bugün
- saraca finch house6
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak13
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli2
- elon musk3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- 28 haziran 20262
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kemal kılıçdaroğlu15
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- su içmek2
- mola4
- ilkin aydın2
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- ankara3
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- true'nun çaylak olması16
keşke daha önce evlenseymişin dedirtecek bir eş bulma çabasıdır.
Büyüdükçe ortaya çıkardığımız bize söylenen en büyük yalan olsa gerek. Evcilik bile masum değil artık gözümde. Gelinlik dükkanlarında gelinlik bakan insanları görünce cesaretleri gözlerimi kamaştırıyor denedikleri gelinlik damatlık değil. Eski anlamı kalmadığı için belki bu kadar yalan ve boş geliyor gözüme bilmiyorum. Ama şimdiki boş anlamında gerçekten kağıda atılan imzadan farksız ve boş.
Aslında gösterilen ve söylenilenin çok daha fazlası, ancak ne yazık ki ülkemizde yemek yapmak olarak görülüyor.
Evlilik, aslında güzel birşeydir, ortak yaşam alanı kurmaktır, iki sevgiyi bir araya getirip mutluluk üretmektir, yemek yapmak ya da hizmet etmek değil.
Evlilik, aslında güzel birşeydir, ortak yaşam alanı kurmaktır, iki sevgiyi bir araya getirip mutluluk üretmektir, yemek yapmak ya da hizmet etmek değil.
Aynı evde birbirini öldürmeden yasama sanatı.
Sırf iki insanin mutlulugu icin 2 farkli ailenin birbirine tahammul ettiği eylem.
Ben mecburmuyum? abimin kaynanasiyla karisinin kardesleriyle muhattap olmaya.
Ben mecburmuyum? abimin kaynanasiyla karisinin kardesleriyle muhattap olmaya.
salak erkeklerin yapacağı iş. aklı olan yapmaz. kevaşe kızlar dünden meraklı erkek parası yemeye onlar ister tabi. kesinlikle.
Sanırım ulaşamayacağım mertebe.
Evde kaldım.
Evde kaldım.
şöyle çocuk yapıcam diye heveslenip,
http://www.bhmpics.com/wa...l_cute_pink_lips-wide.jpg
şunu çıkarabilirsiniz,
https://www.youtube.com/watch?v=6AKiLPH7lRw
benden söylemesi..
http://www.bhmpics.com/wa...l_cute_pink_lips-wide.jpg
şunu çıkarabilirsiniz,
https://www.youtube.com/watch?v=6AKiLPH7lRw
benden söylemesi..
korkutucudur. daha sevgiliyken karşınızda otururken sağı solu kesen adamların bir ömür size bağlı kalmasının beklenmesidir. düşüncesi bile ağlatır..
Agacım bebek videoları paylasıyolar baba olasım gelıyorda annesını hiç cekemem su zamanda.
güzeldir. ne kadını ne erkeği kısıtlar. kısıtlandığı zaman onun adı evlilik olmaz zaten o başka bir şeydir.
evlenmekten değil evlenilecek insandan korkun.
evlenmekten değil evlenilecek insandan korkun.
iki taraf da kadınsa kutsal anlaşmadır. tarafların biri erkekse boka saracağı kesindir.
hayata ipotekliktir.
evlisiniz, çalıştığınız yerden "aman canım sıkıldı burada, huzurum da yok, ayrılayım en iyisi" diyerek pat diye ayrılamazsınız. evlenirken muhtemelen borca girildiği için de pat diye işten çıkamazsınız.
tamam eşinizi çok seviyor olabilirsiniz lakin sürekli aynı evde olmak hayal edildiği gibi de çıkmayabilir, bu sefer "denedik olmadı" diye de ayrılamazsınız, toplum baskısı diye bir olgu var.
dur yeni bir oyun çıkmış ama 300 tl, alayım bangır bangır ses sisteminde oynayım diye düşünüp gerçekleştirebilen evli insan sayısı da pek öyle fazla değildir.
genel olarak etrafıma baktığımdaki senaryo bu, karar size kalmış.
evlisiniz, çalıştığınız yerden "aman canım sıkıldı burada, huzurum da yok, ayrılayım en iyisi" diyerek pat diye ayrılamazsınız. evlenirken muhtemelen borca girildiği için de pat diye işten çıkamazsınız.
tamam eşinizi çok seviyor olabilirsiniz lakin sürekli aynı evde olmak hayal edildiği gibi de çıkmayabilir, bu sefer "denedik olmadı" diye de ayrılamazsınız, toplum baskısı diye bir olgu var.
dur yeni bir oyun çıkmış ama 300 tl, alayım bangır bangır ses sisteminde oynayım diye düşünüp gerçekleştirebilen evli insan sayısı da pek öyle fazla değildir.
genel olarak etrafıma baktığımdaki senaryo bu, karar size kalmış.
doğru kişi ile yapıldığında güzel olabileceğini düşünüyorum.
sırf insanlığı daha iyi anlamak için yapılması gerektiğini düşündüğüm hede.
yani evlilik her ne kadar zorunlu kısıtlanma olsa da bu aslında zorunlu olgunlukla paraleldir.
yani evlilik her ne kadar zorunlu kısıtlanma olsa da bu aslında zorunlu olgunlukla paraleldir.
Esarettir. Tarafları kısıtlar.
Çiftlerin birbirine yaşam alanı bıraktığı sürece sorun olmaz. Sadece sıkıldığında ya da sıkıldığınız da vb. Durumlarda birbirinize izin verin. Konuşmak istemediği zaman üstelemeyin gerektiği zaman konuşur.
21.yy'da toplumun yüzde sekseninin korktuğu şeydir.
Neden? Boşanma oranları bu kadar yüksek iken, ailesi ile yaşadığı evde, kişilerin çocukluğundan itibaren hatırladığı mutlu an sayısı bu kadar az iken, sorduğunuz 10 kişiden en az altısının "ben annem\babam gibi bir anne\baba olmayacağım" dediği bir aile yaşantısı söz konusu iken, evde her şeyi tamam olan birinin bile etrafında mutlu evlilik olarak örnek göstereceği ilişki sayısı bir elin parmaklarını geçmez iken, genç nüfusun çoğunluğunun evliliğe sıcak bakacağını düşünmek zaten saçma olurdu.
Neden? Boşanma oranları bu kadar yüksek iken, ailesi ile yaşadığı evde, kişilerin çocukluğundan itibaren hatırladığı mutlu an sayısı bu kadar az iken, sorduğunuz 10 kişiden en az altısının "ben annem\babam gibi bir anne\baba olmayacağım" dediği bir aile yaşantısı söz konusu iken, evde her şeyi tamam olan birinin bile etrafında mutlu evlilik olarak örnek göstereceği ilişki sayısı bir elin parmaklarını geçmez iken, genç nüfusun çoğunluğunun evliliğe sıcak bakacağını düşünmek zaten saçma olurdu.
bugün gelin evini izledim. evet sözlük izledim yalan yok ve ağlama eşiğine geldim. kimleeerr kimlerlee yuva kuruyor bir bilseniz. biz nerde hata yapıyoruz be sözlük bırakın evlenilecek adamı sevecek adam gibi adam yok. gözyaşları içinde puanlamayı seyrederek kekimi kemirdim.
yakında gerçekleştirecek olduğum eylem.
"Evlilik" özgürlüğünü kendi ellerinle bile bile kısıtlamaktır.
son zamanlarda gerçekten ciddiyetini kaybetti. bunun sebebinin artık evlenme sürecinin ultra kolay olması olduğunu düşünüyorum. eskiden evlenmek istediğinizde ailelerin tanışması, ara geçen süre ve her iki tarafın da olgunlaşmasını gerektiren ailelerden alınan rızalar vardı. artık ucuz ve hızlı yoldan seks aracı olarak görülen bir şey oldu. Çünkü dini kurallara uymanın yolunun bu olduğu düşüncesi var.
en temel toplumsal ünitedir. aile toplumsal birikimdir, halkın içinden bir kültürdür. bir toplumda aile kurumu düzgün olursa toplum düzgün olur. aile kurumu bozulursa toplum da bozulur.
işin ciddiyetini düşündükçe soğuduğum ve ciddi ciddi korkup çekindiğim durum.
Öfff hepimiz evlenmek zorunda mıyız ya?
Öfff hepimiz evlenmek zorunda mıyız ya?
hani söz vermiştik birbirimize , nerdesin şimdi sen yol arkadaşım...
Gündemdeki Haberler