bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- beyaz otomobil satın almak15
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ankara4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
azizim, espressolab'a gidenlerin gizli gay olduğuna dair bazı tartışmalar var. bu konuda da bizleri bilgilendirirsen seviniriz...
186 gün önce yazdığım entryde boykot ettiğimi yazmışım. Helal olsun banashdjdjd.
ne güzel işte akp kolları reklamını yapmış. iyi de boykot çağrısı yerli ve milli akboylar için değildi ki.
yahudilerle işbirliği yapıyormuş gibi bir ismi var boykot ediyorum ben.
Beşiktaş eski kazan birahanesini yerinden edip açtıkları şubenin Yanından geçtim, 2 masa vardı...
akşama gidem de yarrrraank vekilimle iki sohbet edem.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
Hiç gitmediğim bir yer. Çok yıllar önce starbucks'a 2 3 kere gitmiştik arkadaşlarla.
Varlığından bile haberim yoktu.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Hükümetten makarna yardımı alan tiplerin 2 gündür günlük hedeflerini gerçekleştirmesine katkı sağladıkları mekandır.
ismini her duyuşta rahmetli gale abimizin walter white reise sunduğu kahveyi hatırlatan marka.
boykot içmiyoruz.
sahibi yaptığı kaçakcılığı "Nasıl olsa yargılanmam" diyerek itiraf etti.
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
Bu dükkanın akp lehine veya herhangi bir politik durum üzerine bir tavrı, beyanı, hareketi var mı? Ben duymadım, duyan varsa yazsın, bilelim.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Boykot muhabbetleri olana kadar hiç adını duymamıştım.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
47.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
sahipleri akp ilişkisini yalanlamış. chp neden hedef gösterdi acaba ?
ertesi gün zarank diye koşturdular şaka mı bu?
kadıköy/moda şubesi kapanan yandaş kahveci. dün kadıköy'den kızıltoprak'a yürürken bağdat caddesi girişindeki şubesinin önünden geçtim. içerisi bomboştu. sadece bir tane müşteri vardı içeride. orası da yakında kapanır muhtemelen.
Aktroller gitmeye devam ediyor mu acaba *
Hiç gitmediğim bir kahveci. Fiyatları pahalıymış gerçi. Fiyatları uygun olsa gidebilirdim ama.
kendi kurtarılmış bölgelerinden ibaret sanıyorlar türkiye'yi.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
hiç gitmedim bu olay oldu diye de meraklanmayacağım üstteki arkadaşta ideolojisizn yazmış güzel yazmış gitmenin bir manası yok birde hangi kahve işletmesinin kahvesi ucuz ki yazık günah paramı israf edemem evde keyfini çıkarmak varken.
Valla bugün bizim buradaki yeniden kalabalık olmaya başlamış ama bizim buradaki çok güzel bir yer.
sıtarbaks mekanları laiklere aittir.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar