bugün

espressolab

"yerli ve milli marka" diye övülen şirket. O kadar yerli ve milli ki ingilizce isim kullanıyorlar. Türkçeden utanıyorlar her halde. Türkçe yeterince havalı gelmiyor demek ki.
© copyright 2005 - 2026