bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
güzel insan ho$sohbet yazar. üstüne bir de be$ikta$'lı, daha ne istenir ki yazarı. ho$ te$rik-i mesaimiz fazla yok kendisi ile ammaaa, bu adamla kolay kolay sorun ya$amaz bir insan. nice zirvelere diyoruz kendisine.*
(bkz: siyah ulan)
(bkz: siyah ulan)
temiz yüzü, efendi kişiliğiyle mahmut özgener'i andırsa da, fıldır fıldır dönen gözleriyle haluk ulusoy'u anımsatan federasyon başkanı. ulusoy dedik, baştan söyliyelim;
el değmemiş lig istiyoruz!*
el değmemiş lig istiyoruz!*
24 ayar insandır kendisi.
oynanılan oyuna alınmayınca gelip oyunun ortasına işiyen kimse. harbiden işiyor kıskançtır, huysuzdur.
beceriksiz adam romanın üstüne pisliğini atan toprakla kapatmayı unutan.
aslında futbolumuzdaki çirkeflik ve küfretmek gibi yanlış uygulamaları eleştirmesi ile beğeni kazanmıştır. tabi ki bunu sırf galatasaray ile bağdaştırması da onun eksikliğidir. kendi takımı dahil diğer takımların da bu hataları yaptıklarını gördüğü ve dile getirdiği zaman her entrysine imza atılabilecek yazardır.
(bkz: ayhan akman) ile (bkz: diego lugano) hatta (bkz: ibrahim toraman) forza (bkz: zago) arasında hiçbir fark olmadığını kendisine hatırlatmak isterim.
(bkz: ayhan akman) ile (bkz: diego lugano) hatta (bkz: ibrahim toraman) forza (bkz: zago) arasında hiçbir fark olmadığını kendisine hatırlatmak isterim.
(#4592987) (#4592971)
galatasaray ile bir sorunu olan yazar. ne olduğunu anlamak için galatasaray - beşiktaş maçlarına bakmak gerektiğini düşünüyorum. o zaman sorunu hakkında bir çözüm bulunabilir belki.
ayrıca, "küfretmek" kelimesinin de nasıl yazıldığını bilmiyor.
(#4592997)
galatasaray ile bir sorunu olan yazar. ne olduğunu anlamak için galatasaray - beşiktaş maçlarına bakmak gerektiğini düşünüyorum. o zaman sorunu hakkında bir çözüm bulunabilir belki.
ayrıca, "küfretmek" kelimesinin de nasıl yazıldığını bilmiyor.
(#4592997)
aynı ortamda oldugum zaman problemlerin hızla çözüldüğüne defalarca şahit oldugum adam. öyle bir frekansımız var ki bu herifle feci suretle dengeliyoruz birbirimizi. garip ama "en iyi arkadaşım" olmasa kapardım bu cocugu. asdaılashgddahga. o derece yani. *
daha eglenceli birini bekliyordum acikcasi yazari. yok lan aslinda eglenceliydi ama $ahsim ile pek samimiyetin olmamasi sebebi ile pek bir sohbet etme firsatimiz olmadi. bir sonra ki sefere insallah.
yok fatal yok ben götümden uyduruyorum abi pardon. *
yok fatal yok ben götümden uyduruyorum abi pardon. *
istanbul'da zirve ondan sorulur, müthiş bir organizatördür, hiç panik yapmaz, tüm planları ince ince düşünür ve uygular, planı aksatana bir kaydırır, şöyle bir bakış atar tamam...
o bir karizma, o bir önder kişilik, o bir yakışıklı, o bir damalı şapkalı insan, ayrıca uludag birinci gazoz ligi'nin fedeasyon başkanı, selam ediyorum.
o bir karizma, o bir önder kişilik, o bir yakışıklı, o bir damalı şapkalı insan, ayrıca uludag birinci gazoz ligi'nin fedeasyon başkanı, selam ediyorum.
ne diyim ben olum sana ben diyeceklerimi kulaklarına fısıldarım bir gece ansızım. büyük, karal adamsın aynı zamanda yawwwşaksın. *
tenise olan ilgisi gibi, trt3'te yayınlanan "buz pateni" müsabakalarını da ilgiyle takip ettiğini düşündüğüm yazar.
uktelerini hayranlıkla doldurduğum yazardır. *
istanbul'da zirve düzenlemek istediğimi duyunca şahsımı tehdit ederek bu işten caydırmış zirve organizatör-sen başkanı. *
insanın kendini frenlemesini sağlayan organizatör.
hem de korkutarak...
kesinlikle şunu yapmayın, bunu yapmayın demez, ama şöyle bi bakınca...
neyse.
mesela 17 ocak disko krali zirvesi.
bu zirvede kendisi arkamda oturuyordu ve nedendir bilinmez 15 dakikada bir omzuma hafif bir yumruk iniyordu.
sanırım bunun anlamı nasreddin hoca'nın testi kırılmasın diye, kızına önceden tokat atması gibi bi şeydi. *
ama ben de haklıyım, önümde sandalye boş duruyor ve benim minderde belim kopuyor. ben oraya gidip oturmalıydım, hem o ekşınla sözlüğün reklamını da yapardım. ama korktum işte...
hem de korkutarak...
kesinlikle şunu yapmayın, bunu yapmayın demez, ama şöyle bi bakınca...
neyse.
mesela 17 ocak disko krali zirvesi.
bu zirvede kendisi arkamda oturuyordu ve nedendir bilinmez 15 dakikada bir omzuma hafif bir yumruk iniyordu.
sanırım bunun anlamı nasreddin hoca'nın testi kırılmasın diye, kızına önceden tokat atması gibi bi şeydi. *
ama ben de haklıyım, önümde sandalye boş duruyor ve benim minderde belim kopuyor. ben oraya gidip oturmalıydım, hem o ekşınla sözlüğün reklamını da yapardım. ama korktum işte...
bir baLtaya sap oLamayan yazar..
bu adam 2 kez ankara'ya geldi. sözde zirvelere katılacaktı. araştırdım, ankara'da kaldığı süre içerisinde sözlük yazarlarıyla toplam 2 saat geçirmiş. gerisi bilinmiyor.. şimdilerde "fatal moderatör olsun" kampanyası başlatmışlar ahali olarak. enteresan işler bunlar. ankara'da dayın mı var la? ne iş olm? nasıl bi lobi kuvvetiymiş sendeki, başbakana mı çıktın nedir?
o değil sesini en son duyduğumda, bindiğim taksi dolmuştaki kızlara bağırıyordu "gelin bira içek, nereye gidiyonuz zilliler" diye. hey yavrum hey. adam moderatörlüğe oynuyormuş da haberimiz yokmuş lan.
bence olmasın ayrıca. sikertir buraları. adam bırakmaz uçurur, çaylak eder.
o değil sesini en son duyduğumda, bindiğim taksi dolmuştaki kızlara bağırıyordu "gelin bira içek, nereye gidiyonuz zilliler" diye. hey yavrum hey. adam moderatörlüğe oynuyormuş da haberimiz yokmuş lan.
bence olmasın ayrıca. sikertir buraları. adam bırakmaz uçurur, çaylak eder.
nee?
mod mu?
abi nasılsınız?
saygılar, hörmetler abi...
mod mu?
abi nasılsınız?
saygılar, hörmetler abi...
sözlükte birine ayar verilecek olunursa eğer bu adam baş rollerdedir. niyeti nedir, ne yapmaya çalıştığını farkında değilim. ama yaptığı şey herneyse, bunun onda itici durduğunu birinin kulağına eğilip fısıldaması gerekmektedir.
fatal özeldir, çünkü arkadaşlar listesinden dostlar bölünde yer almıştır.
fatal yalnız bırakmaz, çünkü ağladığımda benle beraber ağlamıştır.
fatal satmaz, çünkü ben gelmiyorum dediğim bir yere 'gelmezsen a.q der'
fatal kaçmaz, çünkü sorunları beraber halletmeye çözüm bulmaya çalışır.
sözlükte fatal dışarda dost maho göremeyince özlenendir. bir kaç uzun zaman önce akşam vakti çay içerken bilmeden tanıştığım kişi işte. 'allahım bunun yerine kız versiyonunu çıkarsaydınya karşıma'.
hayat işte bir selamla başlayan elvada diyemediklerinden.
fatal yalnız bırakmaz, çünkü ağladığımda benle beraber ağlamıştır.
fatal satmaz, çünkü ben gelmiyorum dediğim bir yere 'gelmezsen a.q der'
fatal kaçmaz, çünkü sorunları beraber halletmeye çözüm bulmaya çalışır.
sözlükte fatal dışarda dost maho göremeyince özlenendir. bir kaç uzun zaman önce akşam vakti çay içerken bilmeden tanıştığım kişi işte. 'allahım bunun yerine kız versiyonunu çıkarsaydınya karşıma'.
hayat işte bir selamla başlayan elvada diyemediklerinden.
"federasyon baskanıyım ne dersem o olur" diye atıp tutan yazar. eh be kardesim arkama aldıgım devlet otoritesi haluk ulusoyu devirmis seni mi saglam tutacak. diye ince ayar verdiğim yazar.
doğum günü şimdiden kutladığım yazar.
(bkz: iyi ki doğdun)
(bkz: iyi ki doğdun)
iyi dilekleri için teşekkür ettiğim yeni yılda hayırlı işlere nail olsun inşallah dediğim dünya tatlısı'nın sevdiceği yazar. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar