bugün

hidrojen

(#715631)

olayları çarpıtan, işine geldiği gibi yorumlayan eline diline ve beline düşülmeyesi yazardır. öncelikle olay şöyledir,

gece gec vakit yerler kuru, kuru derken lastikler yolu sağlam kavrıyo o manada. *

acıbademden e-5 e cıkılmıstır yol bomboştur. bu hidrojen der ki "yardır lan hele". blackjack direksyonda der ki

"gerek yok abi smdi". hidrojen bey de ordan sırıtarak "şşşş yardır lan" diyince dayanamaz biricik

kardeşini biricik buddysini kıramaz yardırır. ama saglam yardırır. tabi yan koltukta beyimin dili agzından sarkmış

adrenalin salya sümük karısık salgılar salgılarken * her sey yolunda. neyse efenim atasehir sapagına

dönünce pazar günü oldugu için sebze haline mal girişi vardı geç saatte. ben de daha önceleri yaptıgım gibi ters şeride

girmek suretiyle ilerledim. bu arada hidrojenin dil hala dısarda "afferin lan it" nidalarıyla arabayı inletmekte. iyi

yaptın iyi ettin derken yola atlayan kahraman türk polisi "hoooow, çek hele sağa" deyince işler birden değişti. yani

bir nevi sevişme esnasında osurmak gibi bişey oldu. bütün cambazlıklar adrenalinler müzikler güme gitti. kalan trafik

canavarının elinde indirimli 49 tl lik bir ceza.
© copyright 2005 - 2026