bugün
- sözlük kızlarının vücutları5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yılmaz güney8
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- namaz takkesi4
- kuzenin içine boşalmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- sırrı süreyya önder4
- kemal kılıçdaroğlu17
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış3
- winona ryder3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- velvet5
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birader yazar olmak4
- yengeyi götürmek3
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- futbol12
- erkekler neden az yaşar4
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- evde mum bulundurmak5
- gulmekicinyaratilmis4
- yaşama nedenleri2
- ioçk kızmış beyler4
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- futbolun eskiden güzel olması3
- chobani stadyumu2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- metrobüs kliması4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- messicilerin genel özellikleri2
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yaz aşkı bulamamak7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- aldım kabul ettim9
- sevan nişanyan2
düşünülmesi lazım olan olaydır sonradan pişmanlık olabilir ciddi bir meseledir bence.
yapılması gereken çok önemli bir olay ALLAH karşımıza gerçekten hakkettiğimiz iyi insanlar çıkarsın bir ömür geçircez hadi hayırlısı.
Dogru zaman ve dogru kişiyle yapılması onem taşır.
Doğru insanla yapıldığı zaman yeryüzünde ki cenneti yaşama durumu.
Büyük bir dert, bu lanet ülkede öyle lanet bir şekilde servis ediliyor ki insanlar evlenmekten soğuyor.
Ciddi bir müessese. Son yıllarda oyun olarak gören kişilerin çokluğu yüzünden ciddiyet, sadakat, güvenilirliğini ve garantilediği bir ömür vasfını büyük çoğunlukta kaybetmiştir.
güven duygusunun minimuma indiği şu dönemlerde gereksiz aktivite.
hem bana daha da zor. evet allah tipimle sınıyor.
hem bana daha da zor. evet allah tipimle sınıyor.
Babaannemin karşı olduğu müessese. Şubat ayında evliliğinde elli yılı devirmiş bir insan olması yüzünden tavsiyeleri altın niteliğinde diye düşünüyorum zira en büyük torunu olan şahsıma hala bu yönde bir izin çıkarmadı.
bahsi açılınca gözlüklerin üstünden bakıp, demet evgar tonlamasıyla yo yoo ben şey pek tercih etmiyorum diye gelişine vuruyorum.
o da ele ayağa düştü be.
o da ele ayağa düştü be.
Hayatın durulma noktası olmasından sebep olabildiğince ertelenmesi gereken müessese.
zaten onlarda çpcuk içon bir arada duruypr çoğu zaman. takma kafana.
Bugun sifirdan bir evlilik min 70 millar beyler. Bence bidaha düşünün derim.
(burada serkan incinin instagram paylaşımı vardı. Ne olduysa yerine farklı bir fotoğraf gelmiş. Sansürlenmiş olabilir)
Serkanın nadir mantıklı ve gerekli paylaşımlarından birisi.
Serkanın nadir mantıklı ve gerekli paylaşımlarından birisi.
yeri gelince istenilen yeri gelince de çekinilen durum.
Kıza 80.000 TL'lik altın alacak gerizekalılara müstehak kurum. Ha benim mericime koy çıtayı dağlara sonra Hatun beni beğenmiyor. Sen sırf amı var diye bu kadar para harcarsan kız seni takar mı bi düşün bakalım?
iş bulamazsam bu yaz sonu yapacağım eylemdir.
Belediye onaylı sevisme belgesine sahip kurum kuruluş.
Sevgi dünyasına yalan girmez gönülden sevmeyen Hak 'ka eremez...!
Bu aralar hic gundemimde olmayan sey. Ulan boyle dedim kesin kizin biri beni kafesler he. Ama cidden iyi yani bekarlik. Sonucta kac yasonda olursan ol evlenirsin kiz gibi evde kalma durumumuz yok hehe.
Var var daha var.
Oyun değildir. Dünyanın en saygın müessesidir benim için. Karşılıklı sevgi, anlayış, paylaşım çok çok önemlidir. Yoksa zaten ya adı evlilik olur. Ya da ayrılık. Tamam kimse ayrılık için evlenmez elbette ama yeterince tanımadan, kervanı yolda düzeriz mantığıyla çıkılan yoldan da pek hayır gelmez. istisnaları yok mudur? Elbette vardır. Ama ne yaparsın istisnalar kaideyi bozmuyor. iyi düşünülüp, iyi karar verilmelidir.
sanırım asla evlenemeyeceğim ben.
insan kendisi gibi birini aramalı mı bilmiyorum evlenmek için, yani doğrusu bu mu emin değilim.
sadece benim gibi birinin beni anlayabileceğini düşünüyorum. benim yaşadıklarımı birebir yaşamış olması mümkün değilse bile benim düşündüklerimi düşünmüş olması ne biliyim gerekli gibi.
başka şartlarda mutlu olamam diye düşünüyorum. mutlu olamayacağımı bildikten sonra da kimsenin zamanını çalmaya gerek yok.
eh gelin adayları da sıraya girmiş değil önümde zaten.
bugüne kadar sadece bir kız peşimden koşup da onun olmamı istedi. yani bilmiyorum mal bi kız da değildi ama işte olan oldu. çıktık ayrıldık. bitti gitti ona üzülmüyorum da sözlük, beni tanıyınca gitti be. beni ben olduğum için sevmedi. sevilmeyecek adam mıyım ben. beni tanıyan her kız benden böyle gidecek mi. böyle olmayı ben istemedim.
her tarafta okuyoruz görüyoruz kendin ol göründüğün gibi ol vs vs.. ben kendim olunca hep kaybettim kızlar karşısında. yani haklılar kimse akşamları evde oturup evreni anlamaya çalışıp sonunda da anlayamayan birini istemez.
ama ne biliyim ya belki beni de anlamaya çalışan anlayınca da vay mına koyim deyip gitmeyen biri çıkar.
insan kendisi gibi birini aramalı mı bilmiyorum evlenmek için, yani doğrusu bu mu emin değilim.
sadece benim gibi birinin beni anlayabileceğini düşünüyorum. benim yaşadıklarımı birebir yaşamış olması mümkün değilse bile benim düşündüklerimi düşünmüş olması ne biliyim gerekli gibi.
başka şartlarda mutlu olamam diye düşünüyorum. mutlu olamayacağımı bildikten sonra da kimsenin zamanını çalmaya gerek yok.
eh gelin adayları da sıraya girmiş değil önümde zaten.
bugüne kadar sadece bir kız peşimden koşup da onun olmamı istedi. yani bilmiyorum mal bi kız da değildi ama işte olan oldu. çıktık ayrıldık. bitti gitti ona üzülmüyorum da sözlük, beni tanıyınca gitti be. beni ben olduğum için sevmedi. sevilmeyecek adam mıyım ben. beni tanıyan her kız benden böyle gidecek mi. böyle olmayı ben istemedim.
her tarafta okuyoruz görüyoruz kendin ol göründüğün gibi ol vs vs.. ben kendim olunca hep kaybettim kızlar karşısında. yani haklılar kimse akşamları evde oturup evreni anlamaya çalışıp sonunda da anlayamayan birini istemez.
ama ne biliyim ya belki beni de anlamaya çalışan anlayınca da vay mına koyim deyip gitmeyen biri çıkar.
Bana göre evlilik de insan ilişkileri de tam bir kumar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar