bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- birader yazar olmak10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalist dünya11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- aile evinde yaşamak6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- pforzheim şu an 34 derece2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- sistem patlamış2
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- amerika birleşik devletleri6
- saian dan aforizmalar2
- sarapci koala2
- türkiye8
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
keşke daha önce evlenseymişin dedirtecek bir eş bulma çabasıdır.
Büyüdükçe ortaya çıkardığımız bize söylenen en büyük yalan olsa gerek. Evcilik bile masum değil artık gözümde. Gelinlik dükkanlarında gelinlik bakan insanları görünce cesaretleri gözlerimi kamaştırıyor denedikleri gelinlik damatlık değil. Eski anlamı kalmadığı için belki bu kadar yalan ve boş geliyor gözüme bilmiyorum. Ama şimdiki boş anlamında gerçekten kağıda atılan imzadan farksız ve boş.
Aslında gösterilen ve söylenilenin çok daha fazlası, ancak ne yazık ki ülkemizde yemek yapmak olarak görülüyor.
Evlilik, aslında güzel birşeydir, ortak yaşam alanı kurmaktır, iki sevgiyi bir araya getirip mutluluk üretmektir, yemek yapmak ya da hizmet etmek değil.
Evlilik, aslında güzel birşeydir, ortak yaşam alanı kurmaktır, iki sevgiyi bir araya getirip mutluluk üretmektir, yemek yapmak ya da hizmet etmek değil.
Aynı evde birbirini öldürmeden yasama sanatı.
Sırf iki insanin mutlulugu icin 2 farkli ailenin birbirine tahammul ettiği eylem.
Ben mecburmuyum? abimin kaynanasiyla karisinin kardesleriyle muhattap olmaya.
Ben mecburmuyum? abimin kaynanasiyla karisinin kardesleriyle muhattap olmaya.
salak erkeklerin yapacağı iş. aklı olan yapmaz. kevaşe kızlar dünden meraklı erkek parası yemeye onlar ister tabi. kesinlikle.
Sanırım ulaşamayacağım mertebe.
Evde kaldım.
Evde kaldım.
şöyle çocuk yapıcam diye heveslenip,
http://www.bhmpics.com/wa...l_cute_pink_lips-wide.jpg
şunu çıkarabilirsiniz,
https://www.youtube.com/watch?v=6AKiLPH7lRw
benden söylemesi..
http://www.bhmpics.com/wa...l_cute_pink_lips-wide.jpg
şunu çıkarabilirsiniz,
https://www.youtube.com/watch?v=6AKiLPH7lRw
benden söylemesi..
korkutucudur. daha sevgiliyken karşınızda otururken sağı solu kesen adamların bir ömür size bağlı kalmasının beklenmesidir. düşüncesi bile ağlatır..
Agacım bebek videoları paylasıyolar baba olasım gelıyorda annesını hiç cekemem su zamanda.
güzeldir. ne kadını ne erkeği kısıtlar. kısıtlandığı zaman onun adı evlilik olmaz zaten o başka bir şeydir.
evlenmekten değil evlenilecek insandan korkun.
evlenmekten değil evlenilecek insandan korkun.
iki taraf da kadınsa kutsal anlaşmadır. tarafların biri erkekse boka saracağı kesindir.
hayata ipotekliktir.
evlisiniz, çalıştığınız yerden "aman canım sıkıldı burada, huzurum da yok, ayrılayım en iyisi" diyerek pat diye ayrılamazsınız. evlenirken muhtemelen borca girildiği için de pat diye işten çıkamazsınız.
tamam eşinizi çok seviyor olabilirsiniz lakin sürekli aynı evde olmak hayal edildiği gibi de çıkmayabilir, bu sefer "denedik olmadı" diye de ayrılamazsınız, toplum baskısı diye bir olgu var.
dur yeni bir oyun çıkmış ama 300 tl, alayım bangır bangır ses sisteminde oynayım diye düşünüp gerçekleştirebilen evli insan sayısı da pek öyle fazla değildir.
genel olarak etrafıma baktığımdaki senaryo bu, karar size kalmış.
evlisiniz, çalıştığınız yerden "aman canım sıkıldı burada, huzurum da yok, ayrılayım en iyisi" diyerek pat diye ayrılamazsınız. evlenirken muhtemelen borca girildiği için de pat diye işten çıkamazsınız.
tamam eşinizi çok seviyor olabilirsiniz lakin sürekli aynı evde olmak hayal edildiği gibi de çıkmayabilir, bu sefer "denedik olmadı" diye de ayrılamazsınız, toplum baskısı diye bir olgu var.
dur yeni bir oyun çıkmış ama 300 tl, alayım bangır bangır ses sisteminde oynayım diye düşünüp gerçekleştirebilen evli insan sayısı da pek öyle fazla değildir.
genel olarak etrafıma baktığımdaki senaryo bu, karar size kalmış.
doğru kişi ile yapıldığında güzel olabileceğini düşünüyorum.
sırf insanlığı daha iyi anlamak için yapılması gerektiğini düşündüğüm hede.
yani evlilik her ne kadar zorunlu kısıtlanma olsa da bu aslında zorunlu olgunlukla paraleldir.
yani evlilik her ne kadar zorunlu kısıtlanma olsa da bu aslında zorunlu olgunlukla paraleldir.
Esarettir. Tarafları kısıtlar.
Çiftlerin birbirine yaşam alanı bıraktığı sürece sorun olmaz. Sadece sıkıldığında ya da sıkıldığınız da vb. Durumlarda birbirinize izin verin. Konuşmak istemediği zaman üstelemeyin gerektiği zaman konuşur.
21.yy'da toplumun yüzde sekseninin korktuğu şeydir.
Neden? Boşanma oranları bu kadar yüksek iken, ailesi ile yaşadığı evde, kişilerin çocukluğundan itibaren hatırladığı mutlu an sayısı bu kadar az iken, sorduğunuz 10 kişiden en az altısının "ben annem\babam gibi bir anne\baba olmayacağım" dediği bir aile yaşantısı söz konusu iken, evde her şeyi tamam olan birinin bile etrafında mutlu evlilik olarak örnek göstereceği ilişki sayısı bir elin parmaklarını geçmez iken, genç nüfusun çoğunluğunun evliliğe sıcak bakacağını düşünmek zaten saçma olurdu.
Neden? Boşanma oranları bu kadar yüksek iken, ailesi ile yaşadığı evde, kişilerin çocukluğundan itibaren hatırladığı mutlu an sayısı bu kadar az iken, sorduğunuz 10 kişiden en az altısının "ben annem\babam gibi bir anne\baba olmayacağım" dediği bir aile yaşantısı söz konusu iken, evde her şeyi tamam olan birinin bile etrafında mutlu evlilik olarak örnek göstereceği ilişki sayısı bir elin parmaklarını geçmez iken, genç nüfusun çoğunluğunun evliliğe sıcak bakacağını düşünmek zaten saçma olurdu.
bugün gelin evini izledim. evet sözlük izledim yalan yok ve ağlama eşiğine geldim. kimleeerr kimlerlee yuva kuruyor bir bilseniz. biz nerde hata yapıyoruz be sözlük bırakın evlenilecek adamı sevecek adam gibi adam yok. gözyaşları içinde puanlamayı seyrederek kekimi kemirdim.
yakında gerçekleştirecek olduğum eylem.
"Evlilik" özgürlüğünü kendi ellerinle bile bile kısıtlamaktır.
son zamanlarda gerçekten ciddiyetini kaybetti. bunun sebebinin artık evlenme sürecinin ultra kolay olması olduğunu düşünüyorum. eskiden evlenmek istediğinizde ailelerin tanışması, ara geçen süre ve her iki tarafın da olgunlaşmasını gerektiren ailelerden alınan rızalar vardı. artık ucuz ve hızlı yoldan seks aracı olarak görülen bir şey oldu. Çünkü dini kurallara uymanın yolunun bu olduğu düşüncesi var.
en temel toplumsal ünitedir. aile toplumsal birikimdir, halkın içinden bir kültürdür. bir toplumda aile kurumu düzgün olursa toplum düzgün olur. aile kurumu bozulursa toplum da bozulur.
işin ciddiyetini düşündükçe soğuduğum ve ciddi ciddi korkup çekindiğim durum.
Öfff hepimiz evlenmek zorunda mıyız ya?
Öfff hepimiz evlenmek zorunda mıyız ya?
hani söz vermiştik birbirimize , nerdesin şimdi sen yol arkadaşım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar