fifa 2005

kesinlikle fifa nın en iyi, en eğlenceli oyunudur. zamanına göre futbola bağlanma sebebidir. soundtraclerinden hiç bahsetmiyorum bile tadından yenilmezler. çoğu kişinin aksine ne barcelona ne milan ne de arsenal i alırdım. los galacticos bi' başkaydı.
© copyright 2005 - 2026