bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
allah'ın eski adı.
gece gece bizi fizik bilimi adı altında bilgiye boğan yazar.
ben dersten kaçıp geliyorum yapmayın diyeceğim de yapın gitsin ya.
ben dersten kaçıp geliyorum yapmayın diyeceğim de yapın gitsin ya.
Yakuttan yapılmış, insan boyutlarında, kirik olan bir kolu daha sonradan altın olarak araplarca eklenmiş, kabe'nin icinde hz ibrahim tarafindan actigina inanılan kuyunun basinda duran, en büyük put. Bu ozelliginden otürü de kendisine el ilah yani allah denirdi. Ay tanrisıdır, Arapların ay takvimi kullanması da bu yuzden olabilir.
Kanimca huvel baki sözü de kendinden gelmektedir.
Kanimca huvel baki sözü de kendinden gelmektedir.
doğum günü kutlu olasıca yazar.
@yazar x, 6 mart benim doğum günüm kutlamazsan sana hakaret dolu bir nickaltı yazarım haberin olsun. unutma tam 6 mart gece saat 02.00.
lütfen lan benimkini de kutla 6 martta.
@yazar x, 6 mart benim doğum günüm kutlamazsan sana hakaret dolu bir nickaltı yazarım haberin olsun. unutma tam 6 mart gece saat 02.00.
lütfen lan benimkini de kutla 6 martta.
son çomarlardan.
değindiği güzel noktalar mevcut olan yazar.
kendisine antitezler sunarak cevap veremeyen de çomar diyip kurtuluyor. oh ne ala. olum adama cevap ver de bari ne kadar geri zekalı olduğun anlaşılsın.
kendisine antitezler sunarak cevap veremeyen de çomar diyip kurtuluyor. oh ne ala. olum adama cevap ver de bari ne kadar geri zekalı olduğun anlaşılsın.
Vakti zamanında putperest Arapların tanrısıydı Hubel. Helvadan yapıp Ona tapıp sonra yiyorlardı.*
piyasa yapılmıyor çünkü rekabetten dolayı değerimiz düştü. kapitalistlerin tuzağına düştüm anlıyorsun ?
porto'yu layıkıyla ağırlayan takım taraftarı ahaha.
nick altımı niye sildin diye ağlamanıza tanık olmak için
hahahahhaha.
hahahahhaha.
innini silim siyli.
ağlamayın lütfen. ağlayan kadınları hiç sevmem.
ağlamayın lütfen. ağlayan kadınları hiç sevmem.
hay mümtaz yazar birliğinize de .. beni şu oluşumdan atın yoksa hesabımı silip giderim buralardan. istemiyorum kardeşim hiç bir oluşumda yer almak.
bir yazar. şüphesiz agresifleşiyor.
bir yazar. şüphesiz agresifleşiyor.
yeni keşfettiğim wonderkid meriç.
imzamızı atalım da dost düşman görsün.
takipteyiz.
imzamızı atalım da dost düşman görsün.
takipteyiz.
an itibariyle doğum günün kutlu olsun yazarı.
elbette doğum günümü kutlamanız için nick altımı hortlattım. başka ne olabilir ?
elbette doğum günümü kutlamanız için nick altımı hortlattım. başka ne olabilir ?
Doğum günün kutlu olsun.
doğum günü kutlu olsun, nice mutlu sağlıklı, yılları olsun yazarı.
geçen gün meriçlik yaparken iş üstünde yakaladığım yazar, yukarılara çıkarsanız imzamı göreceksiniz.
hala devam ediyor mu mesleğe bilemem. belki de tövbe edip imana gelmiştir.
doğum günün kutlu olsun. barkın'ı partiye çağırma sakın.
hala devam ediyor mu mesleğe bilemem. belki de tövbe edip imana gelmiştir.
doğum günün kutlu olsun. barkın'ı partiye çağırma sakın.
gerçek hesabım. artık fake hesabım olan bir idealistin ta kendisi'ni kapatıp tek elden yazmaya karar verdim. evet ben hubel, artık yalnızca hubel hesabımla yazacağım. teşekkürler.
madem ki en baştan beri kapitalistmiş düzen. feodalizmin ne olup olmadığı hakkındaki görüşlerini merak ettiğim kimsedir.
görsel
görsel
Arkadaşlar lütfen. Size mağara döneminden bahsetmedim.ilk çağlardan degil medeniyetten bahsediyorum.
Feodalizm,merkantilizm,liberalizm.tarih boyunca dönemler ve kavramlar cagin deger yargilariyla yeniden şekillendi. Bunlarin ortak noktası kapitalizm.kapitalizmi ticaretle eş görüyorum. Kapitalizmin ticaret olamayacagini söylerseniz bunu gerekcelendirmenizi istiyorum.
Sermaye hareketleri asirlardir var.anadoluda,arap yarimadasinda çinde. Kapitalizmi son iki asirdan ibaret gormek hatadir kanimca.sanayi devriminin baslangicini kapitalizmin miladi olarak görmek,sanayi devrimine dek gelen sermaye hareketini yok saymak demektir ki bu tarihi inkar olur.
Edit : "medeniyet komunal duzende baslamistir"
Ziyaaa :D
Feodalizm,merkantilizm,liberalizm.tarih boyunca dönemler ve kavramlar cagin deger yargilariyla yeniden şekillendi. Bunlarin ortak noktası kapitalizm.kapitalizmi ticaretle eş görüyorum. Kapitalizmin ticaret olamayacagini söylerseniz bunu gerekcelendirmenizi istiyorum.
Sermaye hareketleri asirlardir var.anadoluda,arap yarimadasinda çinde. Kapitalizmi son iki asirdan ibaret gormek hatadir kanimca.sanayi devriminin baslangicini kapitalizmin miladi olarak görmek,sanayi devrimine dek gelen sermaye hareketini yok saymak demektir ki bu tarihi inkar olur.
Edit : "medeniyet komunal duzende baslamistir"
Ziyaaa :D
toplum bilimciler siktirsin gitsin, boş yapmasınlar.
en güçlü olanın en doğurgan kadınları aldığı, kadın-erkek eşitliğinin olmadığı, yine hükmetmenin güce dayalı olduğu bir döneme komünal dönem diyen adamın okuduğu mektebi sikerim.
insanlık tarihinin her döneminde güçlü olan ayrıcalıklı olandır.
bu güç gün gelir zeka olur, gün gelir kas gücü. devir değişir ama kapital sistem değişmez.
doğanın kendisi kapitalist, siz kimsiniz ki kendinizi doğadan bağımsız düşünebiliyorsunuz?
en güçlü olanın en doğurgan kadınları aldığı, kadın-erkek eşitliğinin olmadığı, yine hükmetmenin güce dayalı olduğu bir döneme komünal dönem diyen adamın okuduğu mektebi sikerim.
insanlık tarihinin her döneminde güçlü olan ayrıcalıklı olandır.
bu güç gün gelir zeka olur, gün gelir kas gücü. devir değişir ama kapital sistem değişmez.
doğanın kendisi kapitalist, siz kimsiniz ki kendinizi doğadan bağımsız düşünebiliyorsunuz?
uludağ sözlüğün tartışmasız en iyi yazarıdır. neden mi çünkü ben öyle diyorum. zeki, bilgili, muzip bir o kadar da candır.
Kızılderili Reisi şef Seattle gibi bilge, budha gibi dingindir hub kişisi bazen cem yılmaz'ı gölgede bırakan espri yeteneğini, bazen film eleştirmenlerini darma duman eden gözlem yeteneğini ortaya çıkarır.
candır o. hep var olsundur.
Kızılderili Reisi şef Seattle gibi bilge, budha gibi dingindir hub kişisi bazen cem yılmaz'ı gölgede bırakan espri yeteneğini, bazen film eleştirmenlerini darma duman eden gözlem yeteneğini ortaya çıkarır.
candır o. hep var olsundur.
hubel nickini kullanan yazardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar