bugün

espressolab

son dönemlerde hükümet yanlısı propagandalarla ivme kazandı mı bilinmez ama ilgimi çekmeyen bir kahve dükkanı. atmosfer olarak soğuk bir havası var. yani yapmacık mı deniyor nedir ondan.
© copyright 2005 - 2026