bugün

espressolab

Bu adamların son bir kaç senede nasıl bu kadar şubesi oldu?
Hele şu ekonomik krizde. Ben diğer kahve zincirleri olsun hiç birine uzun süredir gitmedim. Kişisel olarak kahve kültürüm yok.
© copyright 2005 - 2026