bugün
- kemalist dünya7
- allah5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi4
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- sözlüğün tadının kaçması4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
(bkz: fifa 2006)
başarısız bir fifa sürümü. uzaktan gol atmanın bayağı kolay olması ile akıllarda yer etmiştir.
n-gage versiyonuda bulunan oyun.
semi pro zorluk derecesi, fifa 2004'ün professional zorluk derecesine eşit olan aynı zamanda oyuna alıştığınız zaman az alkmaar ile ajax'a 6 atabileceğiniz futbol oyunu.
ronaldinho, drogba ve cristiano ronaldo üçlüsü vazgeçilmezimdir efendim. yine aynı şekilde chelsea favorimdir. w ile koşu yolu pas atmayı keşfettiğim oyundur. *
psone'da oynadığım oyundur.
Detay olarak, yani ligler, takımlar, organizasyonlar olarak falan müthişti. Neredeyse avrupa'nın bütün ligleri, ulusal takımlar ve rest of world altında diğer kulüpler vardı. Spiker de gayet akıcı anlatırdı maçı.
Ancak aynı müthişlik, oynanabilirlik konusunda yoktu maalesef.
Bütün liglerin, kupaların, organizasyonların olduğu bir atari oyunuydu.
Doğal olarak biz de
(bkz: winning eleven)
Detay olarak, yani ligler, takımlar, organizasyonlar olarak falan müthişti. Neredeyse avrupa'nın bütün ligleri, ulusal takımlar ve rest of world altında diğer kulüpler vardı. Spiker de gayet akıcı anlatırdı maçı.
Ancak aynı müthişlik, oynanabilirlik konusunda yoktu maalesef.
Bütün liglerin, kupaların, organizasyonların olduğu bir atari oyunuydu.
Doğal olarak biz de
(bkz: winning eleven)
Pratik moduyla oyun modu arasında oldukça yoğun bir fark olan, futbolcuyu bir insan değil mekanik adam olarak algılayan bir oyundur.
fifa serisinin en sevdiğim halkasıdır. çünkü sevdiğim dostlarla bir internet kafenin bodrum katında bağıra çağıra, küfrede küfrede 4 kişi multiplayer oynardık. gol sevinçlerini canlı yaşar, yediğimiz golde takım arkadaşımızı suçlardık.
(bkz: nerde o günler)
(bkz: nerde o günler)
fifa serisinin en efsaneleşmiş oyunudur. kalitesiyle ilgili birşey söyleyemem (zamanına göre iyiydi) ama fifa 2008'in de yüklü olduğu internet cafe bilgisayarlarında fifa 2005 oynayan kişiler görmüştüm zamanında.
zamanına göre çok çok iyi olsa da o dönemde ea'nin yaptığı her futbol oyunu gibi o da pes'e müşteri yollamaktaydı. fifa 2005 de grafik, ses ve lisans durumları iyiydi ama bilen biri için her korner bir goldü...
maç sırasında temas olmadan topun aniden yön değiştirmesi gibi bir saçmalığa sahip oyun.
şu an kullanmakta olduğum bilgisayarımın çalıştırabildiği en son fifa sürümüdür. fernando torres'in emekliliğini görmek pek bir acıklı olmuştu. güzel oyundur vesselam.
Frikik atmanın bu kadar olacağını düşünmediğim oynayınca farkına vardığım Fifa sürümüdür.
frikik kullanmanın çok kolay olduğu bir fifa serisidir. ayrıca 5 yıldızlı sadece iki takım vardır. arsenal ve milan. oyunun en yüksek overall e sahip oyuncusu thierry henry , en çok puana sahip oyuncusu steven gerrard tır.
henry i hiç bir takıma transfer edemediğim oyun. Ne çok üzülmüştüm o zamanlar anlayamaz kimse.
fifa serisinin tartışmasız en zevkli oyunlarından birisi.
ea sports un yaptığı, zamanına göre efsane olan oyundur. frikikleri ile olsun kornerleri ile olsun ayrı bi' tattır.
aksine frikik ve kornerleriyle adamı kanser eden oyundu. kendiniz duran topları dağlara taşlara atarken, rakip takım mutlaka bir gol atardı o toplardan.
Çaprazdan yapıştırdığınız zaman banko gol olan oyundur.
içinde barındırdığı manager oyunu pek bi' gerçeklikten uzaktı.
ilk etapta başlayabileceğin iki güçlü ekip var; celtic ve glasgow rangers. ve aklıma gelen bir diğeri, örneğin; cafu, bir kaç yıl sonra futbolu bırakıyor, yerine yine brezilyalı yüz ifadesi benzer ve zamanla aynı güç dengesine ulaşacak bir oyuncu oluşuyor. ve de en sinir bozucu tarafı spikerin ona hala 'cafu' demesi. şükür ki gelinen noktada efsane oldu. ilerleyen zamanlarda pes 2012 içinde böyle entryler girer miyim acep sözlük ? *
ilk etapta başlayabileceğin iki güçlü ekip var; celtic ve glasgow rangers. ve aklıma gelen bir diğeri, örneğin; cafu, bir kaç yıl sonra futbolu bırakıyor, yerine yine brezilyalı yüz ifadesi benzer ve zamanla aynı güç dengesine ulaşacak bir oyuncu oluşuyor. ve de en sinir bozucu tarafı spikerin ona hala 'cafu' demesi. şükür ki gelinen noktada efsane oldu. ilerleyen zamanlarda pes 2012 içinde böyle entryler girer miyim acep sözlük ? *
kesinlikle fifa nın en iyi, en eğlenceli oyunudur. zamanına göre futbola bağlanma sebebidir. soundtraclerinden hiç bahsetmiyorum bile tadından yenilmezler. çoğu kişinin aksine ne barcelona ne milan ne de arsenal i alırdım. los galacticos bi' başkaydı.
fifa serileri içerisinde en fazla mesai harcadığım oyun.
2005'ten sonra çıkan serilere niyeyse bir türlü ısınamadım ve 2005'ten aldığım zevki hiçbirinde alamadım. kariyer modunda favori takımım italya seri b'den triestinaydı ve başka bir havası vardı.
2005'ten sonra çıkan serilere niyeyse bir türlü ısınamadım ve 2005'ten aldığım zevki hiçbirinde alamadım. kariyer modunda favori takımım italya seri b'den triestinaydı ve başka bir havası vardı.
Vive la fifa ve dieci cento mile soundtrack lerini bugün bile mp 3 ümde nerdeyse hergün dinlerim. Ayrıca benim diyen çıksın karşıma multiplayer kapışalım , görsün fifa nasıl oynanır.
kornerleri ön direğe açarak attığım gollerle arsenal'de lauren ve ashley cole'u gol krallığı için yarıştırdığım oyundu. o kadar kolay lan.
andrea pirlo reyiz deli frikik atardı. 5 frikiğinden 3'ü gol olurdu. korkulurdu kendisinden.
andrea pirlo reyiz deli frikik atardı. 5 frikiğinden 3'ü gol olurdu. korkulurdu kendisinden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar