bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- gitme diye yalvarmak6
- sözlükteki gizli düşmanım10
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadınlar2
- kolombiya4
- rakı sevmemek7
- uludağ sözlüğün boşalması3
ergenekonun katlettiği yazar.
(bkz: iyikidoğdunhrant)
(bkz: iyikidoğdunhrant)
"güvercinler kentin ta içlerinde, insan kalabalıklarında dahi yaşamlarını sürdürürler."
iyi ki doğdun hrant!
iyi ki doğdun hrant!
öldüğü için asla üzülmedik. en azından büyük bir kesim böyle düşünüyor. haklılar üstelik... hepimiz ermeniyiz diyecek kadar küçülebilen bir toplumda, ot'a bok'a aydın denen bir toplumda, teröristlerin (bkz: deniz gezmiş) yıldızının parladığı bir toplumda yüceltilen bir gazeteci. üstelik türklüğe hakaret edebilen bir insanın cenazesine binlerce anti-türk'ün katılması ise endişe verici.
iyi ki doğmuş olan gazetecidir.ermeni asıllı türk dostu, yurtsever bir güvercindi.saygıyla anıyoruz.
dışişlerinden hrant'ın öldürülmesine ve aihm savunmasına dair sorduğumuz sorulara dair cevap gelmiştir nihayet: http://jiyan.us/2010/09/2...et-vurdumduymazligi-oldu/
23,5 nisan yazısıyla ağlatan rahmetli.
uğruna bi dünya insanın ermeniyiz bıdı bıdısını yaptığı rahmetli yazar.
18'ini doldurmamalarına karşın 12 eylül cuntası'nın astığı çocuklar için timsah gözyaşları dökenlerin maskelerini düşüren davanın maktûlü.
o çocuklar için ağlayanlar şimdi ogün samast'ın çocuk mahkemesinde yargılanmasına karşı çıkıyorlar.
e, nerede kaldı eşitlik? nerede kaldı adalet? nerede kaldı insanlık? onlar çocuklardı da ogün değil mi?
not: ogün samast'ı da hrant dink'i de sevmem. birisi öldü badem gözlü oldu. diğeri öldürdü cezasını çekiyor/çekecek. ama biraz tutarlı olmak gerek.
o çocuklar için ağlayanlar şimdi ogün samast'ın çocuk mahkemesinde yargılanmasına karşı çıkıyorlar.
e, nerede kaldı eşitlik? nerede kaldı adalet? nerede kaldı insanlık? onlar çocuklardı da ogün değil mi?
not: ogün samast'ı da hrant dink'i de sevmem. birisi öldü badem gözlü oldu. diğeri öldürdü cezasını çekiyor/çekecek. ama biraz tutarlı olmak gerek.
" 'türk'ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni'nin ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur." (1)
"evet 1915te olan bir soykırımdı çünkü dört bin yıldır bu topraklarda yaşayan bir halk ve onun uygarlığı artık yok" (2)
sözlerinin sahibi kişidir. Öldürülmesi yanlıştır, kullandığı sözler kadar.
Kaynakça;
(1) "agostan 13 şubat 2004 sayı 411 - ermeni kimliği üzerine (8)"
(2) http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/385942.asp
"evet 1915te olan bir soykırımdı çünkü dört bin yıldır bu topraklarda yaşayan bir halk ve onun uygarlığı artık yok" (2)
sözlerinin sahibi kişidir. Öldürülmesi yanlıştır, kullandığı sözler kadar.
Kaynakça;
(1) "agostan 13 şubat 2004 sayı 411 - ermeni kimliği üzerine (8)"
(2) http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/385942.asp
gider ayak çok büyük bir reklam yapmıştır. eseri yoktu yaşarken, suikast kurbanı oldu fikirleri canlandır birden.
düşüncelerine hayran oldugum ve öldürüldüğünden dolayı büyük bir üzüntü duydugum yazar.
[https://www.youtube.com/watch?v=Ualde25hhd0 ]
[https://www.youtube.com/watch?v=Ualde25hhd0 ]
'türkiye barışını arıyor' isimli konferansta kürtlere ayrı bir devlet kurma hakkının verilmesini savunmuştur, aramızda bulunmamakta artık.
hayatında hiç bir başarısı olmayan,
yaşadığı ülke olan türkiyeye sallamaktan başka bir işi olmayan, boş insan.
ölmeseydi kimse tanımazdı.
benim gözümde ismail yk bile daha değerli işler yapmıştır.
biriniz gösterin, bu adam bunları yaptı deyin.
yaşadığı ülke olan türkiyeye sallamaktan başka bir işi olmayan, boş insan.
ölmeseydi kimse tanımazdı.
benim gözümde ismail yk bile daha değerli işler yapmıştır.
biriniz gösterin, bu adam bunları yaptı deyin.
tek suçu türk olmamak olan ve sırf bu nedenle yavşağın biri tarafından öldürülen,ancak öldükten sonra birilerinin yaşadığını farkettiği güzel ""insan"".
türk halkına açıkça hakaret etmiştir, öldükten sonrada badem gözlü ilan edilmiştir.
Evet, biz Ermeniler'in bu topraklarda gözü var;
ama alıp gitmek için değil, buraya gömülmek için.
hrant dink.
ama alıp gitmek için değil, buraya gömülmek için.
hrant dink.
sevdiklerinden ayrıldın, çocuklarından, torunlarından ayrıldın, burada seni uğurlayanlardan ayrıldın.. kucağımdan ayrıldın.. ülkenden ayrılmadın..
böyle demişti rakel dink arkasından hatırlarım......
böyle demişti rakel dink arkasından hatırlarım......
4 yıl oluyor. hepimiz hala hrant dink'iz.
su çatlağını bulamadı hala.
19 ocak'ta, vurulduğu yerde vurulduğu saatte dostları toplanacaktır yine.
orada olmak isterdim, kardeşimizden özür dilemek için.
ama olsun, saat tam üçte bir güvercin uçacak yüreğimizden.
görsel
orada olmak isterdim, kardeşimizden özür dilemek için.
ama olsun, saat tam üçte bir güvercin uçacak yüreğimizden.
görsel
HRANT DiNK NE DiYORDU ;
"Malatyalıyım... Annem-babam ayrılmışlardı. Bu yüzden biz üç kardeş Ermeni okullarında, yetim okullarında büyüdük. Yetim okulunda evlendim. Şimdi torun sahibiyim. Bu ülkede yaşayıp bu ülke için mücadele verdim. Ermeni kimliğimle, Türkiyeli kimliğimle yaşıyorum. Böyle bir yaşam biçimi içinde ben T...ürk kimliğini nasıl aşağılarım?
Ermeni kimliği aşağılanmasın diye mücadele veren birisi, bir başkasının kimliğini nasıl aşağılar? Böyle şey olur mu? Amacımız nedir bizim? Farklılıklar bir arada yaşasın diye mücadele ediyoruz. Türk kimliğini aşağılayacaksam ben neden bu ülkede yaşıyorum ki? Gider uzaktan aşağılarım. Başıma da bu belalar gelmez.
Türklüğü aşağılamak suçlaması, alnıma sürülmüş bir kara lekedir. Benim için bu dünyadaki en büyük suç ırkçılıktır. Eğer ben Türklüğü aşağılamışsam, yaptığım ırkçılıktır. Bu lekeyle nasıl yaşarım? insan aşağıladığı biriyle nasıl yan yana yaşar? Siz Türksünüz ve ben sizi aşağılıyorum.. Peki bundan sonra nasıl beraber yaşarız?
Aşağıladığın kişiyle birlikte yaşaman ahlaksızlıktır. Namuslu davranır, çeker gidersin onun yanından. Kavganı uzaktan verirsin, varsa bir kavgan. Ama benim Türk´le bir kavgam yok ki.
Türklerle beraber yaşamayı şans sayıyorum. Şanstır; çünkü bütün Ermenilerin dünyasında Türk, bir ötekiydi, bir öfkenin adıydı. Ama beraber yaşamak, o öfkeyi ortadan kaldırıyor, ilaç oluyor. Türklerle beraber yaşamak, bizim için ilaçtır. "içimizdeki zehir"in panzehiridir Türklerle yaşamak. Diaspora Ermenileri de Türklerle tanışıklıklarını artırırlarsa, Türklerle yaşarlarsa göreceklerdir ki öfkeleri yersizdir.
Hem Ermenileri, hem de Türkleri öfkelendiren biriyim. iki tarafa da yaranamıyorum. Bu alıştığım bir şey, önemli değil. Benim için önemli olan Türklüğü aşağılamakla suçlanmak. Böyle bir şey yapmadım ben.
Eğer Türk mahkemeleri bana Türklüğü aşağılamaktan ceza verirse sözüm var, bu ülkeden çekip gideceğim. Ama gitmek istemiyorum. Bu ülkeyi terk etmemek için eğer AiHM bir umutsa ve benim bu kararımı düzeltecekse oraya da başvururum.
Annemin-babamın mezarı burada. Atalarımın mezarı burada. Kardeşlerim, ailem burada. Ben buralıyım. Ailem burada genişledi, çocuklarım var, torunum var... Benim şimdi kalkıp buradan gitmem, hayatımı yeniden kurmam kolay şey mi? Çocuklarım ne olacak, ne yapacağım? Ama tekrar ediyorum: Ben bu lekeyle kalmam burada!"
herkese ders verecek sağduyulu ve aydın bir insan.
"Cellat uyandı yatağında bir gece
"Tanrım" dedi
Bu ne zor bilmece:
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar
Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
"Malatyalıyım... Annem-babam ayrılmışlardı. Bu yüzden biz üç kardeş Ermeni okullarında, yetim okullarında büyüdük. Yetim okulunda evlendim. Şimdi torun sahibiyim. Bu ülkede yaşayıp bu ülke için mücadele verdim. Ermeni kimliğimle, Türkiyeli kimliğimle yaşıyorum. Böyle bir yaşam biçimi içinde ben T...ürk kimliğini nasıl aşağılarım?
Ermeni kimliği aşağılanmasın diye mücadele veren birisi, bir başkasının kimliğini nasıl aşağılar? Böyle şey olur mu? Amacımız nedir bizim? Farklılıklar bir arada yaşasın diye mücadele ediyoruz. Türk kimliğini aşağılayacaksam ben neden bu ülkede yaşıyorum ki? Gider uzaktan aşağılarım. Başıma da bu belalar gelmez.
Türklüğü aşağılamak suçlaması, alnıma sürülmüş bir kara lekedir. Benim için bu dünyadaki en büyük suç ırkçılıktır. Eğer ben Türklüğü aşağılamışsam, yaptığım ırkçılıktır. Bu lekeyle nasıl yaşarım? insan aşağıladığı biriyle nasıl yan yana yaşar? Siz Türksünüz ve ben sizi aşağılıyorum.. Peki bundan sonra nasıl beraber yaşarız?
Aşağıladığın kişiyle birlikte yaşaman ahlaksızlıktır. Namuslu davranır, çeker gidersin onun yanından. Kavganı uzaktan verirsin, varsa bir kavgan. Ama benim Türk´le bir kavgam yok ki.
Türklerle beraber yaşamayı şans sayıyorum. Şanstır; çünkü bütün Ermenilerin dünyasında Türk, bir ötekiydi, bir öfkenin adıydı. Ama beraber yaşamak, o öfkeyi ortadan kaldırıyor, ilaç oluyor. Türklerle beraber yaşamak, bizim için ilaçtır. "içimizdeki zehir"in panzehiridir Türklerle yaşamak. Diaspora Ermenileri de Türklerle tanışıklıklarını artırırlarsa, Türklerle yaşarlarsa göreceklerdir ki öfkeleri yersizdir.
Hem Ermenileri, hem de Türkleri öfkelendiren biriyim. iki tarafa da yaranamıyorum. Bu alıştığım bir şey, önemli değil. Benim için önemli olan Türklüğü aşağılamakla suçlanmak. Böyle bir şey yapmadım ben.
Eğer Türk mahkemeleri bana Türklüğü aşağılamaktan ceza verirse sözüm var, bu ülkeden çekip gideceğim. Ama gitmek istemiyorum. Bu ülkeyi terk etmemek için eğer AiHM bir umutsa ve benim bu kararımı düzeltecekse oraya da başvururum.
Annemin-babamın mezarı burada. Atalarımın mezarı burada. Kardeşlerim, ailem burada. Ben buralıyım. Ailem burada genişledi, çocuklarım var, torunum var... Benim şimdi kalkıp buradan gitmem, hayatımı yeniden kurmam kolay şey mi? Çocuklarım ne olacak, ne yapacağım? Ama tekrar ediyorum: Ben bu lekeyle kalmam burada!"
herkese ders verecek sağduyulu ve aydın bir insan.
"Cellat uyandı yatağında bir gece
"Tanrım" dedi
Bu ne zor bilmece:
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar
Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
19 ocak'ı hatırlamak ve 4 yıldır hrant yok!
herkesi ermeni yapan adam...
bu ülkeyi katilinden daha çok seven biri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar