bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
sabaha kadar içiyoruz zirvesinde tanışıp kaynaşamadığımız yazar zira herkese pas verdi benim sadece elimi sıkarak güle güle dedi. kimbilir belki de beni görmek istememesindendir. neyse hayat işte olur böyle.
sabaha kadar içiyoruz zirvesinde tanışıp kaynaşamadığımız yazar zira herkese pas verdi bir bana vermedi. kimbilir belki de beni uyandırmak istememesindendir neyse hayat işte olur öyle.
enteresan bir adamdır kendisi...
yazdıklarını okuyanların aklında, sessiz bir istanbul akşamında rakısını yudumlarken sözlüğe bir şeyler karalamayı seven orta yaşlı, huysuz bir adam belirir. zira yazıları buram buram anason ve melankoli kokmaktadır. çoğu zaman bir sigara yaktırır okunduktan sonra...
sonra bir gün bir yerlerde bu adamla karşılaşma fırsatınız olur. o da ne ! karşınıza sempatik, güler güzlü biri çıkar. yanına oturursunuz. sanarsınız ki az sonra uzun, kasvetli ve karamsar bir sohbet başlıyacak. ama yok, kendisi hala gülmektedir. bir süre sonra sizi de güldürmeye başlar hatta.
uzun lafın kısası hem iyi bir yazar hem de iyi bir insandır kendisi.*
yazdıklarını okuyanların aklında, sessiz bir istanbul akşamında rakısını yudumlarken sözlüğe bir şeyler karalamayı seven orta yaşlı, huysuz bir adam belirir. zira yazıları buram buram anason ve melankoli kokmaktadır. çoğu zaman bir sigara yaktırır okunduktan sonra...
sonra bir gün bir yerlerde bu adamla karşılaşma fırsatınız olur. o da ne ! karşınıza sempatik, güler güzlü biri çıkar. yanına oturursunuz. sanarsınız ki az sonra uzun, kasvetli ve karamsar bir sohbet başlıyacak. ama yok, kendisi hala gülmektedir. bir süre sonra sizi de güldürmeye başlar hatta.
uzun lafın kısası hem iyi bir yazar hem de iyi bir insandır kendisi.*
hakkinda yazdigim entrye (bkz: yazarlarin moderator adaylari/#3740934) an itibariyle iki arti, iki eksi oy verilen yazar.
su an icin birsey demek zor. ama artilar fazlalasirsa, kesin mod yaptiralim fatali, mutlu mesut olalim sozlukte.
su an icin birsey demek zor. ama artilar fazlalasirsa, kesin mod yaptiralim fatali, mutlu mesut olalim sozlukte.
tecrübe küpü güzel abim. 700 milyon vereyim yanında takılayım insanı *.
süper muhabbetlerin adamı. her konuda söyleyecek bir sözü var.
süper muhabbetlerin adamı. her konuda söyleyecek bir sözü var.
tam muhabbet adamı. bir çok konuda düşüncelerimiz farklı olmasına rağmen yaklaşık 1 saat boyunca düzgün bir konuşma yaptığımız zaman farkettim bunu, evet.
yarım kaldı muhabbet ama erken kaçtı, başka bir zaman kaldığı yerden devam etmeli muhabbete.
yarım kaldı muhabbet ama erken kaçtı, başka bir zaman kaldığı yerden devam etmeli muhabbete.
belli bir ücret karsılıgı korumaya aldıgım yazar.
iş bu yazara karısan 17lık bre deyyuslar artık karsılarında hasmetluuu devletluuu beni bulacaklar. listenize de eklemeyin kardesim adam rahatsız oluyor. bak bana ekliyor muyum?
iş bu yazara karısan 17lık bre deyyuslar artık karsılarında hasmetluuu devletluuu beni bulacaklar. listenize de eklemeyin kardesim adam rahatsız oluyor. bak bana ekliyor muyum?
çok kral insan. bu kadar samimi, içten, sevimli davranan insan kaldı mı diye düşündürür, e garip tabi. bir entry ile anlaşılamayacak kadar garip.
çok eleman tanıdım buradan, çoğu da çürük çıktı diye ferdi tayfur gibi devam etmeyeceğim ama öyle oldu gibi. gerçi çok şey de beklememek lazım. elin oğlu login oldu mu kendisini de bırakıyor dış dünyada. alemin en iyisi rolüne bürünüyor, kÂh sevgi pıtırcığı oluyor. fakat başlık sahibi neyse o. gülüyor, güldürüyor. filozof gibi de derin.
keşke şehirler aynı olaydı be diye düşünmeme yol açar habire. ama yok başıma bir iş gelmeyecekse istanbul'u sevmiyorum. bu da sevmediğim yerden çıkan sevdiğim bir şey oldu işte, kardeş gibi.
çok eleman tanıdım buradan, çoğu da çürük çıktı diye ferdi tayfur gibi devam etmeyeceğim ama öyle oldu gibi. gerçi çok şey de beklememek lazım. elin oğlu login oldu mu kendisini de bırakıyor dış dünyada. alemin en iyisi rolüne bürünüyor, kÂh sevgi pıtırcığı oluyor. fakat başlık sahibi neyse o. gülüyor, güldürüyor. filozof gibi de derin.
keşke şehirler aynı olaydı be diye düşünmeme yol açar habire. ama yok başıma bir iş gelmeyecekse istanbul'u sevmiyorum. bu da sevmediğim yerden çıkan sevdiğim bir şey oldu işte, kardeş gibi.
27 temmuz 2008 gungoren patlamasi yazısında doğruları söyleyerek günah keçisi olmuş yazar.
bizim milletimiz facebook tan bile vatan kurtardı. böyle vatanımızı seviyoruz işte.
bizim milletimiz facebook tan bile vatan kurtardı. böyle vatanımızı seviyoruz işte.
27 temmuz 2008 gungoren patlamasi ile ilgili üzüntülerini dile getiren insanlara ayar vermeye çalıştığını düşünüp, bir hışımla son girdiği entrylerini açtığım yazar.
lakin yazdığı iki entryye de artı oy verdim. Zira dediklerinin hiç biri yanlış değildi.
masuscuktan üzülenlere, ya da dürüst olmayanlara birazcık laf etmiş. Yalan mı? haksız mı?
yazdıklarında, üzülener şöyledir böyledir anlamı varsa, ben okuma bilmiyorum, bunca senelik bilim aşkı yalanmış.
sanki bir kaç kere daha okunup, ne dediği anlaşılsa daha iyi olacakmış gibi geldi bana.
lakin yazdığı iki entryye de artı oy verdim. Zira dediklerinin hiç biri yanlış değildi.
masuscuktan üzülenlere, ya da dürüst olmayanlara birazcık laf etmiş. Yalan mı? haksız mı?
yazdıklarında, üzülener şöyledir böyledir anlamı varsa, ben okuma bilmiyorum, bunca senelik bilim aşkı yalanmış.
sanki bir kaç kere daha okunup, ne dediği anlaşılsa daha iyi olacakmış gibi geldi bana.
sözlükte 27 temmuz 2008 gungoren patlamasi ile ilgili üzüntülerini bildiren yazarlara kendince ayar vermeye çalışan bir garip userdir.
entrylerini ve sozlukteki duruşunu beğendiğim kaliteli yazar.
*
*
sandığımdan daha kibar ve yardım severmiş. 'ben seni beyoğlu'ndan alır, karşıya götürürüm.' lafıyla bunu gördüm ben geçen hafta.
ha bir de eklemek gerekirse;
iyi ki doğan sempatik yazar.
:partişapkasıgiyipkaynanadiliüfleyenfinallyifadesi:
ha bir de eklemek gerekirse;
iyi ki doğan sempatik yazar.
:partişapkasıgiyipkaynanadiliüfleyenfinallyifadesi:
entrylerini beğendiğim, doğum günü kutlu olasıca yazar.
iyi ki doğmuştur, iyi ki yazar olmuştur entryleri ile gülümsetir, güldür lan beni fatal valla olm ihtiyacım var lan.. *
iyi ki doğmuştur, iyi ki yazar olmuştur entryleri ile gülümsetir, güldür lan beni fatal valla olm ihtiyacım var lan.. *
bir aralara hatun düşürmek için radyo fatal falan kurduydu. sonra kapandı niyeyse. doğum günü kutlu olsun demek istediğim yakışıklı yazar. hatta madem geldik diyelim;
"doğum günü kutlu olsun"
"doğum günü kutlu olsun"
koparmada 20 gün silkmede 15 gün olmak üzere toplamda 35 günü aynı anda çaylak geçirmişliğimiz vardır. doğum günü imiş kutlu olsun ayrıca.
doğum günü kutlu, kendisi mutlu olsun...
+hey dostum seninin tek sorunun bu lanet olası günde doğmuş olman.
-bunu bana yapamazsın!
+pislik herif öleceksin.
-bir şans daha yokmu.
+bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin söyle canım ne dersin. *
-allah belanı versin.
evet tosba suratlı bilmem kaç yıl önce bugün doğmuş doğmasaymış, iyiki doğmuş, niye doğmuş.
kardeş doğum günün kutlu olsun mutlu da ol senelerce...
-bunu bana yapamazsın!
+pislik herif öleceksin.
-bir şans daha yokmu.
+bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin söyle canım ne dersin. *
-allah belanı versin.
evet tosba suratlı bilmem kaç yıl önce bugün doğmuş doğmasaymış, iyiki doğmuş, niye doğmuş.
kardeş doğum günün kutlu olsun mutlu da ol senelerce...
devamli bi muhabbetim olmasa da ayni ortamlarda bulunmamiz itibariyle dogum gununu kutlamak istedigim yazar arkadas. nice saglikli, mutlu ve en onemlisi de "ask acisiz" yillar dilerim kendisine.
bütün gün boyunca hoş muhabbetini tatdıgım kardeş. nice mutlu , sağlıklı , bol kazançlı , huzurlu güzel yıllara. allah muhabbetimizi arttırsın. en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.
iyi ki doğdun brother'ım... lan gelecektim valla ama hava sıcaktı, ben dedim sana sıcak olursa gelmem diye.
farklı bir ses, farklı bir soluk, gördüğüm zaman pozitif duygular içinde oldugum kardeşim. nice mutlu ve güzel yıllara. allah ömrünü huzurlu ve uzun kılsın.
(bkz: siyah beyaz ölüm yaşam)
(bkz: siyah beyaz ölüm yaşam)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar