bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- kemal kılıçdaroğlu10
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- bugün de meme atan olmaması9
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- krista allen2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ikinci el elbise giymek2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- 2026 dünya kupası17
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
Dünyalar tatlisi, anaç, anlayisli, agirbasli bir kadin bulursam yapabilecegim bir eylem. Onun haricinde uzak dururum.
Bugün anneannemlerle konuşurken bir an düşünüp hemen sonra yeniden yüzümü buruşturup uzaklaştığım fikir. Emeklilik paramı 35-40 yaşından sonra biriktirmeye başlayıp huzur evinden yer ayırtmaya karar verdim.
dünya dan hızlı bir şekilde kalkmasını beklediğim toplumsal baskı kavramıdır.
Bu ayın 30'unda eşimle 1. Yılımızı kutlayacağımız aktivite. Bu 1 sene içinde ne oldu diye soracak olursanız, sen ne bilecen ne olduğunu, onu benim ilen karı bilir der geçerim.
Şaka bi'yana, empati yeteneğim oldukça gelişti bu 1 sene içerisinde. Eskiden, ailemle yaşadığım zamanlarda dünya sikime bşr hayat sürerken şimdi her adımımı iki kişilik atar oldum. Hatta son 2 haftadır 3 kişilik, kıps...
Kabul edelim zor tarafları daha fazla ama kendinize eşinizle alakalı güzel aktiviteler bulduğunuzda tadından yenmiyor evlilik denen olgu. Mesela sabah uyandığında bizimki çok salak oluyor ve ben onun bu halini çok seviyorum. Her sabah o halini görmek istiyorum ve bu yüzden ne kadar büyük kavga edersek edelim sabahında onun o halini görecek olmanın rahatlığıyla uyuyorum. Demem o ki bu zor bir yol ama kendinize eşinizle alakalı hobiler edinirseniz, tadından yenmez.
Allah evli olanlara huzurlu bir yuva, olmayanlara da ileride huzurlu bir eş nasip etsin.
Şaka bi'yana, empati yeteneğim oldukça gelişti bu 1 sene içerisinde. Eskiden, ailemle yaşadığım zamanlarda dünya sikime bşr hayat sürerken şimdi her adımımı iki kişilik atar oldum. Hatta son 2 haftadır 3 kişilik, kıps...
Kabul edelim zor tarafları daha fazla ama kendinize eşinizle alakalı güzel aktiviteler bulduğunuzda tadından yenmiyor evlilik denen olgu. Mesela sabah uyandığında bizimki çok salak oluyor ve ben onun bu halini çok seviyorum. Her sabah o halini görmek istiyorum ve bu yüzden ne kadar büyük kavga edersek edelim sabahında onun o halini görecek olmanın rahatlığıyla uyuyorum. Demem o ki bu zor bir yol ama kendinize eşinizle alakalı hobiler edinirseniz, tadından yenmez.
Allah evli olanlara huzurlu bir yuva, olmayanlara da ileride huzurlu bir eş nasip etsin.
Zor zanaat...
evlilikten korkan insanları sorumsuz ve kendine güvensiz olarak nitelendiriyorum. istememek başka, emin olamamak başka, endişelere sahip olmak başka,korkmak başka. bunun ayrımını iyi yapmanız gerekli diye düşünüyorum.
gözlemlerimden yararlanarak şunları söyleyebilirim:
-hanımlar, ekonomik özgürlük için okuyorsunuz. okul biter bitmez evleniyorsunuz. 10 yıl sonra boşansanız piyasada iş kolay kolay bulamazsınız. onca yıl eşinizden para istemek için mi okuyorsunuz? bunu iyi düşünün. 1 tl istemek bile dokunuyor bazen insanın gururuna.
-hanımlar, konum olarak sizden alt seviyede bir erkek seçmeyin. erkekler o an yapmasa bile bir şekilde bunu takıntı haline getiriyor. sonra bu noktada sorun yaşarsınız. erkek kendi gururunu tatmin edip üste çıkabilmek için sizi ezmeyi dener. buna izin vermezseniz de -elbette vermemelisiniz- ayrılık gelir. (uyarı: bu madde tamamen erkeklerin gururundan ileri gelen bir sorundan bahsetmektedir. lütfen çarpıtmayın)
-beyler, çok nazlı bir kız seçmeyin. naz olur tamam ama, aşırı olmasın. sonra eşiniz gece sizi 'susadım, bana su getir' diye kaldırır. hatta oram ağrıyor, buram bulanıyor, iyi değilim diye bahanelerle tepenize cıkar. bunlar başlarda sorun olarak görülmeyebilir ancak uzun süreli olarak bakarsanız, zamanla bunlara katlanamaz hale geleceğinizi fark edersiniz.
-beyler, sizinle olan cinsel yaşamını annesine anlatan kızları tercih etmeyin. ben çok gördüm hoş değil. birçok şey ailelerle paylaşılabilir ama cinsel yaşam? asla.
şimdilik bu kadar. sonra başka gözlemlerim üzerine entryler girebilirim.
gözlemlerimden yararlanarak şunları söyleyebilirim:
-hanımlar, ekonomik özgürlük için okuyorsunuz. okul biter bitmez evleniyorsunuz. 10 yıl sonra boşansanız piyasada iş kolay kolay bulamazsınız. onca yıl eşinizden para istemek için mi okuyorsunuz? bunu iyi düşünün. 1 tl istemek bile dokunuyor bazen insanın gururuna.
-hanımlar, konum olarak sizden alt seviyede bir erkek seçmeyin. erkekler o an yapmasa bile bir şekilde bunu takıntı haline getiriyor. sonra bu noktada sorun yaşarsınız. erkek kendi gururunu tatmin edip üste çıkabilmek için sizi ezmeyi dener. buna izin vermezseniz de -elbette vermemelisiniz- ayrılık gelir. (uyarı: bu madde tamamen erkeklerin gururundan ileri gelen bir sorundan bahsetmektedir. lütfen çarpıtmayın)
-beyler, çok nazlı bir kız seçmeyin. naz olur tamam ama, aşırı olmasın. sonra eşiniz gece sizi 'susadım, bana su getir' diye kaldırır. hatta oram ağrıyor, buram bulanıyor, iyi değilim diye bahanelerle tepenize cıkar. bunlar başlarda sorun olarak görülmeyebilir ancak uzun süreli olarak bakarsanız, zamanla bunlara katlanamaz hale geleceğinizi fark edersiniz.
-beyler, sizinle olan cinsel yaşamını annesine anlatan kızları tercih etmeyin. ben çok gördüm hoş değil. birçok şey ailelerle paylaşılabilir ama cinsel yaşam? asla.
şimdilik bu kadar. sonra başka gözlemlerim üzerine entryler girebilirim.
Birkaç gündür babamı gözlemlediğim kadarıyla evlenmeme kararı aldım.
Bok gibi bir müessese. Saygı duymuyorum, esaret sözleşmesi karşılıklı imzalanıyor, tabii bu sırada damadın götü borçtan follofoş oluyor, kadın ise çok büyük bir iş!!! Yapıp yatak odası mobilyaları satın alıyor...
Gelin tarafının kadınlarının kuaför masraflarıda damadın götüne bitirici vuruşu yapıyor.
Hele düğün varya düğün, hani 100-200 kişiye damadın yemek yedirdiği...
Derken evleniliyor, eeee n'oldu ?
Hiçbirşey... Nikahta keramet varmış... Nikahta bir bok yok abicim, hiçbir bok yok.
Sonra çocuk doğurma faslı başlıyor tabi...
Çocuk gelmezse dedikodular başlar, baskılar başlar...
Evin neşesiymiş çocuk, nerde neşesi ya, yarın işe gideceksin gecenin dördünde ciyak ciyak ağlayarak seni uyandırıyor.
Tam işin gücün arasında karın çocuğu eline tutuşturuyo, altına sıçmış, bu seferde sen değiştir altını diyor.
iş boka sarıyor yani anlayacağın, o eski aşktan eser kalmıyor karına karşı.
Tek eşli olmak istiyorsan ol, ama evlenme...
Yaşa aynı evde. Çocuk yapma. Hayatın tadını çıkar.
Ve doğaya bak... Doğadaki hayvanların %90'ı çok eşlidir.
Edit: Düzeltme.
Gelin tarafının kadınlarının kuaför masraflarıda damadın götüne bitirici vuruşu yapıyor.
Hele düğün varya düğün, hani 100-200 kişiye damadın yemek yedirdiği...
Derken evleniliyor, eeee n'oldu ?
Hiçbirşey... Nikahta keramet varmış... Nikahta bir bok yok abicim, hiçbir bok yok.
Sonra çocuk doğurma faslı başlıyor tabi...
Çocuk gelmezse dedikodular başlar, baskılar başlar...
Evin neşesiymiş çocuk, nerde neşesi ya, yarın işe gideceksin gecenin dördünde ciyak ciyak ağlayarak seni uyandırıyor.
Tam işin gücün arasında karın çocuğu eline tutuşturuyo, altına sıçmış, bu seferde sen değiştir altını diyor.
iş boka sarıyor yani anlayacağın, o eski aşktan eser kalmıyor karına karşı.
Tek eşli olmak istiyorsan ol, ama evlenme...
Yaşa aynı evde. Çocuk yapma. Hayatın tadını çıkar.
Ve doğaya bak... Doğadaki hayvanların %90'ı çok eşlidir.
Edit: Düzeltme.
Eninde sonunda girilecek kurum. aklı olan 40'ından sonra, çocuk sevdalısı olan genç yaşta evleniyor. Ayrıca Düzgün seçim yapılmadığı sürece pişmanlığı bol olan kurum.
sıcak bakıyorum..
mevzu bakan da değil, baktıranda tabii..
not: tahtaya vur, tahtaya..
mevzu bakan da değil, baktıranda tabii..
not: tahtaya vur, tahtaya..
bende evliliğe karşıyım islam da dini nikah var evlilik yok ki evlenmek demek çok büyük borç batağının içine girmek demek oysaki dini nikah kıy resmi olmasan bile karını dini nikah adı altında sikiş ama mutan nikahı'nada karşıyım.
evlilik ciddi bir müessesedir. tek boyutlu , tek kavramlı bir şey değildir. çift olabilmektir. ne demiştik evlilik ciddi bir müessesedir. o yüzden ben, o kadar da genç evlenmeye karşıyım. ciddi bir olaya bu kadar kolay yaklaşılmamalı. bence insan, heveslenerek evlenmemeli. tamam ben hazırım bu evlilik olayına diyene kadar.
evlenince dünya evine girdi denir ya. hakikaten özetler nitelikte evliliğin sıradan bir şey olmadığını. bekar iken ki düşünce ile evlenince ki düşünceler çok farklı olduğuna eminim.
evlenince dünya evine girdi denir ya. hakikaten özetler nitelikte evliliğin sıradan bir şey olmadığını. bekar iken ki düşünce ile evlenince ki düşünceler çok farklı olduğuna eminim.
ciddi iştir. artık en az iki kişi olursunuz. hele bir de çocuk olunca eşinizle akraba olursunuz.
Toplum baskısı yüzünden kesinlikle yapılmaması gereken. üzüldüğünüzde aynı toplum boşanmama baskısı yapar çünkü.
Sürekli trollüğünü yapmamın ardından bugün ciddi anlamda aklıma düşen ve istemediğimi fark ettiren kurum. Zira hayallerim bu kuruma en az 3 yıl kadar müsaade etmez. Ki zaten bekleyenim de yok. Gerçi olsa bile beklemeyi göze almalı, olması halinde hayallerimden vazgeçmek istemiyorum. Ve ben hayallerimin gerçek olabilmesi ihtimalinin ufacığına bile razıyım ancak bu ihtimale dair umudum çok az. Inşallah hayırlısı neyse o olur ve 4 senedir kurduğum hayale ulaşabilirim.
"Ben ...
Seni kabul ediyorum.
Senden başka kimse olmayacak.
Seni tanığım kadar seviyorum
Henüz bilmediğim yönlerine ise güveniyorum.
Saygı ile.
Namusun ve inancın için
Bana olan daimi sevginle..."
Hayatımda gördüğüm en güzel evlilik konuşmalarından biri.
adamımla vakit buldukça dünya üzerinde yer yer dolaşıp bulduğum her kabilede gerçekleştireceğim eylem.
Seni kabul ediyorum.
Senden başka kimse olmayacak.
Seni tanığım kadar seviyorum
Henüz bilmediğim yönlerine ise güveniyorum.
Saygı ile.
Namusun ve inancın için
Bana olan daimi sevginle..."
Hayatımda gördüğüm en güzel evlilik konuşmalarından biri.
adamımla vakit buldukça dünya üzerinde yer yer dolaşıp bulduğum her kabilede gerçekleştireceğim eylem.
Birisini seviyor olmak, belki de aşık olmak bunun için yeterli değildir muhtemelen. Veya anlatıldığı gibi mantıkla bakmak. Birlikte o kadar uzun süre yaşanılabilir ki belki eşlerin birbirlerine katlanmasının bazı dayanak noktaları var olmalı. Bence bu göz önüne alınarak seçim yapılmalı. Bu da evliliktir.
Zaman zaman sahiden de, mucize etkisi yaratma gücüne sahip beraberliktir.
Akıllı ve talihliyseniz!
görsel
Akıllı ve talihliyseniz!
görsel
Belediye onaylı sevisme belgesine sahip yasal hapishane.
Sokratın dediği bir söz:
Evlenin. Evlilik kutsal bir müessesedir. Karınız iyi çıkarsa Mutlu; kötü çıkarsa filozof olursunuz.
Evlenin. Evlilik kutsal bir müessesedir. Karınız iyi çıkarsa Mutlu; kötü çıkarsa filozof olursunuz.
Çevremdekilerin arkalarından atlı kovalıyormuşcasına içinde bulundukları hadise. Herkes söz ya da nişan yapıyor, kimi evleniyor kimi de evlilik yıldönümünden fotoğraflar paylaşıyor. Daha bugün bir arkadaşım düğününe davet etti, o vakitte o şehirde bulunmayacağım için gidemeyeceğim. Gitsem de tribe girerim zaten, millet söz nişan faslını geçmiş evleniyor diye.
Niye evleniyonuz lan!!
Niye evleniyonuz lan!!
Gaflet. Köleliğin devlet onaylı hali.
bir kadınla ömür boyu anlaşmaya çalışmak. deli mi dürttü amk.
Erkeğin köle olma ihtimaline, kadının ise köle olmaya imza atmasıdır.
Kuzenim ben küçükken evde hiç durmazdı. Saat 6 ya kadar uyur, uyanır uyanmaz da dışarı kaçardı. Gece 3-4 civarı geldiğini söylerdi teyzem.
Bu haşarı genç, 2 sene önce evlendi Ve artık baba oldu. Eskiden eve uğramayan adam, şimdi sadece pazar günleri artı eksi 1 saat çıkabiliyor. O da yengemin insiyatifine bağlı.
Kuzenimin böyle eridiğini gördükçe evliliğe karşı düşüncem sürekli değişiyor.
Bu haşarı genç, 2 sene önce evlendi Ve artık baba oldu. Eskiden eve uğramayan adam, şimdi sadece pazar günleri artı eksi 1 saat çıkabiliyor. O da yengemin insiyatifine bağlı.
Kuzenimin böyle eridiğini gördükçe evliliğe karşı düşüncem sürekli değişiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar