bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- göbek adınız2
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- saba makamı ile okunan ezan4
- küfreden kız iticiliği2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bugün de meme atan olmaması13
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- makarna süzmek5
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- dünya3
- güne bir şarkı bırak19
dost canlısı yazar..
sağlam ve uzun entryleri ile gönülleri fetheden yazar. mizah anlayışını da ekledi mi olay çok cici bir hal alıyor. az yazar ama taşı gediğine koyar. dikkatli bir takipçidir.
öncelikle buyrun (#719040)
ya oruç kafaya vurdu, ya sarhoş bu adam. ikisi birden de olabilir demek istemiyorum.
3 kere filan okudum tam yakalayacak gibi oldum, anam bir baktım çemkirdiği entryi de kendisi yazmış.
referans olarak kullandığım birisi olduğu için bir kez daha okudum. "eaaah skerim lan sayıyla mı verdiler?" dedim eksi oyladım.
a-a-b-a şeklide kafiye örgüsüymüş, kendiyle çelişir tadında geçişler yapmakmış, "merhaba.. bir kuş gibi.. merhaba" ile vita tenekesinde fesleğen yetiştirmekmiş, sevmem ben picasso. fiti fiti yapmadan gel.
ama yine de... merhaba bir t-rex gibi... merhaba"
ya oruç kafaya vurdu, ya sarhoş bu adam. ikisi birden de olabilir demek istemiyorum.
3 kere filan okudum tam yakalayacak gibi oldum, anam bir baktım çemkirdiği entryi de kendisi yazmış.
referans olarak kullandığım birisi olduğu için bir kez daha okudum. "eaaah skerim lan sayıyla mı verdiler?" dedim eksi oyladım.
a-a-b-a şeklide kafiye örgüsüymüş, kendiyle çelişir tadında geçişler yapmakmış, "merhaba.. bir kuş gibi.. merhaba" ile vita tenekesinde fesleğen yetiştirmekmiş, sevmem ben picasso. fiti fiti yapmadan gel.
ama yine de... merhaba bir t-rex gibi... merhaba"
(#715631)
olayları çarpıtan, işine geldiği gibi yorumlayan eline diline ve beline düşülmeyesi yazardır. öncelikle olay şöyledir,
gece gec vakit yerler kuru, kuru derken lastikler yolu sağlam kavrıyo o manada. *
acıbademden e-5 e cıkılmıstır yol bomboştur. bu hidrojen der ki "yardır lan hele". blackjack direksyonda der ki
"gerek yok abi smdi". hidrojen bey de ordan sırıtarak "şşşş yardır lan" diyince dayanamaz biricik
kardeşini biricik buddysini kıramaz yardırır. ama saglam yardırır. tabi yan koltukta beyimin dili agzından sarkmış
adrenalin salya sümük karısık salgılar salgılarken * her sey yolunda. neyse efenim atasehir sapagına
dönünce pazar günü oldugu için sebze haline mal girişi vardı geç saatte. ben de daha önceleri yaptıgım gibi ters şeride
girmek suretiyle ilerledim. bu arada hidrojenin dil hala dısarda "afferin lan it" nidalarıyla arabayı inletmekte. iyi
yaptın iyi ettin derken yola atlayan kahraman türk polisi "hoooow, çek hele sağa" deyince işler birden değişti. yani
bir nevi sevişme esnasında osurmak gibi bişey oldu. bütün cambazlıklar adrenalinler müzikler güme gitti. kalan trafik
canavarının elinde indirimli 49 tl lik bir ceza.
olayları çarpıtan, işine geldiği gibi yorumlayan eline diline ve beline düşülmeyesi yazardır. öncelikle olay şöyledir,
gece gec vakit yerler kuru, kuru derken lastikler yolu sağlam kavrıyo o manada. *
acıbademden e-5 e cıkılmıstır yol bomboştur. bu hidrojen der ki "yardır lan hele". blackjack direksyonda der ki
"gerek yok abi smdi". hidrojen bey de ordan sırıtarak "şşşş yardır lan" diyince dayanamaz biricik
kardeşini biricik buddysini kıramaz yardırır. ama saglam yardırır. tabi yan koltukta beyimin dili agzından sarkmış
adrenalin salya sümük karısık salgılar salgılarken * her sey yolunda. neyse efenim atasehir sapagına
dönünce pazar günü oldugu için sebze haline mal girişi vardı geç saatte. ben de daha önceleri yaptıgım gibi ters şeride
girmek suretiyle ilerledim. bu arada hidrojenin dil hala dısarda "afferin lan it" nidalarıyla arabayı inletmekte. iyi
yaptın iyi ettin derken yola atlayan kahraman türk polisi "hoooow, çek hele sağa" deyince işler birden değişti. yani
bir nevi sevişme esnasında osurmak gibi bişey oldu. bütün cambazlıklar adrenalinler müzikler güme gitti. kalan trafik
canavarının elinde indirimli 49 tl lik bir ceza.
oksijen'in de sözlük yazarı olmasıyla birlikte yalnız kalmayacak yazardır. aynı başlık altına hidrojen 2, oksijen de 1 entry girip 4. entry olarak otomatikman " (bkz: su)"yu oluşturacaklar. biz buna moleküler reaksiyon diyoruz. ilim konuşuyor.
(bkz: başlığı sulnandırmak)
(bkz: iğrenç espriler)
(bkz: başlığı sulnandırmak)
(bkz: iğrenç espriler)
sözlüğün velisi. o denli her ortamda sözlüğü koruma, şevk ve inanç. bu kadar olur ha son zamanlarda pek görünmese de ortalık ta (yoksa ben mi yokum kimbilir) hatırladığımız yazar. ortaya at bişiler ben çakarım gelişine. *
-279 C'de sıvılaşan ve bir kabın yarısına kadar doldurulduğu halde kabın dışına taşan,akan giden enteresan element
artık sözlüğe cok zaman ayırmayan, bu aralar zall'dan calmayı düşündüğü kodlarla kendi sözlüğünü kurmayı planlayan zat-ı muhterem. duyumlara göre yeni sözlüğünün adı kimya sözlük olacakmış. kurucu üyeler ise ulusözlükten izotopları izotonları olan androjen oksijen halusinojen helyum samaryum olacakmış.
sözlükte takdir ettiğim insanlar arasında, zirvedekilerden biri... hakikaten adam...
(bkz: saygılar efenim)
(bkz: hürmetler ederim)
(bkz: saygılar efenim)
(bkz: hürmetler ederim)
sözlükte yazmak nedir bilemedeğim, sadece ekşi sözlük var sandığım günlerde sözlük adına bir yorum yap deseler şöyle derdim: sözlük insanlara farklı bakış açıları kazandırıyor, hazırdan bir bakış açısı edinebiliyorsun... gün bu gün oldu yaklaşık bir yıldır yazıyorum. şimdi benim bu teorimi destekleyen birileri varsa kesinlikle hidrojen'in entrylerini okusun. ayarları taktire şayandır ama illa da ayar için değil, özellikle türkiye meseleleriyle alakalı yazıları bekbeklenmeli ve yazılır yazılmaz, kapış kapış okunmalıdır. tükettiği oksijen miktarına nazaran çok iyi yetiştirmiş kendisini, bu vakitten sonra üzerine çok şey koyacağı aşikardır, bu denli yetişmiş bir insanla aynı ortamda bulunmak ciddi alamda kazançtır yazarlara. okurken "ha bir de işin bu boyutu varmış" dedirtir. övmek için söylemiyorum, cidden birilerine faydalı olmak için yol gösteriyorum.
periyodik cetvelde bulunan elementler içinde top 10 hakeden ve yavaş yavaş zirveye yaklaşacak olan element lakin zirveyi ele geçiremeyecek
insan-ı kamil. *
sabahın şu saatinde afyonumun patlaması için şerefine puro yaktığım, yanakları sıkılası, altılı kuponunun bankosu, prekazi'Nin monaco'ya attığı gol, pınar altuğ'un msn adresi, kaya çilingiroğlu'Nun burnu, miller'ın kapağından çıkan ses kadar güzel entryler yazan insan.
şu ikindi vaktinde yazılarını daha iyi okuyabilmek için gözlük taktığım, sırtı sıvazlanası, süreyya ayhanın bacaklarındaki dermanı, simit sarayının en gevrek simidtlerinin üzerindeki yanmış susam tanesi, berrak tüzünataçın duvardan atlarken verdiği frikiki, kiki, cipsi ağzına attığında çıkan ses kadar güzel entrylerin sahibi insan. yirim!
sabah dükkana giderken ki motorumun sesi, dükkan da yapığım kahvaltım, kahvaltıdan sonra ki ikinci sigaram, internette ki her bir tıklamam, gibi güzel entryler yazan yazar. saygılar efendim.
bilgisayarı serviste olduğu için sözlüğe yazamayan buddy. ayrıca bugün öğlen beraber geçirdiğimiz trafik kazası yüzünden başı boynu hala sızlayan yazar kişisi.
insan ı kamil efem bu. methini çok yerden duymamama rağmen oturup bi apikoğlu dürüm yemişliğimiz yoktur.
(#1016206) "dürtme beni arkadasım ders dinliyorum. yoklama almıyo hoca darlandıysan cık" demek istediğim yazar.
güzel insan lan bu. zeki de..ama çalışmıyor işte. napalım o kadar kusur kadı kızında da olur. ama severim sayarım. bir de buna ayar verim dedim yok verme kalsın harcama öle ayarlarını boş yere dedi. hak verdim. zeki işte..
kanki listemden düşmesi an meselesi olan yazar.. yok düşünce nolur bilmiyorum kendi kendine de düşüyor zaten isimler zall düşmüş misal alındım. bu da düşerse üzülür müyüm bilmem..
''daha ne kadar beklicez laaan'' dediğim sigara dumanının altında yana yana yana yana uuuu uuuuuuuu....
güzel şarkı.. şebnem ferah..
güzel şarkı.. şebnem ferah..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar