bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- seksten sonra bira içmek4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
- türkiye a milli futbol takımı14
Her baba yiğidin kaldıramadığı sorumluluk. Kutsal birliktelik. Kötü ve iyi günde.
Gördüğüm kadarıyla insanların kendi benliğini kaybetme nedeni. Böyle o kadar çok örnek var ki evlilik hakkında olumlu düşünmek imkansız benim için. En korkuncu da evlilikleriyle kendilerinden uzaklaştıklarının, artık özgür olamadıklarının ve tamamrn robot gibi yaşadıklarının farkında olan tüm o insanların bana evlenmem için gaz vermeye çalışması.
Uyuşturucu kullanıp da ben battım sen de bat mantığıyla arkadaşına içirmeye çalışan insanlardan farksızlar.
Uyuşturucu kullanıp da ben battım sen de bat mantığıyla arkadaşına içirmeye çalışan insanlardan farksızlar.
bekara karı boşamanın kolay olduğunun 180 derece aksi olan bir durumdur.
iki bireyin gerçekten BiR'ey olduğu durum.
ama bu iki kişi BiR'ey olamazsa, ikilem olur. buda evliliği sarsar...
o nedenle doğru insanı bulduğunuza emin olun.
arzu ile sevgiyi karıştırmadan aşk'a yelken açın.
ama bu iki kişi BiR'ey olamazsa, ikilem olur. buda evliliği sarsar...
o nedenle doğru insanı bulduğunuza emin olun.
arzu ile sevgiyi karıştırmadan aşk'a yelken açın.
Günümüzde nasıl bir müessese olduğunun farkına varılmayan, karşı cinsle hayatı birleştirme eylemi. Özel bir bankanın genel müdürlüğünde yönetici olarak çalışıyorum. Buraya gelene kadar çok fazla bölümde çalıştım ve evlilik konusunda çok fazla hikayeler duydum.
Bu müessese ile ilgili görüşlerim şöyle:
1- insanların birbirine tahammülü yok, anlık duygularla işi evliliğe götürüyorlar. Sonuç hüsran tabii ki.
2-sadece sosyal medyada evlendiğini gösterebilmek için evlenen çok sayıda insan olduğunu düşünüyorum. Burada da sonuç hüsran.
3-gerçekten sevdiği kişiden ayrılıp ona nispet yapmak için evleneni gördüm. Tabii ki hüsran. (Bunu bizzat yaşadım, 3 yıllık nişanlımla ayrıldıktan 5 ay sonra nişanlanıp 9 ay sonra evlendi. Şu anda eşi çalışmasına izin vermiyormuş. Ailesinin yanına geri dönmüş, boşanmak üzereymiş.)
4-evliliği cinsellik ve fiziksel güzellik için tercih etmek. Hüsran. çalışanlarımdan biri evlendiği kişinin vücudunda kitle çıkınca ''çürük çıktı abi yaa hayatım bitti" gibi bir ahlaksız düşünce içinde.
5-bana gelince, annemle babamın yanında olduğum sürece onları izliyorum, 40 yıllık evliliklerinin tecrübelerini alıyorum. iki insanın kavga da etseler bir gün ayrı yattıklarında hasta olduklarını görüyorum. Onlar gibi bir evlilik yaşayabilmek için elimden geleni yapıyorum.
Bu müessese ile ilgili görüşlerim şöyle:
1- insanların birbirine tahammülü yok, anlık duygularla işi evliliğe götürüyorlar. Sonuç hüsran tabii ki.
2-sadece sosyal medyada evlendiğini gösterebilmek için evlenen çok sayıda insan olduğunu düşünüyorum. Burada da sonuç hüsran.
3-gerçekten sevdiği kişiden ayrılıp ona nispet yapmak için evleneni gördüm. Tabii ki hüsran. (Bunu bizzat yaşadım, 3 yıllık nişanlımla ayrıldıktan 5 ay sonra nişanlanıp 9 ay sonra evlendi. Şu anda eşi çalışmasına izin vermiyormuş. Ailesinin yanına geri dönmüş, boşanmak üzereymiş.)
4-evliliği cinsellik ve fiziksel güzellik için tercih etmek. Hüsran. çalışanlarımdan biri evlendiği kişinin vücudunda kitle çıkınca ''çürük çıktı abi yaa hayatım bitti" gibi bir ahlaksız düşünce içinde.
5-bana gelince, annemle babamın yanında olduğum sürece onları izliyorum, 40 yıllık evliliklerinin tecrübelerini alıyorum. iki insanın kavga da etseler bir gün ayrı yattıklarında hasta olduklarını görüyorum. Onlar gibi bir evlilik yaşayabilmek için elimden geleni yapıyorum.
Eşiniz size göre daha iyi bir evlilik yapmamış ise güzel bir hadise.
Bir erkek için filozofluğa giden yolda atılan önemli bir adımdır. Erkeklerin çabuk olgunlaşmasına, erken ve hızlı yaşlanmasına neden olan müessesedir.Bir erkek için mutlu bir evliliğin yolu itaat etmekten geçer. Karşı koymayı bırakın, seve seve değil sike sike karıcığınızın isteklerini harfiyen yerine getireceksiniz. Tartışmayacaksınız. Karıcığınızın instagrama fotoğraf atmak için aldırdığı pahalı mobilya takımları ile mutluluk pozları verip,kaderinize razı olacaksınız.
Yapmamak için kendimi şartlamaya çalıştığım, kendimi korkmaya alıştırdığım şeydir. Sonraki seviyesi çocuk yapmak oluyor herhalde. Benim gibi olur bi de tövbe bismillah.
Erkek için çocuk sahibi olmak dışında hiçbir numarası yoktur.
Düzenli seks için evlenen erkekler, evlenmeden önce evli abilere bi sorun bakalım var mıymış öyle bir şey?*
Düzenli seks için evlenen erkekler, evlenmeden önce evli abilere bi sorun bakalım var mıymış öyle bir şey?*
Artık tamamen uzaklaştığım aslında istediğim ama elimin yanacağını bildiğim için dokunmaktan korktuğum tek eylem. Aşk diye birşey yoktur kanmayın sadece düzenli hayat için yapılır.
Gitgide zorlaşandır. Bana öyle geliyor ki yıllar içinde toplumun temeli evlilik olmayacak. Çünkü insanlar doyumsuzlaştıkça evliliğe yanaşmamaya başlıyor. Cinsel ihtiyaçlarını karşılayan erkek bireyler evliliğe anlamsız ve kısıtlayıcı gözüyle bakarken, maddi anlamda kendi ayakları üzerinde duran dişi bireyler de benzer şekilde kaçınıyor evlilikten.
Ömrü kısaltır.
Uzattığını söyleyenler hiç evlenmemiş bence.
Uzattığını söyleyenler hiç evlenmemiş bence.
Bir insanın hayatına ne kadar geç girerse o insanı daha az mutsuz eden kurum. Evlilikte mutluluk uzun sürmüyor. insanlar dışardan ne kadar mutlu görünse de bir çoğu toplum baskısından ( ayıplanma, kınanma) bir çoğu da çocuklardan dolayı eşinden boşanamıyor. Evlilikte mutluluk maksimum 2 sene sürer. 2 seneden sonra artık cicim ayları bitmiştir ve kavgalar başlar ufak ufak ve daha sonra kavgaların hem şiddeti hem de sıklığı artar sonunda da ya boşanma gerçekleşir ya çiftler birbirine tahammül ederek mutsuz bir evliliği sürdürmek zorunda kalırlar. Sonuç olarak evlilikten çok bi şey beklemeyin ve bir gün gelip de sizi çok mutsuz edeceğini hiç unutmayın.
Insanin gözü disarda evli erkekleri, evlendikten sonra görünüs oalrak evrim geciren kadinlari gördükce sogdugu olay.
çok fazla materyalin bir araya gelmesi ile oluşabilecek olan şey. öyle evdee kaldım diyerek evlilik peşinde koşmayın. pişmanlıktan öte bir şey olmaz. ondan ötürü elinden geleni yaparak, paylaşarak, konuşarak ancak olur bu işler.
kız tarafının ailesi iyiyse çok güzel ama sorunlu bir aile çok çok kötü.sadece kendimi değil ailemi de düşünmem gerekiyor.sorunlu bir aileyle kendi ailemi zora sokamam.
bir kadın ve erkeğin hayatlarını birleştirmesi. gereksiz.
https://youtu.be/Yc71rDiQxyE
sadece sonuna kadar dinle...
sadece sonuna kadar dinle...
sözlük için, çalışmamış pipilerin genelde küçümsediği veya günlük seks kafası ile baktığı kurum.
not : lan o iş öyle değil lan. saçma sapan hareket etmeyin la bebeler. adamın götünden kan alırlar. şimdiden adam gibi oturtun şu kurumu kafanıza.
not : lan o iş öyle değil lan. saçma sapan hareket etmeyin la bebeler. adamın götünden kan alırlar. şimdiden adam gibi oturtun şu kurumu kafanıza.
Ortak müşterekte buluşabilme yeteneğidir.
Sadakati, papaz her gün pilav yemez şeklinde değerlendirip evlenecek olana ne evleniyon olum yakma kendini diye telkinde bulunabilecek kimselerin kalmaya devam ettiği kurum.
Bu işi beceremeyenlerin evlilik hakkında atıp tutması kadar sahte ve umursanmaz gelecek başka bir tavır bilmiyorum.
Bu işi beceremeyenlerin evlilik hakkında atıp tutması kadar sahte ve umursanmaz gelecek başka bir tavır bilmiyorum.
Allah herkese hayırlı eş nasip eylesin.
arkadaşlar gelmeyin. tünelin ucu bombok bi yere çıkıyor.
Masrafları göz önünde bulundurmazsak harika bir şey bu. Cinsel muhabbete falan girmiyorum. Sevdiğiniz insan olursa eşiniz hayattan başka bir şey beklemeyin. Aşık bile olmamışsanız, bir hoşlantı olsa dahi bir insanın hayatınızın en büyük parçası durumuna gelip sizi kahramanı olarak görmesi harika bir şey bence.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar