bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kemalistler5
- aşure2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- zippo2
- venezuela4
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- evde kaş bıyık alımı3
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- 2026 dünya kupası22
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- bir insanı sevmek11
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
kısaca demek gerekirse zenginlikten paradan sıkılmış özünü bulmaya çalışan bir abimizin gerçek hayat hikayesidir. bu tanımdı. *
sonrasında filmin sonunu yazan yazar arkadaşlara da ne kullanıyorlarsa aynılarından istediğimi burdan söyleyip devam ediyorum. anlamadığım yer alaskayla ilgili o kadar araştırma,spor vb. şeyleri yapıp o dere olayını nasıl öğrenemez, daha doğrusu nasıl üstünde durmaz. çünkü ahır, ambar her ne haltsa o tarzı biryerde çalışırken oradaki bir abinin alaskayla ilgili sözleri yanlış hatırlamıyorsam bunlarla ilgiliydi. gerçekten yaşanılmış bir olaysa bu film alexander supertramp abimiz biraz daha ciddi olsaymış.
sonrasında filmin sonunu yazan yazar arkadaşlara da ne kullanıyorlarsa aynılarından istediğimi burdan söyleyip devam ediyorum. anlamadığım yer alaskayla ilgili o kadar araştırma,spor vb. şeyleri yapıp o dere olayını nasıl öğrenemez, daha doğrusu nasıl üstünde durmaz. çünkü ahır, ambar her ne haltsa o tarzı biryerde çalışırken oradaki bir abinin alaskayla ilgili sözleri yanlış hatırlamıyorsam bunlarla ilgiliydi. gerçekten yaşanılmış bir olaysa bu film alexander supertramp abimiz biraz daha ciddi olsaymış.
"bu bir başkaldırıdır."
filme giden bir yol olsaydı, ilk uyarı tabelasında bu yazardı herhade;
"bu bir başkaldırıdır."
anarşinin en gerçek, en yalın, en öz ifadesiydi filmde görülen. banka camı kırıp sokaklarda yatan -bu yolla hayata kafa tuttuğu sanrısında olan- esrarkeş tayfanın anladığı anarşi değil, kimliksiz de yaşayabilecek kadar yalın bir özgürlüğün olabileceğine dair inancın anarşisiydi bu.
esasoğlan alex'in yediği elmayla konuştuğu sahne müthişti. elma ile konuşabilecek kadar iyiyseniz hayatta kalmalısınız. yoksa bir kere daha düşünün. katlanmaya değmeyecek birşeyler vardır mutlaka.
filme giden bir yol olsaydı, ilk uyarı tabelasında bu yazardı herhade;
"bu bir başkaldırıdır."
anarşinin en gerçek, en yalın, en öz ifadesiydi filmde görülen. banka camı kırıp sokaklarda yatan -bu yolla hayata kafa tuttuğu sanrısında olan- esrarkeş tayfanın anladığı anarşi değil, kimliksiz de yaşayabilecek kadar yalın bir özgürlüğün olabileceğine dair inancın anarşisiydi bu.
esasoğlan alex'in yediği elmayla konuştuğu sahne müthişti. elma ile konuşabilecek kadar iyiyseniz hayatta kalmalısınız. yoksa bir kere daha düşünün. katlanmaya değmeyecek birşeyler vardır mutlaka.
fimlden, akılda kalan cümleler:
Mutluluk uçsuz bucaksız ormanlardadır, bomboş sahillerdeki coşkudadır.
insan elinin değmediği bir yerdedir, denizin diplerinde ve gürlemesindedir.
insanları severim, ama doğayı daha çok severim.(Lord Byron)
Mutluluk sadece paylaşıldığı zaman gerçektir..(Alexander Süperbeduş)
Bence kariyer denen şey bir 20. yüzyıl icadıdır ve ben bir kariyer istemiyorum.
Eğer yaşama sevincinin esasen insan ilişkilerinden kaynaklandığını düşünüyorsan yanılıyorsun. Tanrı bunu tüm çevremize yaydı. O her şeyde mevcut. Tecrübe edeceğimiz her şeyin içinde var. insanlar sadece, bu şeylere bakış açılarını değiştirmeliler.
alıntıdır.
kaynak:
http://www.replikler.net/replik/into-the-wild/
Mutluluk uçsuz bucaksız ormanlardadır, bomboş sahillerdeki coşkudadır.
insan elinin değmediği bir yerdedir, denizin diplerinde ve gürlemesindedir.
insanları severim, ama doğayı daha çok severim.(Lord Byron)
Mutluluk sadece paylaşıldığı zaman gerçektir..(Alexander Süperbeduş)
Bence kariyer denen şey bir 20. yüzyıl icadıdır ve ben bir kariyer istemiyorum.
Eğer yaşama sevincinin esasen insan ilişkilerinden kaynaklandığını düşünüyorsan yanılıyorsun. Tanrı bunu tüm çevremize yaydı. O her şeyde mevcut. Tecrübe edeceğimiz her şeyin içinde var. insanlar sadece, bu şeylere bakış açılarını değiştirmeliler.
alıntıdır.
kaynak:
http://www.replikler.net/replik/into-the-wild/
''bu hayatta eğer birşeyi istiyorsan, onu tut ve yakala.''
insanların didişmelerinden,bürokrasiden,gereksiz yere yapılan streslerden,para kaygısından ve monoton hayattan sıkılan maceraperest ruhlu bir gencin hayatının anlatıldığı olağanüstü film.
filmde alexander'ı alaskaya bırakan kişi onu en son canlı olarak gören kişidir ve filmde de o rolde oynatılmıştır!
izlerken sıkıldım diyenleri tokatlayasım gelen filmdir.
muhteşem bir film olmakla beraber ilk kez izleyeceklere tavsiyem geç saatte izlemeyin sıkılırsınız uykunuz gelir vs vs.
Yönetmenliğini sean penn'in yaptığı başrolde emile hirsch'in oynadığı gerçek bir yaşam öyküsü,filmin görselliği ve müzikleri harika.
sean penn'den harika bir eserdir.
bu film piyasa olalı çok oldu maalesef, indie filmlere yönelelim..
parasız nasıl hayat yaşanılabileceğinin ve hayatın deneyimlerle öğrenileceğinin anlatıldığı gerçek hayattan uyarlama olan film, emily hirsch in genç yaştaki mükemmel oyunculuğu ile birleşince ortaya böylesinde üstün mesaj veren ve kendine hayran bırakan bir film çıkmış.
her şeyi bırakıp gitmenin huzurunu, insanın bağımlılığının sadece özgürlüğü olduğunu sergileyen ayda bir "izlee beni!" diye çağıran film..
Çantamı alıp gidesim geliyor hatırlatmayın dayılar..
Çantamı alıp gidesim geliyor hatırlatmayın dayılar..
zaman mefhumunun çok önemli olduğunu bize yansıtan sürrealist bir film. kişinin toplum içinde yaşadığı toplumsal sorunu çok iyi yansıtabilmiş bir sean penn filmi.
cesur bir filmdir. zira ciddi bir modernizm/kapitalizm eleştirisi yaptıktan sonra eleştirisiyle vardığı noktanın başarısızlığını göstermiş, bundan gocunmamıştır.
eşsiz doğa manzaraları ve muhteşem soundtrack leri ile tekrar tekrar izlenesi bir film.
doğru ve yanlış, istemek ve yönetmek kavramları arasında izleyiciyi kararsızlığa sürükleyen, topluma dışarıdan bakabilmenin hazzını ya da hazımsızlığını iğnelemelere başvurmadan anlatan güzel tatta film. müzikleri başlı başına enfestir.
(bkz: eddie vedder)
(bkz: eddie vedder)
bana ataol behramoğlu'nun (bkz: yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var) şiirini hatırlatan film. soundtrack'leriyle, magic bus'ıyla, süperelmasıyla 10'larca 100'lerce kez izlenebilir, sevdiklere tavsiye edilesidir ayrıca.
gerçek yaşanmış bir hikayeyi, kurgulayan filmdir. kimilerinin sıkıcı bulup yarısında kapattığı film, kimilerinin hayatında kesin çizgiler oluşturur, bir hayatı değiştirir ve bünyeyi sağlam sarsar. öyle ki toparlaması güç hayal kırıklıklarıyla yüzleşmek zorunda bırakır, acıtır.
aynı zamanda filmin müziklerini eddie vedder yapmıştır ki hayatımın arka fon müziğini yapsındır. görsel bir şölen olan sahneleri, muazzam sesiyle eşsiz kılar.
bir ayağı diğerinden birkaç cm daha kısa olmasına rağmen bir zamanlar herkesi imrendirecek kadar güzel dans eden şair lord byrondan ;
yolu olmayan ormanlarda mutluluk vardır, yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç. topluluklar vardır kimsenin zorla girmediği derin denizlerde, sesinde de müzik. i̇nsanı az seviyorum diyemem, ama doğayı daha fazla
güzel kelimesini; gsi ve lsinden tutup tırnak içine koyan şey, güzellik kelimesinin göreceliliğinden ötürüdür. beni kullanmaya iten ise, takdire şayan bir cesaret örneği oluşu, ki bir ayağınız ötekinden kısa ise dans etmek yıkılması gereken bir tabudur.
bla
bla
bla
alexander supertrampe ;
--spoiler--
elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum ..
bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?
gider gibi yaparız
şeker portakalı
--spoiler--
aynı zamanda filmin müziklerini eddie vedder yapmıştır ki hayatımın arka fon müziğini yapsındır. görsel bir şölen olan sahneleri, muazzam sesiyle eşsiz kılar.
bir ayağı diğerinden birkaç cm daha kısa olmasına rağmen bir zamanlar herkesi imrendirecek kadar güzel dans eden şair lord byrondan ;
yolu olmayan ormanlarda mutluluk vardır, yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç. topluluklar vardır kimsenin zorla girmediği derin denizlerde, sesinde de müzik. i̇nsanı az seviyorum diyemem, ama doğayı daha fazla
güzel kelimesini; gsi ve lsinden tutup tırnak içine koyan şey, güzellik kelimesinin göreceliliğinden ötürüdür. beni kullanmaya iten ise, takdire şayan bir cesaret örneği oluşu, ki bir ayağınız ötekinden kısa ise dans etmek yıkılması gereken bir tabudur.
bla
bla
bla
alexander supertrampe ;
--spoiler--
elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum ..
bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?
gider gibi yaparız
şeker portakalı
--spoiler--
hayatta alınan başarıların sadece toplumun istediğini,toplum eleştrisi çok yüksek ve de bu aramızdaki gereksiz savaşa ekonomik durumun sadece insanın nasıl olduğunu belirlediği bu dünyaya karşı çekilmiş bir filmdir
Defalarca deneyip bitiremediğim filmdir çünkü , o çocuk neden ben değilim neden neden sorularından kurtaramıyorum kendim en son bitmesine yarım saat kala bırakmıştım galiba bir daha deneyeceğim.
sürekli var olan herşeyi bırakıp gitme dürtüsünü alevlendiren film. aile sorunları ve anlaşılmayan biri...
üniversite bittikten sonra kartlarını kesip, paralarını yakıp ve arabasını bırakıp gidiyor. ismini değiştiriyor, yok oluyor ve istediğini içinden geldiğince yaşamak için gezgin oluyor.
izlenmeli, çok sevdim.
üniversite bittikten sonra kartlarını kesip, paralarını yakıp ve arabasını bırakıp gidiyor. ismini değiştiriyor, yok oluyor ve istediğini içinden geldiğince yaşamak için gezgin oluyor.
izlenmeli, çok sevdim.
there is a pleasure in the pathless woods
there is a rapture on the lonely shore
there is society where none intrudes
by the deep sea and müzic in its roar
ı low not man the less but nature more...
there is a rapture on the lonely shore
there is society where none intrudes
by the deep sea and müzic in its roar
ı low not man the less but nature more...
insanın arayışlarını, toplumun tuzaklarını ve yaşadığımız hayatları bizlere sorgulatacak, akıllardan kolay kolay silinmeyecek gerçek bir öykü. eddie vedder'ın sesi ve konu ile birebir örtüşen sözleri filmi daha da unutulmaz yapıyor. hem kitap olarak okunmalı hem de film olarak izlenmeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar