bugün
- velvet27
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır4
- dincilerin ingiltere sevdası5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- maklube3
- sözlüğün en şey yazarı2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- sedat pekmez14
- midas2
- birader yazar olmak13
- yazarların ilk kedileri2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- merhabalar biraderler2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- galatasaray lobisi9
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
keşke daha önce evlenseymişin dedirtecek bir eş bulma çabasıdır.
Büyüdükçe ortaya çıkardığımız bize söylenen en büyük yalan olsa gerek. Evcilik bile masum değil artık gözümde. Gelinlik dükkanlarında gelinlik bakan insanları görünce cesaretleri gözlerimi kamaştırıyor denedikleri gelinlik damatlık değil. Eski anlamı kalmadığı için belki bu kadar yalan ve boş geliyor gözüme bilmiyorum. Ama şimdiki boş anlamında gerçekten kağıda atılan imzadan farksız ve boş.
Aslında gösterilen ve söylenilenin çok daha fazlası, ancak ne yazık ki ülkemizde yemek yapmak olarak görülüyor.
Evlilik, aslında güzel birşeydir, ortak yaşam alanı kurmaktır, iki sevgiyi bir araya getirip mutluluk üretmektir, yemek yapmak ya da hizmet etmek değil.
Evlilik, aslında güzel birşeydir, ortak yaşam alanı kurmaktır, iki sevgiyi bir araya getirip mutluluk üretmektir, yemek yapmak ya da hizmet etmek değil.
Aynı evde birbirini öldürmeden yasama sanatı.
Sırf iki insanin mutlulugu icin 2 farkli ailenin birbirine tahammul ettiği eylem.
Ben mecburmuyum? abimin kaynanasiyla karisinin kardesleriyle muhattap olmaya.
Ben mecburmuyum? abimin kaynanasiyla karisinin kardesleriyle muhattap olmaya.
salak erkeklerin yapacağı iş. aklı olan yapmaz. kevaşe kızlar dünden meraklı erkek parası yemeye onlar ister tabi. kesinlikle.
Sanırım ulaşamayacağım mertebe.
Evde kaldım.
Evde kaldım.
şöyle çocuk yapıcam diye heveslenip,
http://www.bhmpics.com/wa...l_cute_pink_lips-wide.jpg
şunu çıkarabilirsiniz,
https://www.youtube.com/watch?v=6AKiLPH7lRw
benden söylemesi..
http://www.bhmpics.com/wa...l_cute_pink_lips-wide.jpg
şunu çıkarabilirsiniz,
https://www.youtube.com/watch?v=6AKiLPH7lRw
benden söylemesi..
korkutucudur. daha sevgiliyken karşınızda otururken sağı solu kesen adamların bir ömür size bağlı kalmasının beklenmesidir. düşüncesi bile ağlatır..
Agacım bebek videoları paylasıyolar baba olasım gelıyorda annesını hiç cekemem su zamanda.
güzeldir. ne kadını ne erkeği kısıtlar. kısıtlandığı zaman onun adı evlilik olmaz zaten o başka bir şeydir.
evlenmekten değil evlenilecek insandan korkun.
evlenmekten değil evlenilecek insandan korkun.
iki taraf da kadınsa kutsal anlaşmadır. tarafların biri erkekse boka saracağı kesindir.
hayata ipotekliktir.
evlisiniz, çalıştığınız yerden "aman canım sıkıldı burada, huzurum da yok, ayrılayım en iyisi" diyerek pat diye ayrılamazsınız. evlenirken muhtemelen borca girildiği için de pat diye işten çıkamazsınız.
tamam eşinizi çok seviyor olabilirsiniz lakin sürekli aynı evde olmak hayal edildiği gibi de çıkmayabilir, bu sefer "denedik olmadı" diye de ayrılamazsınız, toplum baskısı diye bir olgu var.
dur yeni bir oyun çıkmış ama 300 tl, alayım bangır bangır ses sisteminde oynayım diye düşünüp gerçekleştirebilen evli insan sayısı da pek öyle fazla değildir.
genel olarak etrafıma baktığımdaki senaryo bu, karar size kalmış.
evlisiniz, çalıştığınız yerden "aman canım sıkıldı burada, huzurum da yok, ayrılayım en iyisi" diyerek pat diye ayrılamazsınız. evlenirken muhtemelen borca girildiği için de pat diye işten çıkamazsınız.
tamam eşinizi çok seviyor olabilirsiniz lakin sürekli aynı evde olmak hayal edildiği gibi de çıkmayabilir, bu sefer "denedik olmadı" diye de ayrılamazsınız, toplum baskısı diye bir olgu var.
dur yeni bir oyun çıkmış ama 300 tl, alayım bangır bangır ses sisteminde oynayım diye düşünüp gerçekleştirebilen evli insan sayısı da pek öyle fazla değildir.
genel olarak etrafıma baktığımdaki senaryo bu, karar size kalmış.
doğru kişi ile yapıldığında güzel olabileceğini düşünüyorum.
sırf insanlığı daha iyi anlamak için yapılması gerektiğini düşündüğüm hede.
yani evlilik her ne kadar zorunlu kısıtlanma olsa da bu aslında zorunlu olgunlukla paraleldir.
yani evlilik her ne kadar zorunlu kısıtlanma olsa da bu aslında zorunlu olgunlukla paraleldir.
Esarettir. Tarafları kısıtlar.
Çiftlerin birbirine yaşam alanı bıraktığı sürece sorun olmaz. Sadece sıkıldığında ya da sıkıldığınız da vb. Durumlarda birbirinize izin verin. Konuşmak istemediği zaman üstelemeyin gerektiği zaman konuşur.
21.yy'da toplumun yüzde sekseninin korktuğu şeydir.
Neden? Boşanma oranları bu kadar yüksek iken, ailesi ile yaşadığı evde, kişilerin çocukluğundan itibaren hatırladığı mutlu an sayısı bu kadar az iken, sorduğunuz 10 kişiden en az altısının "ben annem\babam gibi bir anne\baba olmayacağım" dediği bir aile yaşantısı söz konusu iken, evde her şeyi tamam olan birinin bile etrafında mutlu evlilik olarak örnek göstereceği ilişki sayısı bir elin parmaklarını geçmez iken, genç nüfusun çoğunluğunun evliliğe sıcak bakacağını düşünmek zaten saçma olurdu.
Neden? Boşanma oranları bu kadar yüksek iken, ailesi ile yaşadığı evde, kişilerin çocukluğundan itibaren hatırladığı mutlu an sayısı bu kadar az iken, sorduğunuz 10 kişiden en az altısının "ben annem\babam gibi bir anne\baba olmayacağım" dediği bir aile yaşantısı söz konusu iken, evde her şeyi tamam olan birinin bile etrafında mutlu evlilik olarak örnek göstereceği ilişki sayısı bir elin parmaklarını geçmez iken, genç nüfusun çoğunluğunun evliliğe sıcak bakacağını düşünmek zaten saçma olurdu.
bugün gelin evini izledim. evet sözlük izledim yalan yok ve ağlama eşiğine geldim. kimleeerr kimlerlee yuva kuruyor bir bilseniz. biz nerde hata yapıyoruz be sözlük bırakın evlenilecek adamı sevecek adam gibi adam yok. gözyaşları içinde puanlamayı seyrederek kekimi kemirdim.
yakında gerçekleştirecek olduğum eylem.
"Evlilik" özgürlüğünü kendi ellerinle bile bile kısıtlamaktır.
son zamanlarda gerçekten ciddiyetini kaybetti. bunun sebebinin artık evlenme sürecinin ultra kolay olması olduğunu düşünüyorum. eskiden evlenmek istediğinizde ailelerin tanışması, ara geçen süre ve her iki tarafın da olgunlaşmasını gerektiren ailelerden alınan rızalar vardı. artık ucuz ve hızlı yoldan seks aracı olarak görülen bir şey oldu. Çünkü dini kurallara uymanın yolunun bu olduğu düşüncesi var.
en temel toplumsal ünitedir. aile toplumsal birikimdir, halkın içinden bir kültürdür. bir toplumda aile kurumu düzgün olursa toplum düzgün olur. aile kurumu bozulursa toplum da bozulur.
işin ciddiyetini düşündükçe soğuduğum ve ciddi ciddi korkup çekindiğim durum.
Öfff hepimiz evlenmek zorunda mıyız ya?
Öfff hepimiz evlenmek zorunda mıyız ya?
hani söz vermiştik birbirimize , nerdesin şimdi sen yol arkadaşım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar