bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
üçüncü nesil çaylak. son giydirdigi entrylerde de bir şey yok nettin yigen.
(bkz: sen artık bir proleter bile değilsin)
düdüt: kasımda zirve başkadır zirvesinde tanıştığım hoş sohbet yazar. yazılarını takipteyiz falan *
düdüt: kasımda zirve başkadır zirvesinde tanıştığım hoş sohbet yazar. yazılarını takipteyiz falan *
#4181729 eski toprak ya özetlemiş bir çırpıda durumu. başkaları gibi pm ile değil aleni tebrik ediyorum kendisini...
kendisi fan clublar ile kafayı bozmuş gibi. hayırlsını diliyoruz.
bu da benden gelsin;
(bkz: fatal fan club)
bu da benden gelsin;
(bkz: fatal fan club)
gerek duruşu, gerek de gammazlıktaki çabasıyla, mod olduğu takdirde başarılı olması kuvvetle muhtemel yazar.
son entrylerinde ve tepkilerinde haklı olan yazar.
sol frame de başlıgını görünce rahatsız oldugum yazar. ciddi bir psikoloji travma haline geldi artık bu durum. hayır, karalama amaçlı yazılan yazılara siz sanıyormusunuz ki alınıyor ve üzülüyor. bak daha 1 saat önce birlikte çay içtik; mikine takıyorsa adam degilim. 1 senedir diyorum ve dilimde tüy bitti artık. bu adamın başlıgından ekmek cıkaramazsınız! iki kere iki eşittir dört!
haydi şimdi dağılın!
haydi şimdi dağılın!
1. moderatore sahip cikmayan admin/#4112473
2. moderasyonla cok ugrasip ucan yazar/#4112401
3. yazarlarin uyarisindan tirsan moderator/#4112384
4. moderatore gider yapan yazar/#4112366
5. ulu sozlukte moderatorun samar oglanina cevrilmesi/#4112314
6. uludag sozluk moderasyonuna uyari ve talepler/#4108483
son altı entrysine bakılırsa moderatör bir sevgilisi var. hadi yine iyisin!
2. moderasyonla cok ugrasip ucan yazar/#4112401
3. yazarlarin uyarisindan tirsan moderator/#4112384
4. moderatore gider yapan yazar/#4112366
5. ulu sozlukte moderatorun samar oglanina cevrilmesi/#4112314
6. uludag sozluk moderasyonuna uyari ve talepler/#4108483
son altı entrysine bakılırsa moderatör bir sevgilisi var. hadi yine iyisin!
moderatörlerin yaşam biçimleri, olaylara tepkileri ve maruz kaldıkları durumlar üzerine tez hazırlayan yazar.
edit: tezinin konusuna adminide dahil ederek araştırma konusunu genişleten yazar. ilgiyle takip ediyoruz.
edit: tezinin konusuna adminide dahil ederek araştırma konusunu genişleten yazar. ilgiyle takip ediyoruz.
a$k ile verdigi ukteleri ikina ikina doldurdugum yazar.
(bkz: skimsel tanimlarla ukte doldurmak)
(bkz: skimsel tanimlarla ukte doldurmak)
kısa bir süre içinde neşeli entryler gireceğinden emin olduğum yazardır.
entrylerini severek akip ettiğim yazar. caylak olmuş biraz hasret kalicaz sanirim .
sözlükte göremeyince iş buldu da sözlüğe takılmıyor sandım ama gerekçe farklıymış... canını sıkmışlar! kardeşimin yine anlaşılan... vardır onun bir bildiği.
acılı, başarısız, çirkin, pis, kaka insanlara kafayı takmış yazar. kolay gelsin yazarı. *
hamam zirvesiyle kalmayip, bi ara da ev zirvesi yapalim diye durtukleyen junior nuri alco. bi yatagi 5 kisi bolusurmusuz. bak sen bak.
biz temiz insanlar olarak kendisini bu kotu yoldan cikarmaya cabalasak da, nuh diyor peygamber demiyor.
pis insan iste. gothic evil bir bu iki.
akilli olsun akilli.
biz temiz insanlar olarak kendisini bu kotu yoldan cikarmaya cabalasak da, nuh diyor peygamber demiyor.
pis insan iste. gothic evil bir bu iki.
akilli olsun akilli.
Israrla hamam zirvesi için baskıda bulunan tehlikeli kişilik. O saf ve temiz gülüşünün altında gerçek bir nuri alço yatar, icabında rakının içine ilaç katar, istanbul'da bir suç örgütü kurmuş olup her türlü internet sitesinden kandırdığı saf ve masum insanlardan tehditle faydalanmak konusunda üstüne yoktur. pis insan işte. emre belözoğlu bir bu iki.
ayarlar çiçek açsın başlığında...
edit: biliyoruz da konuşuyoruz kaardeşim;
(#3920399)
ayarlar çiçek açsın başlığında...
edit: biliyoruz da konuşuyoruz kaardeşim;
(#3920399)
açtığı başlık; "şerefsiz resmi teröristler"dir.. daha sonra moderasyon tarafından "resmi teröristler" olarak değiştirilmiştir..
girdiği entry ise;
--spoiler--
devlet güvencesi altında belediye baskani, millet vekili, danisman vb. sıfatları alarak düşüncelerini demokrasi ve ozgurluk kilifi ile süsleyip insanlara pazarlayan teroristlerdir..
--spoiler--
bu şekilde olup daha sonradan yine moderasyon tarafından silinmiştir.. hiçbir şekilde isim vermemiş, kişi belirtmemiş olup sözlüğü ve kendini yasal bir zorunluluğun altına sokmamıştır..
ama
sen sazan gibi gelip ilgili başlık altında isim belirtirsen olmaz! sözlük ve yasalara aykırı! kimseye terörist diyemezsin elinde ıspatın yok ise.. bak ben demiş miyim? hayır! o değil de şimdi bunu yazdık diye çaylak ya da silik oluruz iyi mi?
ayrıca ben kimsenin babası, özgür iradesi, klavyesi, elleri ve düşünceleri değilim! her kişi kendi yazdığı entryden sorumludur! banane lan benim açtığım başlığa entry girenden ya da girdiği entry yüzünden silik olmasından! şaşırdınız mı?
sizi bugünlerde sayıyla mı veriyorlar ne?
girdiği entry ise;
--spoiler--
devlet güvencesi altında belediye baskani, millet vekili, danisman vb. sıfatları alarak düşüncelerini demokrasi ve ozgurluk kilifi ile süsleyip insanlara pazarlayan teroristlerdir..
--spoiler--
bu şekilde olup daha sonradan yine moderasyon tarafından silinmiştir.. hiçbir şekilde isim vermemiş, kişi belirtmemiş olup sözlüğü ve kendini yasal bir zorunluluğun altına sokmamıştır..
ama
sen sazan gibi gelip ilgili başlık altında isim belirtirsen olmaz! sözlük ve yasalara aykırı! kimseye terörist diyemezsin elinde ıspatın yok ise.. bak ben demiş miyim? hayır! o değil de şimdi bunu yazdık diye çaylak ya da silik oluruz iyi mi?
ayrıca ben kimsenin babası, özgür iradesi, klavyesi, elleri ve düşünceleri değilim! her kişi kendi yazdığı entryden sorumludur! banane lan benim açtığım başlığa entry girenden ya da girdiği entry yüzünden silik olmasından! şaşırdınız mı?
sizi bugünlerde sayıyla mı veriyorlar ne?
açtığı "terörist şerefsiz devlet bilmemnesi" başlığı ile bir beşinci nesilin* uçmasına vesile olmuş, ama nedense kendisine pek bir şey olmamış yazar.
iyi sıhhatte olsunların işi sanırım.
iyi sıhhatte olsunların işi sanırım.
icat ettiği (bkz: kurt ayiraci) ürünüyle kapitalizmin engin sularında oldukça yüklü bir para kazanan ve kazanacak kişidir. bu denli başarılı olmasında en büyük etken maalesef hala insanlarda görülen ırkçılık hastalığıdır.
ilk başta ulan bu adam bu ırkçılıktan yararlanıp, yüklü derecede para kazanıyor diye kızmıştım. ama baktım ki kazandığı bütün parayı doğuştan varolan özelliklere göre insanları sınıflandıran bünyelerin eğitimi ve gelişimi için kurulan bir hayır kurumuna bağışlamış kendisi.
şimdi benim de gönlümü kazanmıştır kendisi.
ilk başta ulan bu adam bu ırkçılıktan yararlanıp, yüklü derecede para kazanıyor diye kızmıştım. ama baktım ki kazandığı bütün parayı doğuştan varolan özelliklere göre insanları sınıflandıran bünyelerin eğitimi ve gelişimi için kurulan bir hayır kurumuna bağışlamış kendisi.
şimdi benim de gönlümü kazanmıştır kendisi.
gerizekalı başlık üreten tiplere fena halde ayar veren dost.
'aga iş cıkışında bir ayar cekicem' diyerek hepimizi önce kandırmıs, sonra satısa getirmiş yazardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar