bugün

hrant dink

18'ini doldurmamalarına karşın 12 eylül cuntası'nın astığı çocuklar için timsah gözyaşları dökenlerin maskelerini düşüren davanın maktûlü.

o çocuklar için ağlayanlar şimdi ogün samast'ın çocuk mahkemesinde yargılanmasına karşı çıkıyorlar.

e, nerede kaldı eşitlik? nerede kaldı adalet? nerede kaldı insanlık? onlar çocuklardı da ogün değil mi?

not: ogün samast'ı da hrant dink'i de sevmem. birisi öldü badem gözlü oldu. diğeri öldürdü cezasını çekiyor/çekecek. ama biraz tutarlı olmak gerek.
© copyright 2005 - 2026