bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız6
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu5
- ameliyat olmak6
- kuzenin içine boşalmak12
- velvet7
- yılmaz güney10
- otopsiraporlari4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak6
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- mr erectothales2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- anın görüntüsü16
- kemal kılıçdaroğlu17
- başkan4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- evde mum bulundurmak6
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- namaz takkesi4
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- sırrı süreyya önder4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- winona ryder3
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- bu akşam rakı içecek olmam2
- birader yazar olmak4
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- yengeyi götürmek3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- metrobüs kliması4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
Doğubank'tan 2150 tl civarı temin edilebilen cihaz(genpa garantili).
Siyahını aldım bu sabah, parmak izi olayı baya iyi olmuş. Şampanya rengini gerçek altın diyerek 2700 liraya satmaya çalışan değişikler dışında tavsiye edebileceğim bir pazar doğubank..
Siyahını aldım bu sabah, parmak izi olayı baya iyi olmuş. Şampanya rengini gerçek altın diyerek 2700 liraya satmaya çalışan değişikler dışında tavsiye edebileceğim bir pazar doğubank..
ütü yapma özelliği varmış.
apple store türkiye'de 2.063tl'ye satılırken hala söğüşlenme pahasına çarşıdan, pazardan, işhanından alanlar var bunu. akıl fikir...
not: store'da nakit 2.063tl, taksitli 2.149tl'ye satılıyor, evet.
not: store'da nakit 2.063tl, taksitli 2.149tl'ye satılıyor, evet.
5 ile tek farkı parmak izi olayı olan telefon. Ben de mit başkanı ABD başkanıyım ya telefonda çok gizli bilgi var. Pişman mıyım? Yok ya niye olayım. *
benim gibi ıphone5 kullananların ihtiyaç duymadığı bir üst modeldir. 64bit işlemci, parmak izi okuyucu ve birazcıkta kamera iyileştirmesi dışında zerre kadar ı5'ten farkı olmayan modeldir.
Apple mantığı telefonuna 2 3 farklılık ekle sun. iphone 4s i ve 5 i olan adam bu teli neden alsın oyunlardan daha iyi performans için mi ? 4s i 5 i olupta marka bağımlısı olanlar alır iphone 5s i bu mantığı değiştirsin akıllı kullanıcı yeni tel alacaksa iphone 5 ciktimi 4s alır 5s ciktimi 5 alir fiyat farkina değeyecek özellik yok. parmak izi nedir ya gösteriş meraklısı insanlar sizi.
piyasanın ilk 64 bitli telefonu. bu da samsung ve diğer telefon üreticilerinin 2014'te bu teknolojiye geçmesini sağlayacaktır. Ayrıca tıpkı iphone 5 gibi lte dediğimiz teknolojiyi de destekliyor. bu da 2014 sonunda türkiyeye geleceği kesinleşmiş 4g yi kullanabilmenize imkan tanıyor. samsung'un türkiyedeki telefonlarının sürümlerinde lte yok mesela. bu sebeple en sağlam telefonlar bir sene içerisinde çöp olacaktır.
benim ikilemde kaldığım şey şu; iphone 5s i şimdi almalı mıyım, yoksa 4.8 inç olması neredeyse kesinleşmiş ve ios 8 ile birlikte Mayıs 2014 te gelmesi beklenen iphone 6 yı mı beklemeliyim? iphone 5s kullanıcıları bir mesajla bilgilendirebilirlerse beni çok memnun olurum.
benim ikilemde kaldığım şey şu; iphone 5s i şimdi almalı mıyım, yoksa 4.8 inç olması neredeyse kesinleşmiş ve ios 8 ile birlikte Mayıs 2014 te gelmesi beklenen iphone 6 yı mı beklemeliyim? iphone 5s kullanıcıları bir mesajla bilgilendirebilirlerse beni çok memnun olurum.
ios 7 çok çok basit durduğu için almadığım telefon samsung note3 tercih edecem .
Pasaport kaydı ne kadar diye merak edilen telefondur.
Eline aldığında hayatı eğlenceye çeviren akıllı bıdık.
yıllarca android kullandığım beni iphone almaya ikna eden Apple'ın son ürünü.
bi sikim değildir.
Şarj ömrü iphone 4s'e kıyasla iki kat olan telefon, bu kadar fark neden kaynaklanıyor anlayamadım. Yıllardır apple telefon kullanıyorum, ios'un kullanımı bana çok basit geliyor, ayrıca apple tablet kullandığım için, mail, takvim, not, rehber gibi bilgileri senkronize etmek çok kolay.
iki yıla yakın süredir iphone 4s kullanıyordum ama şarj işi beni çıldırttığı için 5s'e geçmek zorunda kaldım. Apple'ın en büyük numarası bu galiba yeni bir iOS ve yeni bir model, eski modelin bir damarını kesiyor seni yeni modele doğru kaydırıyor, ios7 sonrası 4s'im eşeğe döndü. Neticede çok istemedende olsa almış oldum cihazı, gayet memnunum en azından akşam eve gelene kadar şarj etme gereği duymuyorum.
birkaç kez android kullanmak zorunda kaldım ve çok zorlandım, özellikleri apple telefonlardan kat kat üstün olmasına rağmen ios'un kullanım kolaylığını bulamadım. Birde ios'un kilitlendiğini, donduğunu görmedim ne yüklüyorsunuz ne yapıyorsunuzda bu cihazları kilitliyorsunuz çok merak ediyorum. 25 çekirdeği olsada, 4 çekirdeği olsada benim yapacağım işlemleri değiştirmiyor, gigabyte gigabyte oyun yükleyip cihaz çok ağır ya diyenleri ise hiçbir zaman anlayamayacağım telefon lan bu oyun konsolu değil, psp diye birşey var isterseniz bir araştırın.
Fiyatı çok eleştirilmiş ama ülkemizde ki vergileri eleştiren yok, 650 dolarlık telefon 1080 dolara satılıyor ülkemizde. 650 dolara satılan ülkelerde de vergi var ama bizimki kadar değil anlaşılan.
iki yıla yakın süredir iphone 4s kullanıyordum ama şarj işi beni çıldırttığı için 5s'e geçmek zorunda kaldım. Apple'ın en büyük numarası bu galiba yeni bir iOS ve yeni bir model, eski modelin bir damarını kesiyor seni yeni modele doğru kaydırıyor, ios7 sonrası 4s'im eşeğe döndü. Neticede çok istemedende olsa almış oldum cihazı, gayet memnunum en azından akşam eve gelene kadar şarj etme gereği duymuyorum.
birkaç kez android kullanmak zorunda kaldım ve çok zorlandım, özellikleri apple telefonlardan kat kat üstün olmasına rağmen ios'un kullanım kolaylığını bulamadım. Birde ios'un kilitlendiğini, donduğunu görmedim ne yüklüyorsunuz ne yapıyorsunuzda bu cihazları kilitliyorsunuz çok merak ediyorum. 25 çekirdeği olsada, 4 çekirdeği olsada benim yapacağım işlemleri değiştirmiyor, gigabyte gigabyte oyun yükleyip cihaz çok ağır ya diyenleri ise hiçbir zaman anlayamayacağım telefon lan bu oyun konsolu değil, psp diye birşey var isterseniz bir araştırın.
Fiyatı çok eleştirilmiş ama ülkemizde ki vergileri eleştiren yok, 650 dolarlık telefon 1080 dolara satılıyor ülkemizde. 650 dolara satılan ülkelerde de vergi var ama bizimki kadar değil anlaşılan.
2000 mah bile değildir bataryası.
şarj için, götünü tutan cırcırlar gibi eve koşun amk fakirtleri.
edit: elması ısırılmışlar rahatsız.
şarj için, götünü tutan cırcırlar gibi eve koşun amk fakirtleri.
edit: elması ısırılmışlar rahatsız.
birazdan sahip olunacak bir cihaz sabırsız bir şekilde beklenmektedir.
ikinci hattım için kullandığım Apple ürünü.
eziklerim indirimi bekleyip sahip olduğu telefon. ulan biz iphone 6'yı alacaz adamlar yeni 5s'e geçiyorlar. ilahi fakirler. hahahasiktir evet.
insanın bu cihaza bu kadar para vermesi için mal olması gerek.
Sarj olurkan arka metal kısmı %1-%19 arası elektriklenen cihazdır.
Not: 5s'çiler sizdede oluyor mu? Nedenini bilen var mı?
Not: 5s'çiler sizdede oluyor mu? Nedenini bilen var mı?
android den sonra aldığım telefon. iphone 5s telefonsa samsung s3 s4 nedir? eğer arayışınız kaliteli uygulamalar ve stabilize ise kesinlikle tercih edin
not: uygulamaları pp25 ile bedavaya getirebilirsiniz bir dost tavsiyesi.
not: uygulamaları pp25 ile bedavaya getirebilirsiniz bir dost tavsiyesi.
bir apple klasiği olan telefondaki ve sonrasında yedek parçadaki kazık fiyatları... telefonun önünde yer alan bir marka ve imaj satışı.
Taksit sınırlaması sayesinde herkesin elinde olamayacak zengin telefonudur.
(bkz: telefon muhabbeti)
Bugünlerde almayı düşündüğüm elmanın son ürünü.
Not: 5 ile arasında kaldım bilgillendirme mesajı bekliyorum.
Not: 5 ile arasında kaldım bilgillendirme mesajı bekliyorum.
elimde pasaport kaydı halledilmiş, kutusu açılmamış bulunan cep telefonudur. açıp da kullanmaya kıyamadım, satmaya karar verdim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar