bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kendi kendine gülmek2
- erleg han ile revani yemek3
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- zor zaman şarkıları2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ıhlamur kokusu2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
vay anına koyim bi ilgi istedi diye tüm sözlüğün seferber olduğu yazar. çok seviyorum bu adamı öyle böyle değil. altıncı nesil olsam gene severdim. o derece.
akıl fikir sağlığı konusunda hiçbir problem yaşamayan ama hazımsızlık konusunda problem yaşayanları parmaklayan yazar.. çok ayıp valla hiç yakıştıramadım kendime..
bir miktar ilgi yükleniyor: ııııııııııııııııııııı %25
bir miktar ilgi yükleniyor: ııııııııııııııııııııı %25
terbiyesiz bir altinci nesil düşmanı. oysa bilmiyor ki istenmeyen adam gibi bir "ayarcı" verdi bize 6. nesil.
ahhh içim buruldu.
ahhh içim buruldu.
bence biraz da göt.
canı sıkıldıkça okeyde taş çalan adam. yapma kardeşim yapma. kırmızı 7 sende mi?
19-20 yaşındaki veletlerle muhattap olduğu için üzüntüden ağlayan bir adam işte.. hadi ama soyunuyorum hala ilgisiz kaldım..
ilgi yoksunu üç yıldır sıfır ilgi(sıfır ilgi ne amk) görünce sapıttı yazık valla lan bir kere alsana eline şu garibi..
(bkz: bostan korkuluğu)
800. entrymi armağan ettiğim, abi, abla, anne, baba, hala, teyze, amca, dayı ve bilimum 3. dereceden akrabalarım yerine koyduğum güzel insan. alnından öpüyor, yanaklarını makaslıyorum.
etrafa koya koya giden yazar höt dendiğinde elele koğuşa gideceği kesindir.*
beşiktaşlı yazar. takdir etmek lazım.
kandili mübarek olasıca troll!
ay neler diyorum ben.
neler!
ay bak yine.
ay neler diyorum ben.
neler!
ay bak yine.
(#5585576) entrysi ile sözlüğe bakış açımı değiştiren yazar arkadaşımız. lan neler neler oluyormuş da haberimiz yokmuş. ben de herkesi kendim gibi sanıyordum ayda yılda bir özel mesajlaşır insanlar sanırdım o da entrysini beğendiğin ve ilginç bulduğun için. bi de hiç koca koca kadına rastlamadım...
koca koca kadın olduğunuzu nasıl anlayabiliriz sayın yazarlar valla çok merak ettim... ve ya koca koca erkek olduğumuzu mesela benim 30'a az kaldı koca koca sınıfına yakınmıyım acep...
koca koca kadın olduğunuzu nasıl anlayabiliriz sayın yazarlar valla çok merak ettim... ve ya koca koca erkek olduğumuzu mesela benim 30'a az kaldı koca koca sınıfına yakınmıyım acep...
iyidir hoştur. nesillere verdiği ayarları ailecek izlemekteyiz. ironilerin bazen bokunu çıkartsa da çok ince espri yeteneğine sahip bir bünyedir. Tanımamdır etmemdir.
(bkz: Geçiyordum uğradım)
(bkz: Geçiyordum uğradım)
eğer moderatör olursa bütün 6. nesil yazarlara birer 7. nesil tahsis edip onları hidayete erdirecekmiş. vay vay.
hayatta attığın tüm rövaşataların recep çetin gibi kendi ağlarına değil, rakip ağlara gitmesi dileğiyle kabotaj bayramını kutladığım yazar.
duyduğumuza göre HAYALET avcısı olmuş FiLMLERDE OYNAMAK iSTEYEN YAZARMIŞ. YAHU KARDEŞiM CASPER MI ÇEKiYORUZ BURDA OTUR iKi DAKKA SOLUKLAN.
(#5533720) gecenin karanlığına at kişnmesini andıran bir gülüş göndermeyi dolaylı olarak başarmış bir yazardır...
sıgara ve alkol ile olan 10 yıllık arkadaşlığını gün itibari ile bitirmiş olan yazar.. zor bir ayrılık ama olsun bir haftalık hüzün ile unutulup gider.. *
sözlükte en fazla entry girilen popüler yazar.
korunmaya alındığı moderasyon tarafından 3 yılda 25 kere -ki içinde 20 ve 30 gün sürenlerde var- çaylak yapılmış, bir kere de silik olmuş yazar.. hala birçok yazar sıfatlı insanların dilbilgisi ve moderasyon üzerinden kendisine laf sokma çabalarını çekmek zorunda olan yazar..
şimdi bir yazar günde girdiği 100 entry'den 50'si boş bakınız ve kalan 50'si de saman gibi ise ve akabinde çaylak ya da silik oluyorsa ihalenin bu yazar üstüne kalması nasıl bir aklın ürünüdür anlamış değil..
altıncı nesil ne yaptığı belli olmayan yazarcıkların ihaleleri bu yazar üstüne kalacaksa eğer kendisini bu yolda feda edebilir yeter ki altıncı nesilden kurtulsun buraları.. dutlukken daha güzelmiş son bir haftada bunu anlıyoruz..
kendisinin uğradığı haksızlıklar için bi zahmet bakınız >>> (bkz: uludağ sözlük moderasyonu/#5109074)
şimdi bir yazar günde girdiği 100 entry'den 50'si boş bakınız ve kalan 50'si de saman gibi ise ve akabinde çaylak ya da silik oluyorsa ihalenin bu yazar üstüne kalması nasıl bir aklın ürünüdür anlamış değil..
altıncı nesil ne yaptığı belli olmayan yazarcıkların ihaleleri bu yazar üstüne kalacaksa eğer kendisini bu yolda feda edebilir yeter ki altıncı nesilden kurtulsun buraları.. dutlukken daha güzelmiş son bir haftada bunu anlıyoruz..
kendisinin uğradığı haksızlıklar için bi zahmet bakınız >>> (bkz: uludağ sözlük moderasyonu/#5109074)
nedendir bilmiyorum kendisini hiç tanımama rağmen bazen gülümseyerek bazen cık cık nidalerıyla bazen hak vererek, ama illaki beğenerek okuyorum.
tebrikler fatal.
tebrikler fatal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar