bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- 19 yaşında kızla yatmak9
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ankara nın en güzel yanı4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- unutulmayan sadakat örnekleri2
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlükteki gizli düşmanım10
- versuch2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- velvet28
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- üniversitelerin gereksiz olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
ekran kilitleme tuşu çabuk bozulan telefon.
piyasada bulunan tüm telefonlardan daha şık olan iphoneun en güzel telefonudur. space gray modeli için konuşuyorum bu arada.
kendisiyle çok seviyeli bir ilişkimiz var adeta parmaklıyorum her açılışta.
kendisiyle çok seviyeli bir ilişkimiz var adeta parmaklıyorum her açılışta.
yeterli telefondur. ancak hafızanın epey dolu olmasından mıdır bilinmez şu aralar performansında biraz düşüş var. küçük çaplı donmalar falan yapabilmekte.
Kullandığım telefondur. iki sene daha kullamayı düşünüyorum. Altı ile arasında pek fark yoktur.
iphone 5 daha güzeldi gerçi hiç iphone sahibi olmadığım için bilemem ama model olarak iphone 5c daha güzel.
Beyazı insanı mest eder. Göz orgazmi yaşatır. Tasarımı harikadır ama özellik olarak 6 dan kötüdür doğal olarak.
Klasik iphone çizgilerinin kullanıldığı son şeker şey , eski sevgilim , şimdi iphone6 ile düzenli bi ilişkimiz var.
Not : arada bir tüm seriyi kullanırım 4s te favorimdir hepsinde aydı bir hava var elmacıkların. Ha bu demek değil ki android siktirsin gitsin onlardada çok şık aletler var maşşallah diyelim de eksilemesinler.
Not : arada bir tüm seriyi kullanırım 4s te favorimdir hepsinde aydı bir hava var elmacıkların. Ha bu demek değil ki android siktirsin gitsin onlardada çok şık aletler var maşşallah diyelim de eksilemesinler.
123,8 mm yüksekliğinde, 58,6 mm genişliğinde ve 112 gram ağırlığa sahip olan apple ürünüdür. Apple tasarımcıları ve mühendisleri tarafından baştan aşağı yeniden tasarlanmış. iPhone 4Se göre daha ince olan iPhone 5, 7.6 milimetrelik inceliği yakalamış bulunuyor.
iphone 6 nın kocası gibidir. Küçük penislisinden.
Uludağ Sözlük Ün hala ekrana küçük gelen jobs ürünüdür. Zall artık Güncelleme getirin Şunaa.
beyaz renklisini kullandığım akıllı telefon sarı renklisini milletin beğenmesine rağmen ben berbart olarak görüyorum.
Iphone 6'dan sonra geri dönüs yaptigim telefondur. Tek eksigi bataryasinin cok cabuk tukenmesidir. Ayrica bilen bilir, telefon kelimesinin boyutlandirilmis halidir bu telefon, daha büyük ekran gorevini ipad'ler ustlenir.
Kullandıgım mükkemmel telefondur. Apple mükkemmel bi firmadir ayni zamanda geÇen telefonum sarj olmamaya başladı garantiye götürdüm sıfır telefon verdiler. (bkz: swh)
dokuz aydır kullandığım telefonumda şu sıralar en son ios 8.1.2 güncellemesini yaptım yani güncel. ancak kilit tuşundan sonra gelen ses ara ara gecikmeli geliyor. pek bir sorun değil ama yani kilitlemeye basıyorsun ses yok 1-2 saniyelik bir zaman yamulmasıyla ses geliyor. tabii her zaman değil bazen oluyor bu. artık yeni güncelleme de el atarlar herhalde.
iphone 6dan önce çıkan apple ürünüdür. uzay grisi, altın rengi ve gümüş rengi vardır. fiyatı 1.300 - 1.600 lira arasında değişmektedir.
Bana hiçbir sorun yaşatmayan canım telefonumdur.
i-phoneun En iyi serisidir.
kameraya gir kardeşim kamera ayarları olması gerek ordan yapılır eğer yoksa ayarlardan sesler kısmına bak yine yoksa google amcaya sor.
Satmayı düşünen yazar arkadaşlardanuygun bir fiyata almayı düşündüğüm telefon.. Mesaj kutumun yeşillendirilmesini bekliyorum..
1500 tl bile verilse satmayacağım telefon, üstelik hiç kılıf filan kullanmadım düşünün telefonun halini.
neden mi? iphone 6 bok gibide onda. gerek görünüş gerek büyüklüğü rezalet, elimde tutarken samsungun boktan telefonlarından birini tutar gibi hissettim. büyütmücektiniz olm o ekranı telefonuda o kadar ince yapmayacaktınız. tablet mi amk bu?
neden mi? iphone 6 bok gibide onda. gerek görünüş gerek büyüklüğü rezalet, elimde tutarken samsungun boktan telefonlarından birini tutar gibi hissettim. büyütmücektiniz olm o ekranı telefonuda o kadar ince yapmayacaktınız. tablet mi amk bu?
en güzel tasarımlı iphone'dur. iphone 5'teki kabalıklar bunda giderilmiş, hatasız denebilecek bir cihaz ortaya çıkmıştır.
tek sevmediğim kısmı touch id,dir. o da herhangi başka parmak okuyucu sistemin elektronik cihazlarda kullanılmasını etik bulmadığımdan.
tek sevmediğim kısmı touch id,dir. o da herhangi başka parmak okuyucu sistemin elektronik cihazlarda kullanılmasını etik bulmadığımdan.
(bkz: gideri var)
iphone un güzel tasarımlı son telefonudur iphone 6 da tasarımı berbat etmişlerdir.
sahip oldugum telefondur. batarya ömrü her iphone gibi sikintili olsa da, 1 m den taş üzerine yaptigi serbest düsüste sadece bir iki çizikle (ekranda degil) kurtardigi için bir kez daha saygimi kazanmis telefon.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar