bugün

fifa 2005

fifa serisinin en sevdiğim halkasıdır. çünkü sevdiğim dostlarla bir internet kafenin bodrum katında bağıra çağıra, küfrede küfrede 4 kişi multiplayer oynardık. gol sevinçlerini canlı yaşar, yediğimiz golde takım arkadaşımızı suçlardık.

(bkz: nerde o günler)
© copyright 2005 - 2026