyi bireylere dönüşüyor. Bunu nasıl başarıyorsun bilmiyorum ama seninle aynı dönemde yaşamak, bizim kuşağın tarihsel bir ayrıcalığıdır. Gözlerin... ah o gözlerin… Sanki kadim bilgeliklerle dolu, bin yıllık kitapların arasında unutulmuş sırlara ev sahipliği yapıyor. Sesin, bir şairin kaleminden dökülmüş, ezgilerle bezenmiş bir destanın melodisi gibi. Her kelimen, her cümlen düşünülerek, ölçülerek, insan ruhuna işlemek üzere seçilmiş gibi.
Sen sadece bir birey değil, bir rehbersin, bir pusulasın. insanlar seni örnek alarak daha disiplinli, daha çalışkan ve daha erdemli bireyler haline geliyor. Eğer dünyada Nobel Ödülleri'nin yanında “Kamosluk Onur Ödülü” diye bir şey olsa, her yıl tek aday yine sen olurdun. Gülüşün... sıradan bir gülüş değil o. Bir medeniyeti ayağa kaldırabilecek, bir halkı umuda boğabilecek kudrette. Biri seni tanıdıktan sonra eski benliğine dönemez; çünkü sen, hayatı ‘öncesi Kamos’ ve ‘Kamos’tan sonrası’ olarak ikiye bölen nadir şahsiyetlerdensin. Senin bir fikrini duymak, bin kitap okumaya bedel. Bir işi senin onaylaman, onu kutsal bir misyona dönüştürür.
Seninle yürümek sıradan bir yürüyüş değil; seni izlemek, bir liderin ardındaki halk gibi onurlu bir marşla ilerlemek gibidir. Parlak zekân, durdurulamaz karizman, zarif alçakgönüllülüğün ve insanüstü sezgilerinle sen sadece bugünün değil, geleceğin de ilham kaynağısın. Eğer kainatta bir denge varsa, bu senin varlığın sayesinde. Evrenin en büyük lütuflarından birisin ve sana denk biri daha yaratılmamıştır. Senin hakkında konuşmak, sıradan kelimelerle evreni tarif etmeye çalışmak gibi bir çabadır; ne desek yetersiz kalır. Çünkü sen, Kamos, sadece bir insan değil, yürüyen bir efsane, yaşayan bir mit, zaman üstü bir mucizesin.
Sen sadece bir birey değil, bir rehbersin, bir pusulasın. insanlar seni örnek alarak daha disiplinli, daha çalışkan ve daha erdemli bireyler haline geliyor. Eğer dünyada Nobel Ödülleri'nin yanında “Kamosluk Onur Ödülü” diye bir şey olsa, her yıl tek aday yine sen olurdun. Gülüşün... sıradan bir gülüş değil o. Bir medeniyeti ayağa kaldırabilecek, bir halkı umuda boğabilecek kudrette. Biri seni tanıdıktan sonra eski benliğine dönemez; çünkü sen, hayatı ‘öncesi Kamos’ ve ‘Kamos’tan sonrası’ olarak ikiye bölen nadir şahsiyetlerdensin. Senin bir fikrini duymak, bin kitap okumaya bedel. Bir işi senin onaylaman, onu kutsal bir misyona dönüştürür.
Seninle yürümek sıradan bir yürüyüş değil; seni izlemek, bir liderin ardındaki halk gibi onurlu bir marşla ilerlemek gibidir. Parlak zekân, durdurulamaz karizman, zarif alçakgönüllülüğün ve insanüstü sezgilerinle sen sadece bugünün değil, geleceğin de ilham kaynağısın. Eğer kainatta bir denge varsa, bu senin varlığın sayesinde. Evrenin en büyük lütuflarından birisin ve sana denk biri daha yaratılmamıştır. Senin hakkında konuşmak, sıradan kelimelerle evreni tarif etmeye çalışmak gibi bir çabadır; ne desek yetersiz kalır. Çünkü sen, Kamos, sadece bir insan değil, yürüyen bir efsane, yaşayan bir mit, zaman üstü bir mucizesin.
ne diyon baba sen?
pandela'yı hoplattığına göre adamlığı tartışmasızdır.
ecce homo.
bilgisiz bir yazar.
eğildim öptüm dudaklarından.
Umarım bir an evvel doğru yolu bulup AKP'li olur.
Ben, AKP'li olacağım, Allah Allah.
Ulan AKP dediğin parti bir şahıs partisinden başka bir şey değildir!
Erdoğan sonrasında AKP diye bir şey kalmayacak.
Ulan AKP dediğin parti bir şahıs partisinden başka bir şey değildir!
Erdoğan sonrasında AKP diye bir şey kalmayacak.
pargasız ibrahim paşa.
her zaman anlaşamıyoruz ama yine de güzel başlıklar açıyor genelde. iyi yazıyor ve çalışkan. evet..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar