bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kendi kendine gülmek2
- erleg han ile revani yemek3
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- zor zaman şarkıları2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ıhlamur kokusu2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
usbgl gibi bir organizasyonu sözlüğe kattığından dolayı kendisine minnettar olmamız gereken yazar. *
yazardır kendisi. üslubunu her daim beğenmiş bir yazar olarak, eleştirilerini bile saygın birer başyapıt olarak görmekteyim... sözlük yönetiminin kendisine karşı takındığı tavır ise anlamsız ve sözlüğün zararınadır. bu yazardır ki onlarca zirve organize edip, yazarlar arası iletişime büyük bir katkı sağlayan. bu yazardır ki, sözlük adına yapılması gereken hamleler için irtibatlarını kullanmış, sözlüğün daha çok tanınmasına katkı sağlamıştır. tuhaf hani...
uludağ sözlüğe en çok katki sağlayan yazarlarin başında gelir bu. organizasyonları, zirveleri ile yazarlarina sağladığı katkilardan bahsetmiyorum bile. Ama simdi bakıyorum moderasyona yaylım atesi yapiyor. uludağ sozluk moderasyonunun en buyuk ayıbı bu işte.
Adam sana 3 sene boyunca emek harcasın, bir çok katkı sağlasın, sen de kalk böyle yazarları kendine küstürecek saçmalıklar yap.
Ayıp edilmiş yazar. Karşılığının bu olduğunu düşünmüyorum.
Adam sana 3 sene boyunca emek harcasın, bir çok katkı sağlasın, sen de kalk böyle yazarları kendine küstürecek saçmalıklar yap.
Ayıp edilmiş yazar. Karşılığının bu olduğunu düşünmüyorum.
bir zamanlar bir fatal vardı ne oldu çaylaklığı bitmedi mi aramıza dönmedi mi diye ararken izinli olduğunu öğrendiğim yazar.
..error dur, mavi ekrandır,çöüküşü simgeler. Format atmayı,bilgisayardan anlamıyorsak bilgisayar uzmanına,anlıyorsak kendimize başvurma halini gerektirir. birde fatality vardır son darbedir,ölümcüldür.
besiktası sivas deplamanın da yalnız bırakmayan dost yazar.
dün gece sevgilim aradı birden
ayrılalım dedi hayır yok senden
beşiktaşı daha çok sevdin benden
bitti gitti dersin soran olursa
üzgünüm sevgilim anlaşamadık
siyah beyaz aşkı paylaşamadık
işte böyle bir şey beşiktaşlılık
deplasmanda dersin soran olursa
dün gece sevgilim aradı birden
ayrılalım dedi hayır yok senden
beşiktaşı daha çok sevdin benden
bitti gitti dersin soran olursa
üzgünüm sevgilim anlaşamadık
siyah beyaz aşkı paylaşamadık
işte böyle bir şey beşiktaşlılık
deplasmanda dersin soran olursa
normalde çaylak, arada sırada yazar olmasına alıştığımız ama son içeri alınışında akp'nin parmağı varmış gibi görünen entry makinesi. ergenekon gibi oldu aq. gerekçesini öğrendim enteresan. fatal deyince akla gelenler diye bir başlık açması. şimdi sorun açılan başlığın bir yazara özel olması mı yoksa onun bardağı taşıran son damlası olarak mı algılandı bilemem ama bir yazarla ilgili geyik bir başlık açılması ceza nedeni ise (doğrudur) aynı uygulamayı başkaları için de görmek ister insan. işin acı tarafı neredeyse üç yıl önce şikayet ettiğim eksikliklerde zerre düzelme olmaması. aynı eylemi yapan bir sürü insan, ceza alan bir kişi. yanlıştan dönerler mi bilmem, çok sıkılmış isen duyurularda dersin "adınıza garip garip başlıklar açmayın ula" diye. inatla açan olursa da tiz kellesi vurula, nedir yani.
o kadar emeği geçen, sözlükte sadece yazarlık değil aktiviteler de düzenleyen faal bir yazarı böyle anlaşılmaz bir gerekçeyle saha kenarına gönderilmesi üzücü.
o kadar emeği geçen, sözlükte sadece yazarlık değil aktiviteler de düzenleyen faal bir yazarı böyle anlaşılmaz bir gerekçeyle saha kenarına gönderilmesi üzücü.
kanımca hak ettiği kadar ön plana çıkmamış pearl jam şarkılarındandır. (bkz: lost dogs) eddie vedder' in hüzün dolu sesi çok uzaklara götürür.oralarda bırakır.
edit: geç de olsa belirtmezsek ayıp olacak, üçüncü nesil çaylak-yazar.bir var bir yok anlamadım ki!
edit: geç de olsa belirtmezsek ayıp olacak, üçüncü nesil çaylak-yazar.bir var bir yok anlamadım ki!
(bkz: kardeş)
--spoiler--
Bu hasretlik kalır gitmez tenimden
Eksilmez acılar ezik yüreğimden
Alma başını nasırlı ellerinden
sen istedin gultenimde yaralar
Bu ayrılık hem seni
Hem beni yaralar
--spoiler--
sen iste yine ağlarız.
--spoiler--
Düşlerin parlayıp söndüğü yerde
Buluşmak seninle bir akşam üstü
Umarsız şarkılar dudağımda bir yarım ezgi
Sığınmak, gözlerine sığınmak bir akşam üstü
Gözlerin bir çığlık, bir yaralı haykırış
Gözlerin bu gece çok uzaktan geçen bir gemi
--spoiler--
sen iste yine söyleriz.
Bu hasretlik kalır gitmez tenimden
Eksilmez acılar ezik yüreğimden
Alma başını nasırlı ellerinden
sen istedin gultenimde yaralar
Bu ayrılık hem seni
Hem beni yaralar
--spoiler--
sen iste yine ağlarız.
--spoiler--
Düşlerin parlayıp söndüğü yerde
Buluşmak seninle bir akşam üstü
Umarsız şarkılar dudağımda bir yarım ezgi
Sığınmak, gözlerine sığınmak bir akşam üstü
Gözlerin bir çığlık, bir yaralı haykırış
Gözlerin bu gece çok uzaktan geçen bir gemi
--spoiler--
sen iste yine söyleriz.
çaylaklıktan dönünce moderasyona saldırmış* yazar.
eski "her halükârda sıvazlayıcı" girdilerinden sonra şimdiki bu "sert çıkışı" ister istemez başka şeyler düşündürüyor insana.
*yazar, moderasyona sevgisinden ötürü "daldırmak" lâfının çok ağır olduğundan bahsetmiş. ben de daha yumuşak bir ifade ile değiştirdim.
eski "her halükârda sıvazlayıcı" girdilerinden sonra şimdiki bu "sert çıkışı" ister istemez başka şeyler düşündürüyor insana.
*yazar, moderasyona sevgisinden ötürü "daldırmak" lâfının çok ağır olduğundan bahsetmiş. ben de daha yumuşak bir ifade ile değiştirdim.
aslında 500. entrymi girecektim lakin sabredemedim, bugün kanım ayrı bir ısındı kendisine efendim. fuzuli konuşmadan kıssadan hisseye varma özelliği ise en takdir ettiğim yönü. bugün 1 mart 2009 fcuk club st istanbulls maci'nda her ne kadar oyuna girmemiş olsa da; desteğiyle elinden geleni ardına koymayan, lock'la kafa kafaya vererek kuntayi kinteleyen adam'dan sonra beni de beşiktaş camiasına sokmaya çalışan yazar.
moderasyon kayirma listesinden cikmis yazar galiba.
10 bininci entrysini girerek kırılması zor bir rekora imza atmış gönül adamı. nice 10 binlere kardeşim.
çaylak olmasıyla üzmüştür.
hafta sonunun fasulyesi seçilmiş yazar.
kaliteli yazarmış bilenler bilmeyenlere anlatsın. ayrıca yakışıklıdır, karizmadır.
(bkz: festival gibisin katılmak istiyorum)
kaliteli yazarmış bilenler bilmeyenlere anlatsın. ayrıca yakışıklıdır, karizmadır.
(bkz: festival gibisin katılmak istiyorum)
zirve organizatörlüğünden çok çekmiş, ah etmiş yazar.
eğleniyoruz hepsinde halbuse.
eğleniyoruz hepsinde halbuse.
saatlerce anlattı, saatlerce dinledik, saatlerce anlatsın, saatlerce dinleriz. *
yeni bir disko kralı zirvesi yapmasını beklediğimiz yazardır.
(bkz: fatal bizi diskoya götür)
(bkz: fatal bizi diskoya götür)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar