bugün
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- terlikle dövmek2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ilgi2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- ismet gurbuz 20245
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- dünya3
- kadınların beli açık gezmesi2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
azizim, espressolab'a gidenlerin gizli gay olduğuna dair bazı tartışmalar var. bu konuda da bizleri bilgilendirirsen seviniriz...
186 gün önce yazdığım entryde boykot ettiğimi yazmışım. Helal olsun banashdjdjd.
ne güzel işte akp kolları reklamını yapmış. iyi de boykot çağrısı yerli ve milli akboylar için değildi ki.
yahudilerle işbirliği yapıyormuş gibi bir ismi var boykot ediyorum ben.
Beşiktaş eski kazan birahanesini yerinden edip açtıkları şubenin Yanından geçtim, 2 masa vardı...
akşama gidem de yarrrraank vekilimle iki sohbet edem.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
Hiç gitmediğim bir yer. Çok yıllar önce starbucks'a 2 3 kere gitmiştik arkadaşlarla.
Varlığından bile haberim yoktu.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Hükümetten makarna yardımı alan tiplerin 2 gündür günlük hedeflerini gerçekleştirmesine katkı sağladıkları mekandır.
ismini her duyuşta rahmetli gale abimizin walter white reise sunduğu kahveyi hatırlatan marka.
boykot içmiyoruz.
sahibi yaptığı kaçakcılığı "Nasıl olsa yargılanmam" diyerek itiraf etti.
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
Bu dükkanın akp lehine veya herhangi bir politik durum üzerine bir tavrı, beyanı, hareketi var mı? Ben duymadım, duyan varsa yazsın, bilelim.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Boykot muhabbetleri olana kadar hiç adını duymamıştım.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
47.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
sahipleri akp ilişkisini yalanlamış. chp neden hedef gösterdi acaba ?
ertesi gün zarank diye koşturdular şaka mı bu?
kadıköy/moda şubesi kapanan yandaş kahveci. dün kadıköy'den kızıltoprak'a yürürken bağdat caddesi girişindeki şubesinin önünden geçtim. içerisi bomboştu. sadece bir tane müşteri vardı içeride. orası da yakında kapanır muhtemelen.
Aktroller gitmeye devam ediyor mu acaba *
Hiç gitmediğim bir kahveci. Fiyatları pahalıymış gerçi. Fiyatları uygun olsa gidebilirdim ama.
kendi kurtarılmış bölgelerinden ibaret sanıyorlar türkiye'yi.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
hiç gitmedim bu olay oldu diye de meraklanmayacağım üstteki arkadaşta ideolojisizn yazmış güzel yazmış gitmenin bir manası yok birde hangi kahve işletmesinin kahvesi ucuz ki yazık günah paramı israf edemem evde keyfini çıkarmak varken.
Valla bugün bizim buradaki yeniden kalabalık olmaya başlamış ama bizim buradaki çok güzel bir yer.
sıtarbaks mekanları laiklere aittir.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar