bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
arkadaşlar sakin. ben yine hubb ım. birazcık trollük kimseye zarar getirmez.
ama eğer sizleri rahatsız ettiysem burayı terk edip sizi rahat bırakabilirim. tepelerin ardına gidip kendime bir mağara bulup orada yaşarım.
görsel
ama eğer sizleri rahatsız ettiysem burayı terk edip sizi rahat bırakabilirim. tepelerin ardına gidip kendime bir mağara bulup orada yaşarım.
görsel
Allah başka dert vermesin ne diyim?
Böyle bir derdi olan insanın; dünyası kusursuz olmalı. imrendim.
https://m.uludagsozluk.com/e/40996619/
Böyle bir derdi olan insanın; dünyası kusursuz olmalı. imrendim.
https://m.uludagsozluk.com/e/40996619/
Bu bebeye noldu la böyle. Bilimsel bilimsel konuşup dururdu, bayramda kravat takan çok bilmiş çocuklar gibi.
Şimdi trolluk yapıyor. Şifresi mi çalındı, devreler mi yandı. Yoksa bunları yazan yossi kohen mi? Gerçek hubel öldü mü.
Şimdi trolluk yapıyor. Şifresi mi çalındı, devreler mi yandı. Yoksa bunları yazan yossi kohen mi? Gerçek hubel öldü mü.
ıssız sözlük kaldi mu ?
bilimsel bilgi iceren entrylere devam eden yazar. bazen kaçamak yapmakta.
bilimsel bilgi iceren entrylere devam eden yazar. bazen kaçamak yapmakta.
bugün ölümden dönmüş yazar. son anda şoğför bey direksiyonu kırdı yoksa öleyazıyordum.
Bir Arap tanrısıdır.
beni kız olduğunu iddiha ederek kandırmış putperest eril yazar. 500 tl gönderdim buna bir de.
bir dakika lan. sen bensin. nasıl kandırabilirim seni ?
bir dakika lan. sen bensin. nasıl kandırabilirim seni ?
Arap putudur. Ayrıca bir yazar. Keşke zamanında ben bu nicki alsaydım.
siz de laf söz çıkarmayın hiç bir şeyi beğenmiyor diye yahu.alenen yanlış bir bilgi bu. beğendiğim şeyleri geçen başlıklar halinde sıraladım. lütfen! çarpıtmayalım. adımı huysuz şirine çıkarmayın. beğenmediğim şeyler çoğunluktadır lakin bu beni huysuz yapmaz :D
kankam yoktur. nedir bu fakiri kanka yapma amacınız ? kankacılık yaşlarını geçtik baylar ve bayanlar.
bir yandan chp li değilim deyip bir yandan da chp il başkanını aratmayacak sözler sarf eden iki yada daha fazla yüze sahip kişi .
kaybetmeyi kendinize yediremiyorsanız adam olacaksınız adam .
yiğidin malı meydan da olur gizli saklı iş yapmaz konuşmaz .
liberteryen diye de bir şey icat etmiş denize düştüler ya yeni icatlar yolda yani .
sabırla bekliyoruz .
eğlencelik oluyor .
kaybetmeyi kendinize yediremiyorsanız adam olacaksınız adam .
yiğidin malı meydan da olur gizli saklı iş yapmaz konuşmaz .
liberteryen diye de bir şey icat etmiş denize düştüler ya yeni icatlar yolda yani .
sabırla bekliyoruz .
eğlencelik oluyor .
"liberteryen diye de bir şey icat etmiş denize düştüler ya yeni icatlar yolda yani . "
Hahahaha. Yahu kaçınci seviye cehalet bu.ne icat etmesi.hic mi okur-yazarlığın yok. Bilmiyorsan da bir bak aç ne demekmiş diye.
Chp li değildir. Bir ara ldp yi savunmuştur.lakin şu an savunacagı bir parti kalmamıştır.
Hahahaha. Yahu kaçınci seviye cehalet bu.ne icat etmesi.hic mi okur-yazarlığın yok. Bilmiyorsan da bir bak aç ne demekmiş diye.
Chp li değildir. Bir ara ldp yi savunmuştur.lakin şu an savunacagı bir parti kalmamıştır.
bir takım şer odaklarının iddialarına göre sözlüğü yakında terk i diyar eyleyecek yazardır.
Yazdıklarına gülüyorum. Devam genç adam.
kadıköy'deki maçtan sonra sözlüğü terk etmesi muhtemel, afedersiniz gsli yazar.
Arapların putlarındandan biri.
galatasaraylı oluşundan, şahsıma destek vermesinden, düzgün entryler girmesinden ötürü sevip takdir ettiğim yazar. allah onu da beni de trollerden, kötü niyetli insanlardan, kötülüklerden korusun. saygılar...
aynen reis ben piyasa teorilere göre işler sanıyorum, ekonomide matematiksel kesinlik var sanıyorum aynen :D
en az 1000 entryimde liberal ekonomiyi savunduğumu, ekonominin merkezden kontrol edilemeyeceğini söylemişimdir. piyasada görünmez el olduğunu, piyasanın tüm koşullarının hesaplanamaz olduğunu da savunuyorum. dolayısıyla matematiksel kesinlik şunu söyler o halde ekonomi şu olacak gibi bir düşünceyi savunmadım. elbette iktisat matematik temelli bir bilim dalıdır lakin piyasanın tüm koşullarının kesinlik içeren şekilde hesaplanabilmesi bundan farklı bir konu.
en az 1000 entryimde liberal ekonomiyi savunduğumu, ekonominin merkezden kontrol edilemeyeceğini söylemişimdir. piyasada görünmez el olduğunu, piyasanın tüm koşullarının hesaplanamaz olduğunu da savunuyorum. dolayısıyla matematiksel kesinlik şunu söyler o halde ekonomi şu olacak gibi bir düşünceyi savunmadım. elbette iktisat matematik temelli bir bilim dalıdır lakin piyasanın tüm koşullarının kesinlik içeren şekilde hesaplanabilmesi bundan farklı bir konu.
Kurda sormuşlar, ensen neden kalın diye. Kendi isimi kendim yaparım da ondan demiş.
Nick altimi kendim uplarım. "Kankalarima" msj atip uplatmam!
Nick altimi kendim uplarım. "Kankalarima" msj atip uplatmam!
Aaay pamuk şeker gibi tatlı bir insana benziyor ben sevdim.
Bana yürüdüğü an çaylak olan yazar. Ağlaaa.
Sen öyle bana yürümek var mı sandın?
Bu da muhtemelen benim çaylak olmadan önceki son sözlerim.
Sen öyle bana yürümek var mı sandın?
Bu da muhtemelen benim çaylak olmadan önceki son sözlerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar