bugün

entry'ler (10450)

halil umut meler

daha maça 2 gün varken algılara başladılar ahahaha.

gs'nin kadrolu tetikçisi halil umut meler, gs'yi üzmez. handikaplı gs kazanır. gs'ye penaltı ve trabzon'un kırmızısı şimdiden hayırlı olsun.

jorge fernando pinheiro de jesus

gs'ye alanya maçında haksız kırmızı kart çıktı evet, ama ondan sonra müthiş şekilde ittirildiniz. işinize geldi alanya maçında kırmızı görmeniz. fenerbahçe'ye ise düzenli şekilde operasyonlar başladı. bir ara her maç basit basit kırmızı kart veriyorlardı. allah'tan son 2 haftadır vermiyorlar. onun da acısını maç içinde ebemizi sikerek veriyorlar sağ olsunlar. dün adana maçında 2 penaltımız verilmedi, adana'ya sarı kartlar çıksa, çift görecek adamlar vardı 9 kişi kalacaklardı. fırat aydınus, rıdvan, fb düşmanı erman, trt yorumcuları, herkes hemfikir. ama biriniz de çıkıp evet fb doğrandı diyemiyorsunuz.

alanya maçında size çıkan kırmızıya beter olun dedim evet, çünkü birkaç hafta önce konya maçında daha 10. dakikada valencia'ya haksız kırmızı kart çıkmıştı ve o maçı kaybetmiştik, burada taşak geçiyordunuz. ona istinaden beter olun dedim. yani hakem hatası ile taşak geçmeyi de siz başlattınız. neyse, lig uzun, 15 hafta var, ts takarsa puan farkı 3 ya da yine 4 en kötü. 2 yıl önce bjk 10 puan öndeyken, son haftaya 3 takım da puan puana girdi, siz averajla kaçırdınız, biz sivas'ı yensek şampiyonduk. puan farkının kapanması 1-2 maça bakar. hocamıza güvenimiz tam.

jorge fernando pinheiro de jesus

maç bittikten sonra veya öncesinde sahaya girip hakemle olumsuz anlamda konuşmak direkt kart gerektiren bir kural olduğu için gördü kartı. küfür ettiği için değil. ayrıca türkiye cumhuriyetinde aksi kanıtlanana kadar her insan masumdur. sen bir avukatsan, jesus'un küfür ettiğine dair bir bulgu yoksa, bu kanıya nereden vardın merak ettim. iftiraya giriyor çünkü küfür etti demek. ha bi de, ali palabıyık portekizceyi ne zaman söktü de küfür olduğunu anladı merak ettim ahaha.

libertadores kupası da güney amerika'nın en büyük kupası. yıllarca portekiz ligi şampiyonluğu ve avrupa kupası finalleri var. jorge jesus'un bir tık üstü klopp, guardiola, ancelotti zaten. okan buruk ya da fatoş değil. adamı avrupa'da ve amerika kıtasında tanımayan yok.

gs'nin rakiplerinin sezon başından beri sürekli kırmızı görmesi, kolay penaltıların çalınması, ofsaytımsı kararlarla desteklenmesi, bizim ise ligin en çok kırmızı kart gören ve aleyhine en çok penaltı verilen takım olup, haftalardır ince ince doğranmamıza rağmen sadece 6 puan geride olmamız başarıdır şu senaryoda. 6'da kapanır, 16'da. gs üst süte takılacak. inşallah hakem hatasıyla takılırsınız ve bizde burada şu an sizin yaptığınız gibi gevşek gevşek güleriz. bunların yanında takım avrupa liginde gruptan namağlup lider çıktı ve son 16'dayız. bu sene şampiyonluk ipini göğüsleyeceğine de inancımız tam hocamızın.

fenerbahçe

"adana demir maçında hakem ali palabıyık kaleci altay'a kırmızı kart göstermeyerek "

ulan davar, orada topun tamamı çizgiyi geçmemişti. ayrıca futbol kurallarından bihaber olup burada algı kasmak tam bir kaşarlık. ayakların ceza sahası çizgisine temas etmesi yeterli. isterse topu kalenin yarım metre ilerisinde tutsun. ayaklar çizgide.

dün doğrandı ve puan kaybetti takım. ama bu böyle gitmez. hepinizi üst üste koyacak sabredin.

enner valencia

karısını ona buna siktirten icardi'den daha karakterlidir.

ali palabıyık

operasyon çocuğudur.

jorge fernando pinheiro de jesus

hakeme "biz buradan görüyoruz faulü, sen oradan nasıl göremedin" demiştir, küfür yoktur.

ayrıca gsliler baya kinlenmiş kendisine. elit bir hoca olunca rakipte bu hazımsızlıkları normal. bunak dedikleri adam fatoştan küçük. hepinizi üst üste koyup şampiyon olduktan sonra da bekleriz bu başlığa herkesi.

jorge jesus un kırmızı kart görmesi

şu haftaya kadar hakemlerle ilgili açıklama dahi yapmayan ve hayatında hiç kırmızı görmemiş adam dün çileden çıktıysa sebebini düşünün diyeceğim ama gslilerde bu beyin yok. her şeye rağmen üst üste koya koya şampiyon olacak.

jorge jesus un kırmızı kart görmesi

Lan bi siktir git, ayağı çizgiye bassa kırmızı yiyormuş. O fatoş hocanız ayağını çizgiye basarken hakeme bi yandan da ana avrat küfür ediyordu.

enner valencia

Yazdı yine.

2 şubat 2023 fenerbahçe ye verilmeyen penaltı

Gsye olsa götüne kazık girmiş gibi koşup penaltı verilecek pozisyonda bize devam kararı verilen penaltıdır.

https://twitter.com/ajans...jrJDOOXB9SSgJdpQ&s=08

Allah belanızı versin.

2 şubat 2023 adanademirspor fenerbahçe maçı

https://twitter.com/ajans...jrJDOOXB9SSgJdpQ&s=08

Şu penaltı verilmedi. Gsye olsa direkt penaltı. Allah belanızı versin.

ali palabıyık

Batshuayi'nin düşürülmesine penaltıyı vermeyip devam demiş tetikçi.

enner valencia

abim en az 2 yıl daha bizde. transfer falan olmayacak.

enner valencia

sendeyiz abim. konuyu biliyorsun. akşam yap yine şovunu.

görsel

2 şubat 2023 adanademirspor fenerbahçe maçı

maalesef puan kaybetmemiz olası bir maç. ölüm kalım maçı. kazanırsak, fikstür dönecek ve gs'nin ts maçında olası puan kaybıyla puan farkı 1-2'ye düşer. mutlaka kazanmamız lazım ama muhtemelen puan kaybedeceğiz gibi. vurduğumuz gol olsun.

1 şubat 2023 galatasaray ümraniyespor maçı

Geçen hafta bizi yeniyorlardı nerdeyse, 1-2 zor kazandık, gsli ibiş gelmiş neden diğer maçlarda böyle değillerdi diyor hahaha.

ümraniyespor

Daha önce neredeydiniz diye soranlara, geçen hafta 1-2 zor yendiğimiz ve bize köpek gibi bastıkları maçı izlemelerini öneririm. Bunlar ne olsa kendilerine karşı oluyor sanıyorlar amk.

1 şubat 2023 galatasaray ümraniyespor maçı

Gs balı devreye girer bu maçı handikaplı alırlar, konu o değil. Konu, evinde Ümraniye'den 2 gol yemek hahaha.

1 şubat 2023 galatasaray ümraniyespor maçı

Ümraniye atmış ama minimum 3-1, 4-1 biter. Balları devreye girer birazdan. En olmadı, ofsaytımsı bir şeyler uydururlar.