bugün
- düşünürken tavana bakmak3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- falıma bakmak isteyen var mı11
- yastığın soğuk tarafı2
- herbokolog2
- iş flörtü3
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- yaz aşkı bulamamak4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- bir şeyler söyle3
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çifte memiş2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ikna sanatı2
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
azizim, espressolab'a gidenlerin gizli gay olduğuna dair bazı tartışmalar var. bu konuda da bizleri bilgilendirirsen seviniriz...
186 gün önce yazdığım entryde boykot ettiğimi yazmışım. Helal olsun banashdjdjd.
ne güzel işte akp kolları reklamını yapmış. iyi de boykot çağrısı yerli ve milli akboylar için değildi ki.
yahudilerle işbirliği yapıyormuş gibi bir ismi var boykot ediyorum ben.
Beşiktaş eski kazan birahanesini yerinden edip açtıkları şubenin Yanından geçtim, 2 masa vardı...
akşama gidem de yarrrraank vekilimle iki sohbet edem.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
Hiç gitmediğim bir yer. Çok yıllar önce starbucks'a 2 3 kere gitmiştik arkadaşlarla.
Varlığından bile haberim yoktu.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Hükümetten makarna yardımı alan tiplerin 2 gündür günlük hedeflerini gerçekleştirmesine katkı sağladıkları mekandır.
ismini her duyuşta rahmetli gale abimizin walter white reise sunduğu kahveyi hatırlatan marka.
boykot içmiyoruz.
sahibi yaptığı kaçakcılığı "Nasıl olsa yargılanmam" diyerek itiraf etti.
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
Bu dükkanın akp lehine veya herhangi bir politik durum üzerine bir tavrı, beyanı, hareketi var mı? Ben duymadım, duyan varsa yazsın, bilelim.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Boykot muhabbetleri olana kadar hiç adını duymamıştım.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
47.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
sahipleri akp ilişkisini yalanlamış. chp neden hedef gösterdi acaba ?
ertesi gün zarank diye koşturdular şaka mı bu?
kadıköy/moda şubesi kapanan yandaş kahveci. dün kadıköy'den kızıltoprak'a yürürken bağdat caddesi girişindeki şubesinin önünden geçtim. içerisi bomboştu. sadece bir tane müşteri vardı içeride. orası da yakında kapanır muhtemelen.
Aktroller gitmeye devam ediyor mu acaba *
Hiç gitmediğim bir kahveci. Fiyatları pahalıymış gerçi. Fiyatları uygun olsa gidebilirdim ama.
kendi kurtarılmış bölgelerinden ibaret sanıyorlar türkiye'yi.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
hiç gitmedim bu olay oldu diye de meraklanmayacağım üstteki arkadaşta ideolojisizn yazmış güzel yazmış gitmenin bir manası yok birde hangi kahve işletmesinin kahvesi ucuz ki yazık günah paramı israf edemem evde keyfini çıkarmak varken.
Valla bugün bizim buradaki yeniden kalabalık olmaya başlamış ama bizim buradaki çok güzel bir yer.
sıtarbaks mekanları laiklere aittir.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar