bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
Siyasetle hiç isim olmaz öncelikle onu belirteyim. işin siyaset boyutundan bağımsız olarak da şunu söyleyebilirim ki kahve kahvedir. Abartmayalım.
Bye bye happiness... Tam saha press. Darısı cümlesine.
Bunlar bir gitti mi, en geç 2 seçim sonra sonuç %1. Bakalım bir daha o medya patronlarını bulabilecek misiniz.
Bunlar bir gitti mi, en geç 2 seçim sonra sonuç %1. Bakalım bir daha o medya patronlarını bulabilecek misiniz.
hayatımda hiç filtre kahve içmedim. içmeyi de düşünmüyorum. özenmedim hiç, alışmadım, türk kahvesi neyime yetmiyor ki? şimdi starbucks fiyatlarına baktım. 06 Ocak 2025 fiyat listesi şöyle;
https://yemek.com/starbucks-kahve-fiyatlari/
espressolab fiyatları da şöyleymiş;
https://www.menufiyatlari...pressolab-menu-fiyatlari/
her ikisinde de 100 TL den aşağı kahve yok. ortalama 150 TL civarı ve üzeri. iyiymiş. gerçi diğer başka yer ve mekanlarda da 40-50 TL den aşağı bir fincan çay yok. iki çay 100 tl. hayat pahalı. enflasyon var. evet..
https://yemek.com/starbucks-kahve-fiyatlari/
espressolab fiyatları da şöyleymiş;
https://www.menufiyatlari...pressolab-menu-fiyatlari/
her ikisinde de 100 TL den aşağı kahve yok. ortalama 150 TL civarı ve üzeri. iyiymiş. gerçi diğer başka yer ve mekanlarda da 40-50 TL den aşağı bir fincan çay yok. iki çay 100 tl. hayat pahalı. enflasyon var. evet..
starbuck ama yeni starbuck.
Ne ara kahve gurmesi olduk lan biz bu kadar. Hayyyyret edersin.
iyice cem yilmaz'in portakal suyu moduna girdiniz aq abartmayın şu işi.
iyice cem yilmaz'in portakal suyu moduna girdiniz aq abartmayın şu işi.
Bu adamların son bir kaç senede nasıl bu kadar şubesi oldu?
Hele şu ekonomik krizde. Ben diğer kahve zincirleri olsun hiç birine uzun süredir gitmedim. Kişisel olarak kahve kültürüm yok.
Hele şu ekonomik krizde. Ben diğer kahve zincirleri olsun hiç birine uzun süredir gitmedim. Kişisel olarak kahve kültürüm yok.
çoğunluğu üniversitelerde olan türk kahve zinciri . buraya yazanların eminim yüzde99 kahvenin tadını bilmiyordur. yalandan siyasi yada laf olsun diye yazmayın . kahve kahvedir aw . buda onlardan biri . hepiniz mi akp duşmasınız , peki herkes bu kadar boykot ediyor , bu kadar sevmiyor bu iktidarı aq nasıl hala her seçimde kazanıyor ?
50 bin kişinin katilini bir parlamentoda ayakta alkışlatan insanlıktan yoksun gücün etkisini bizlere gösteren, insanlık namına değil de, nedenini kendi de bilmediği halde bir siyasetçi istedi diye nasıl aksiyon alınabildiğini gösteren kahve dükkanı.
tamam sen buraya gitme boykot et, ama starbucks gibi masum insanlara atılan kurşunlara bombalara finansman sağlayan yerlerin boykotuyla bunu kıyaslama. insanlık eşiğindeki o ince çizgiyi geçme.
tamam sen buraya gitme boykot et, ama starbucks gibi masum insanlara atılan kurşunlara bombalara finansman sağlayan yerlerin boykotuyla bunu kıyaslama. insanlık eşiğindeki o ince çizgiyi geçme.
son dönemlerde hükümet yanlısı propagandalarla ivme kazandı mı bilinmez ama ilgimi çekmeyen bir kahve dükkanı. atmosfer olarak soğuk bir havası var. yani yapmacık mı deniyor nedir ondan.
(bkz: #47455694)
bari örneği başka yerden verseydin la.
kayseri pınarbaşı seçim sonuçları:
deniz yağan (chp)- 6827 oy
menduh uzunluoğlu (mhp) *- 6509 oy
fazıl demircioğlu (deva)- 145 oy
nizamettin akça (yrp)- 91 oy
metin kılıçaslan (iyip)- 57 oy
emrehan metin (btp)- 36 oy
mustafa can özden (zafer)- 18 oy
yasin şahan (sp)- 13 oy
https://gazeteoksijen.com...pnin-adayi-kazandi-213078
chp'li ilçeyi akp-mhp kalesi kanıp "kurtarılmış bölge" diye aklınca laf sokuyor ak troll. allah'tan izmir falan dememiş.
işin esprisi bir yana, elbette chp kalelerindeki dükkanları kapanıyor diye iflas etmez, yine varlığını bir biçimde sürdürür. ancak, istediği yüksek karlara erişemez ki boykotun amacı da odur zaten.
bari örneği başka yerden verseydin la.
kayseri pınarbaşı seçim sonuçları:
deniz yağan (chp)- 6827 oy
menduh uzunluoğlu (mhp) *- 6509 oy
fazıl demircioğlu (deva)- 145 oy
nizamettin akça (yrp)- 91 oy
metin kılıçaslan (iyip)- 57 oy
emrehan metin (btp)- 36 oy
mustafa can özden (zafer)- 18 oy
yasin şahan (sp)- 13 oy
https://gazeteoksijen.com...pnin-adayi-kazandi-213078
chp'li ilçeyi akp-mhp kalesi kanıp "kurtarılmış bölge" diye aklınca laf sokuyor ak troll. allah'tan izmir falan dememiş.
işin esprisi bir yana, elbette chp kalelerindeki dükkanları kapanıyor diye iflas etmez, yine varlığını bir biçimde sürdürür. ancak, istediği yüksek karlara erişemez ki boykotun amacı da odur zaten.
ziki tutmuş kaveci.
cirosu boykotun ardından %22 oranında azaldı. (Patronlar Dünyası)
Beşiktaş'ta bile gidenler vardı. 17 mayıs'ta taksim tarafındaki espressolab da doluydu hava kötü olmasına rağmen. Ücretsiz ikram yapsa giderim ama para vermeyi gerekli görmüyorum. Starbucks'a da gitmiyorum zaten.
o ne lan dedim baktım kahveciymiş.
kahveci ister misin hanım dedim, cezvede yaparım kahve bulursam napcam dedi.
oğlan uyardı sonra gidilen bir yer burası dedi.
hep kola içmeye parka mı gideceğiz bi kere de kahve içmeye gidelim dedim, çocuk çocuğu aldım gittim. 1 haftalık yevmiyemi bıraktım. bence her vatan evladı bir kere gitse batmaz bence de
kahveci ister misin hanım dedim, cezvede yaparım kahve bulursam napcam dedi.
oğlan uyardı sonra gidilen bir yer burası dedi.
hep kola içmeye parka mı gideceğiz bi kere de kahve içmeye gidelim dedim, çocuk çocuğu aldım gittim. 1 haftalık yevmiyemi bıraktım. bence her vatan evladı bir kere gitse batmaz bence de
Fiyatları starbucks'tan daha ucuz olsa giderdim ama bir tık da olsa pahalı. Belki kampanya varsa bugün gidebilirim.
Kampanya yokmuş maalesef. Kampanya var gözüküyor ama yokmuş galiba. Kampanyalar sayfasında bir şey yazmıyordu ama belki telefonum eski diyedir.
kurukahveci mehmet efendi . afiyets .
tam süzme liboş mekanı,
italyan pornosu gibi adı var!
nesface forever!
italyan pornosu gibi adı var!
nesface forever!
"yerli ve milli marka" diye övülen şirket. O kadar yerli ve milli ki ingilizce isim kullanıyorlar. Türkçeden utanıyorlar her halde. Türkçe yeterince havalı gelmiyor demek ki.
Belgeseli de çıkmış. Nasıldır acaba belgeseli. Caddebostan'da bile gidenler vardı.
Kendi mesajlaşma uygulamalarını piyasaya sürmüşler.
Demek ki durum o kadar kötü.
Demek ki durum o kadar kötü.
bu hikayede yanan kendileri oldu. ha, sövgüyü onaylamıyorum ama komik geldi kardeşim, yalan mı söyleyeyim.
görsel
görsel
Eslabfinder diye birşey çıkartmışlar.
Mekanda olanlar ile etkileşime geciliyormus falan filan
O esnada finder:
- 1 eşleşmeniz var
görsel
(Alıntıdır.)
Mekanda olanlar ile etkileşime geciliyormus falan filan
O esnada finder:
- 1 eşleşmeniz var
görsel
(Alıntıdır.)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar