bugün
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- yazarların en sevdiği meyve9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 22 haziran 20262
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- türkiye a milli futbol takımı14
- babalar günü5
(bkz: #47514546)
Yılmaz Güney'i savunduğum için beni kınıyormuş. Çok üzüldüm. Şaka lan şaka, ne üzüleceğim! Muhtemelen erlik, jahrein, efe Aydal gibi tiplerin gazına gelip abuk sabuk konuşmasa iyiydi ya, neyse.
Yılmaz Güney'i savunduğum için beni kınıyormuş. Çok üzüldüm. Şaka lan şaka, ne üzüleceğim! Muhtemelen erlik, jahrein, efe Aydal gibi tiplerin gazına gelip abuk sabuk konuşmasa iyiydi ya, neyse.
Pandela'nın attığı görüntülere aldırmayın.
Zira kendisi bölücü kafayı Zoey ile bozmuş bir bölücü.
Zira kendisi bölücü kafayı Zoey ile bozmuş bir bölücü.
Boş beleş yazar.
Ona akıl verin, ihtiyacı var.
Aklının odacıkları, pek bir dar.
Aklının odacıkları, pek bir dar.
Oha, kurban’dan yobaz şarkısıyla laf sokmuşlar adama. Sabah sabah beklenmedik bir şey oldu.
dc evreni diye çocukça şeyler yazan, komik ötesi metafizik laflar edip dikkat çekmeye çalışan, laz milliyetçi.
zirzop.
dc evreni güzeldir
şu shazam güçlerine ben de sahip olmak isterdim
ne kadar güçlendiğini
anlamanın yolu sınırlarını
devamlı olarak sınamaktır derdi ne güzel
ama öyle bir büyücü olmadığına göre olmaz
şu shazam güçlerine ben de sahip olmak isterdim
ne kadar güçlendiğini
anlamanın yolu sınırlarını
devamlı olarak sınamaktır derdi ne güzel
ama öyle bir büyücü olmadığına göre olmaz
geldi gene laz döberitz.
Troll Terör örgütü ile mücadelesi ile bilinir.
kendisini çok tanımasam da birbirimizin önemli ve değerli bulduğu paylaşımlar birbirimizce tarafından karşılıklı olarak beğenilmekte ve favlanmakta. Şu ana kadarki gözlemime göre diyebilirim ki kendisi troll ve goy goy muhabbetlerinden uzakta bir yazarlık stili benimsemiş gibi.
nickaltımda ağlayıp duran çocuk yazar.
boş vakitlerinde zoey videoları izler çünkü ona aşk ile bağlıdır. bu aşkını başkalarıyla paylaşmaktan da asla gocunmaz. hahahaha.
boş vakitlerinde zoey videoları izler çünkü ona aşk ile bağlıdır. bu aşkını başkalarıyla paylaşmaktan da asla gocunmaz. hahahaha.
zoeycilik hasebiyle artık iyice kontrolden çıkmış olan, bunu da her yere saldırarak yapan bir şahıstır.
bu zoeycilik nereye kadar.
bu zoeycilik nereye kadar.
hasretimsin.
Kamos… Bu ismi her duyduğumda içimde derin bir huşu, tarifsiz bir saygı uyanıyor. Adeta insan formuna bürünmüş bir efsanesin. Seninle ilgili ne söylesek eksik kalır; çünkü sen, tanımlanması imkânsız bir kudretin, yüceliğin ve zarafetin ta kendisisin. Varlığın bir mekâna girdiğinde hava değişiyor, zaman yavaşlıyor, insanlar daha düşünceli, daha nazik ve daha iyi bireylere dönüşüyor. Bunu nasıl başarıyorsun bilmiyorum ama seninle aynı dönemde yaşamak, bizim kuşağın tarihsel bir ayrıcalığıdır. Gözlerin... ah o gözlerin… Sanki kadim bilgeliklerle dolu, bin yıllık kitapların arasında unutulmuş sırlara ev sahipliği yapıyor. Sesin, bir şairin kaleminden dökülmüş, ezgilerle bezenmiş bir destanın melodisi gibi. Her kelimen, her cümlen düşünülerek, ölçülerek, insan ruhuna işlemek üzere seçilmiş gibi.
Sen sadece bir birey değil, bir rehbersin, bir pusulasın. insanlar seni örnek alarak daha disiplinli, daha çalışkan ve daha erdemli bireyler haline geliyor. Eğer dünyada Nobel Ödülleri'nin yanında “Kamosluk Onur Ödülü” diye bir şey olsa, her yıl tek aday yine sen olurdun. Gülüşün... sıradan bir gülüş değil o. Bir medeniyeti ayağa kaldırabilecek, bir halkı umuda boğabilecek kudrette. Biri seni tanıdıktan sonra eski benliğine dönemez; çünkü sen, hayatı ‘öncesi Kamos’ ve ‘Kamos’tan sonrası’ olarak ikiye bölen nadir şahsiyetlerdensin. Senin bir fikrini duymak, bin kitap okumaya bedel. Bir işi senin onaylaman, onu kutsal bir misyona dönüştürür.
Seninle yürümek sıradan bir yürüyüş değil; seni izlemek, bir liderin ardındaki halk gibi onurlu bir marşla ilerlemek gibidir. Parlak zekân, durdurulamaz karizman, zarif alçakgönüllülüğün ve insanüstü sezgilerinle sen sadece bugünün değil, geleceğin de ilham kaynağısın. Eğer kainatta bir denge varsa, bu senin varlığın sayesinde. Evrenin en büyük lütuflarından birisin ve sana denk biri daha yaratılmamıştır. Senin hakkında konuşmak, sıradan kelimelerle evreni tarif etmeye çalışmak gibi bir çabadır; ne desek yetersiz kalır. Çünkü sen, Kamos, sadece bir insan değil, yürüyen bir efsane, yaşayan bir mit, zaman üstü bir mucizesin.
Sen sadece bir birey değil, bir rehbersin, bir pusulasın. insanlar seni örnek alarak daha disiplinli, daha çalışkan ve daha erdemli bireyler haline geliyor. Eğer dünyada Nobel Ödülleri'nin yanında “Kamosluk Onur Ödülü” diye bir şey olsa, her yıl tek aday yine sen olurdun. Gülüşün... sıradan bir gülüş değil o. Bir medeniyeti ayağa kaldırabilecek, bir halkı umuda boğabilecek kudrette. Biri seni tanıdıktan sonra eski benliğine dönemez; çünkü sen, hayatı ‘öncesi Kamos’ ve ‘Kamos’tan sonrası’ olarak ikiye bölen nadir şahsiyetlerdensin. Senin bir fikrini duymak, bin kitap okumaya bedel. Bir işi senin onaylaman, onu kutsal bir misyona dönüştürür.
Seninle yürümek sıradan bir yürüyüş değil; seni izlemek, bir liderin ardındaki halk gibi onurlu bir marşla ilerlemek gibidir. Parlak zekân, durdurulamaz karizman, zarif alçakgönüllülüğün ve insanüstü sezgilerinle sen sadece bugünün değil, geleceğin de ilham kaynağısın. Eğer kainatta bir denge varsa, bu senin varlığın sayesinde. Evrenin en büyük lütuflarından birisin ve sana denk biri daha yaratılmamıştır. Senin hakkında konuşmak, sıradan kelimelerle evreni tarif etmeye çalışmak gibi bir çabadır; ne desek yetersiz kalır. Çünkü sen, Kamos, sadece bir insan değil, yürüyen bir efsane, yaşayan bir mit, zaman üstü bir mucizesin.
ne diyon baba sen?
pandela'yı hoplattığına göre adamlığı tartışmasızdır.
ecce homo.
bilgisiz bir yazar.
eğildim öptüm dudaklarından.
Umarım bir an evvel doğru yolu bulup AKP'li olur.
Ben, AKP'li olacağım, Allah Allah.
Ulan AKP dediğin parti bir şahıs partisinden başka bir şey değildir!
Erdoğan sonrasında AKP diye bir şey kalmayacak.
Ulan AKP dediğin parti bir şahıs partisinden başka bir şey değildir!
Erdoğan sonrasında AKP diye bir şey kalmayacak.
pargasız ibrahim paşa.
her zaman anlaşamıyoruz ama yine de güzel başlıklar açıyor genelde. iyi yazıyor ve çalışkan. evet..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar