bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kendi kendine gülmek2
- erleg han ile revani yemek3
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- zor zaman şarkıları2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ıhlamur kokusu2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
her başlık skimdir diyene elinde tuz ile koşmayışı da çok ilginçtir bu elemanın.. "aha işte başlık hadi sıçalım" diyenlerin kenara köşeye sıçmasını istemesi ise neden garipsenir ki anlamıyor! sen götünü aça aça her yere sıç sonra sana kızana çemkir.. ilginç..
neyse yanlışlıkla birbirinizin ağzına sıçmayın da..
neyse yanlışlıkla birbirinizin ağzına sıçmayın da..
beni anlamadı ya ben ona yanıyorum.
şampiyonluğu hak eden takımın taraftarı.
ne kadar? o kadar!
ne kadar? o kadar!
6. nesil entryleri ayrıştırıcısı. kimden ötürü haaa kimden ötürü? çok fazla boş vakti olmasından ötürü...
çok acayip yüksek seviyeli, on numara kaliteli yazar.
çok acayip yüksek seviyeli, on numara kaliteli yazar.
bi vakit kendisine de söyledim. burya yazmazsam içim rahat etmeyecek. ben bu arkadaşı/abiyi/kardeşi sevemedim bi türlü. hatta inceden inceye kılım bile. sebebini tam bilemiyorum ama sözlüğe ilk geldiğim günden beri böyle bi efendime söyliyim polemik yaratayım filan da istedim lakin yediremedim kendime. günden güne içimdeki fatal nefreti büyüdü. evet. sebebini bi anlasam her şey çözülecek ama...
hakkat bilader, ben böyle sebepsiz bi duygu görmedim. he söyledim cümle aleme, içim rahatladı bi nebze. beşiktaşlı olması bile hafifletmiyor bunu. nedir lan?
edit: ha yukarıdaki entrydeki üslup önemli bi ipucu galiba. bunun üzerine gitmeliyim.
hakkat bilader, ben böyle sebepsiz bi duygu görmedim. he söyledim cümle aleme, içim rahatladı bi nebze. beşiktaşlı olması bile hafifletmiyor bunu. nedir lan?
edit: ha yukarıdaki entrydeki üslup önemli bi ipucu galiba. bunun üzerine gitmeliyim.
pek tarzım değil nick altımdan bir şeylere cevap vermek ama hazımsız bünyeleri gördükçe tarzımı skiyim diyorum..
iki arkadaş edinip ortamlarda sayılır hale geldiğini düşünen birkaç ucube usbgl'yi bırakma tavrımızı hala kendilerine hazmettirememiş, yedirememiş, ağzından salyalar akarak laf yetiştirme telaşında olduklarını görmek bizi düşündürmüştür.. hala neyin davasını yaptıklarını bir türlü çözemedik.. sözlük içinde iyi ya da kötü birçok organizasyon yapmış birisi olarak hiçbir zaman "ben yaptım", "ben en büyüğüm", "ben organizasyon kralıyım" bıdı bıdı gibi söylemlerim olmadı fakat şu ucubeleri görünce söylemek istiyorum "arkadaşım siz benim yaptığım organizasyon içinde kendinize bir yer buldunuz.. orada adam yerine konuldunuz.. sizi orada tanıdılar.. ben yaptım bunu ve bu sebepten böyle boş hazımsızlıklar içinde yaşamayın akıllı olun! adam olun!."
dememiz o ki; efendi, uslu, akıllı insancıklar olma çabası sergileyin biraz.. hazımsızlık iyi değil sizden öncede sizin gibi hazımsızlar vardı ama artık yoklar.. bundan bir ders çıkartın! düşünün bir "neden yoklar?" diye.. "neden bu adam burada ama geçmişte çemkiren hazımsızlar piyasada yok?" diye sorular sorun kendinize..
bizi çoluk çocuk ile muhattap eden zall ve bu çoluk çocuk ile iki sohbet edip adam yerine konmalarını sağlayan arkadaşlarımızı utansın..!
iki arkadaş edinip ortamlarda sayılır hale geldiğini düşünen birkaç ucube usbgl'yi bırakma tavrımızı hala kendilerine hazmettirememiş, yedirememiş, ağzından salyalar akarak laf yetiştirme telaşında olduklarını görmek bizi düşündürmüştür.. hala neyin davasını yaptıklarını bir türlü çözemedik.. sözlük içinde iyi ya da kötü birçok organizasyon yapmış birisi olarak hiçbir zaman "ben yaptım", "ben en büyüğüm", "ben organizasyon kralıyım" bıdı bıdı gibi söylemlerim olmadı fakat şu ucubeleri görünce söylemek istiyorum "arkadaşım siz benim yaptığım organizasyon içinde kendinize bir yer buldunuz.. orada adam yerine konuldunuz.. sizi orada tanıdılar.. ben yaptım bunu ve bu sebepten böyle boş hazımsızlıklar içinde yaşamayın akıllı olun! adam olun!."
dememiz o ki; efendi, uslu, akıllı insancıklar olma çabası sergileyin biraz.. hazımsızlık iyi değil sizden öncede sizin gibi hazımsızlar vardı ama artık yoklar.. bundan bir ders çıkartın! düşünün bir "neden yoklar?" diye.. "neden bu adam burada ama geçmişte çemkiren hazımsızlar piyasada yok?" diye sorular sorun kendinize..
bizi çoluk çocuk ile muhattap eden zall ve bu çoluk çocuk ile iki sohbet edip adam yerine konmalarını sağlayan arkadaşlarımızı utansın..!
uzun zamandir göremedigim yazarlardandir kendisi. geri gelmesi ve elestrili yazilarini okumak tekrar mutluluk verdi. senin bir beyaz gömlegin vardi ne oldu ona diye sormadan edemiyecegim.
kendisi sözlügümüzün gercek degerlerinden birisi olup, gercekten de okundugunun bilincinde olmali. Her ne kadar bazi görüsleri zit olsa da yazmasini bilen kisidir.
kendisi sözlügümüzün gercek degerlerinden birisi olup, gercekten de okundugunun bilincinde olmali. Her ne kadar bazi görüsleri zit olsa da yazmasini bilen kisidir.
karma grafiği yerine çaylak/yazar olma grafiğine daha çok ihtiyacı olan kişilik. kaşla göz arasında gene gitmiş.
ankara'nın gözbebeği. geri dönmeye niyeti yok geldiği diyarlara. memeleri çok güzel ayrıca. yanımda soyunup giyinme amacı ne anlamadım ama memeleri güzel. aksini iddia edeRsem çarpılırım.
çatlaklığının kalkmasını canı gönülden istediğim mükemmel yazar kişisi.
gelişini kanallardan takip ettiğimiz yazar. terminalde kısa bir basın açıklaması bekleniyor.
4 mayıs 2009 uludağ sözlük protestosu'da protestoya katılan insanlarla taşşak geçerek, onların düşüncelerini duygularını hiçe sayan yazılar yazarak resmen grev kırıcı, patron yalakası işçi gibi tavırlar sergileyen insan. bir ara "sikerler arkadaş grevini mırevini" deyip olaya müdahil olacaktım. yazdıklarını şöylece bir yerde toplarsak;
http://www.ulusozluk.com/...eksi%20oy%20veren%20sinsi
http://www.ulusozluk.com/...6zl%C3%BCk-ahalisi/@fatal
http://www.ulusozluk.com/...%BC-protesto-etmek/@fatal (tam 10 tane yazı)
neyse diyeceğim o dur ki, arkadaş sen katıl veya katılma yapılan eyleme. sana kim bunu yargılama hakkı veriyor? hadi yargıladın, taşşağa bağlama durumu ne iş? şu sıralar gördüğüm kadarıyla online listesinde hep duruyor. ve yanında da iş arıyor yazıyor. evet gerçekten de iş arıyor, ve ona buna sarıyor. kabul etmiyorsan eylem yapıyı, yargılamayacaksın da arkadaş. bu kadar adam bir şeye sinirlenmiş, bir şeyler yapma gayretinde. sözlüğün içinde bulunduğu duruma kendi çaplarında yapabilecekleri bir şeyler olacağına inandıkları için eylem yapıyorlar. sen de geçmişsin göbeğini kaşıyarak adamların damarına basıyorsun. yazık.
http://www.ulusozluk.com/...eksi%20oy%20veren%20sinsi
http://www.ulusozluk.com/...6zl%C3%BCk-ahalisi/@fatal
http://www.ulusozluk.com/...%BC-protesto-etmek/@fatal (tam 10 tane yazı)
neyse diyeceğim o dur ki, arkadaş sen katıl veya katılma yapılan eyleme. sana kim bunu yargılama hakkı veriyor? hadi yargıladın, taşşağa bağlama durumu ne iş? şu sıralar gördüğüm kadarıyla online listesinde hep duruyor. ve yanında da iş arıyor yazıyor. evet gerçekten de iş arıyor, ve ona buna sarıyor. kabul etmiyorsan eylem yapıyı, yargılamayacaksın da arkadaş. bu kadar adam bir şeye sinirlenmiş, bir şeyler yapma gayretinde. sözlüğün içinde bulunduğu duruma kendi çaplarında yapabilecekleri bir şeyler olacağına inandıkları için eylem yapıyorlar. sen de geçmişsin göbeğini kaşıyarak adamların damarına basıyorsun. yazık.
türkçe karşılığı ölümcül olup sonuna gelen hata kelimesi ile güzel bir tamlama olurlar... windows kullananlar iyi bilir...
(bkz: fatal error)
(bkz: fatal error)
herkesin 'sert mizaçlı' dediği adam.
ama bilmiyorlar ki, o sert yüzün ardında, duygusal, şair ruhlu bir adam var, tamam ara sıra dövüyor etrafındakileri, kulaklarını kesiyor, sigara söndürüyor ama aslında çok iyi biri, moderatör olduğu gün, buraları bir sessizlik, bir ıssızlık kaplayacak ve yazar sayısında parmakla dürtülür bir düşüş yaşanacağını düşünüyorum. *
ama bilmiyorlar ki, o sert yüzün ardında, duygusal, şair ruhlu bir adam var, tamam ara sıra dövüyor etrafındakileri, kulaklarını kesiyor, sigara söndürüyor ama aslında çok iyi biri, moderatör olduğu gün, buraları bir sessizlik, bir ıssızlık kaplayacak ve yazar sayısında parmakla dürtülür bir düşüş yaşanacağını düşünüyorum. *
moderatör olması gereken yazardır.
sözlüğün en ateşli eleştirmeni. dövecek gibi eleştiriyor maşallah. moderatör de olabilir. bir şeylerin ilacı olabilecekse olsun hatta..
birlikte ayakkabı işine girmek istediğim yazar.
işçi bayramını can-ı gönülden kutladığım eşsiz yazar.
işçi bayramını işsiz geçireçek gönül dostu. yayınlayacağım bütün 1 mayıs haberlerini kendisine armağan ediyorum.
an itibari ile sigara yaktığını düşündüğüm dost-badi*.
kendisi için kitap yazacağım yazar.
kitabın adı;
'10.000 küsür entrylik yazar tek entry ile nasıl biter!'
yazık diyorum, yazık, heyhat!
ayrıca,
(bkz: kutsalıma dokunma diyip darwin i aşağılayan insan)
ilgi: (bkz: #4332958)
kitabın adı;
'10.000 küsür entrylik yazar tek entry ile nasıl biter!'
yazık diyorum, yazık, heyhat!
ayrıca,
(bkz: kutsalıma dokunma diyip darwin i aşağılayan insan)
ilgi: (bkz: #4332958)
(bkz: #5036611) beni koparan yazar, mutlaka okunmalı yazarıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar