bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
ablamın ilk maaşıyla aldığı, elden taksit yapılan yerlerde 3000 lirayı geçen, dar gelirli insanların kullanmadığı telefon.
Birden fazla-birden fazla dediysem 2 işte- parmak izi ekleyince sapıtan telefon.Touch ID ile aramızda çözülemeyen sorunlar var. Benimle mi alakalı, telefonla mı bilemedim.
iphone 5 aldıktan sonra üretilen ve salak hissetmeme neden olan telefon. Benden sonra üretim durmalıydı...
iphone 6 çıktıktan sonra, fiyatının düşmesini beklediğim telefondur.
Hiç bir zaman alamayacağım teknoloji harikası alet.
16 gb olanından bugün itibariyle aldığım telefondur.
umarım hafıza problemi yaşatmaz.
umarım hafıza problemi yaşatmaz.
Eski model, tarih öncesi telefon. Öyle demiyor muyduk...
kullanmakta olduğum güzide telefonum.
Bu sene bırakacağım telefon. 6 çıktı arkadaş.
açlıktan ağzı kokan türk insanının dilinden düşürmediği telefon.
ona verecek paranızla gidin meyve sebze alın eve fakirler. et alın et. en son ne zaman pirzola yapıp yediniz?
ama tabi sizin ete ihtiyacınız yok. beyin yok ki vitamin alasınız... iphone alın iphone. 6'sı çıkmış koşun.
ona verecek paranızla gidin meyve sebze alın eve fakirler. et alın et. en son ne zaman pirzola yapıp yediniz?
ama tabi sizin ete ihtiyacınız yok. beyin yok ki vitamin alasınız... iphone alın iphone. 6'sı çıkmış koşun.
ios 8.1 çıktı çoğu sorun çözülmüş gibidir.
iphone en az şarzı giden telefonudur. telefon hızlıdır ama şarz olayı çok kötüdür. sakın almayın.
Çok memnun olduğum önümüzde ki 5 sene kullanmak istediğim canım telefonum.
Gereksiz, sirf prestij icin satilan rahmetli steve reyizin efsanevi buluşlarindan biridir. Rahmetli iyi telefon yapardi. Ah ah.
Olayı kalmamıştır artık.
Ayfon fayf es diye okunur.
yeni modelleri görünce bir kere daha sevdiğim telefonum.
şimdi iki densiz diyecek ki telefon değil, aman gereksiz, aman o para verilir mi? enayi misin?
gittim 32gb aldım, her işimi görüyor(exchange, pop, voip* müzik, vs.) şimdi; işlemcim envai çekirdek değil ama yazılım gayet stabil. ram 32kişilik yemek masası boyutunda değil ama 6kişilik gayet kullanışlı ve yeterli.
ergonomi desen elime tam oturuyor sanki bana özel yapmış hergeleler telefonu. zaten en önemli nokta bu gittim baktım ip6 ya ele gelmiyor mk tutamıyorsun telefonu. 6plus ı hiç saymıyorum bile.
işin özü 5s candır. muhtemelen apple 4 inç kasa çıkartmadıkça değiştirmem telefonu. zaten bir telefonu 4-5 yıldan aşağı bırakmam elimden.
Not: son söylediğim android telefonlarını içermiyor. malum bir sene sonunda mal oluyorlar... ikinci seneye kullanmak için sabır gerek*.
şimdi iki densiz diyecek ki telefon değil, aman gereksiz, aman o para verilir mi? enayi misin?
gittim 32gb aldım, her işimi görüyor(exchange, pop, voip* müzik, vs.) şimdi; işlemcim envai çekirdek değil ama yazılım gayet stabil. ram 32kişilik yemek masası boyutunda değil ama 6kişilik gayet kullanışlı ve yeterli.
ergonomi desen elime tam oturuyor sanki bana özel yapmış hergeleler telefonu. zaten en önemli nokta bu gittim baktım ip6 ya ele gelmiyor mk tutamıyorsun telefonu. 6plus ı hiç saymıyorum bile.
işin özü 5s candır. muhtemelen apple 4 inç kasa çıkartmadıkça değiştirmem telefonu. zaten bir telefonu 4-5 yıldan aşağı bırakmam elimden.
Not: son söylediğim android telefonlarını içermiyor. malum bir sene sonunda mal oluyorlar... ikinci seneye kullanmak için sabır gerek*.
- samsungla is birligi yapan markadir 'apple'
- markasindan dolayi o Kadar pahali.
- kamerasini vesaire samsung yapiyor
- markasindan dolayi o Kadar pahali.
- kamerasini vesaire samsung yapiyor
erken tükenen şarjından mütevellit şahsımı sürekli yarı yolda bırakan, cihazdır.
5s kullananların 6 cıkınca 5s i kötülediği telefondur.
mavi ekran verip kapanmasıyla elimde patlayandır. sinir bozandır. akıllı elektronik aletlerden soğutandır.
keşke s4 mini alacağıma bunu alsaydım. pişman değilim ama daha hoş iphone 5s.
şu ana kadar çıkarılmış en şık kasaya sahip elma telefonu.
bazen uzun uzun bakıyorum durup durup. sapık değilim.
bazen uzun uzun bakıyorum durup durup. sapık değilim.
iphone 6 plusın yanında demodedir, kakadır, fakir işidir. Tabi tüketim Çılgınları ve tikkylere göre.
2 buçuk milyar ne arkadaş.
benim param iphone 4'e zor yetiyordu. Apple store Uygulamaları pahalı diye gittim samsung aldım.
Kısacası, benim 3 4 yıl sonra anca alabileceğim telefon.
2 buçuk milyar ne arkadaş.
benim param iphone 4'e zor yetiyordu. Apple store Uygulamaları pahalı diye gittim samsung aldım.
Kısacası, benim 3 4 yıl sonra anca alabileceğim telefon.
telefon boyutundaki telefondur.
mangal yellemek için tasarlananlara benzemez.
mangal yellemek için tasarlananlara benzemez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar