bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi5
- velvet15
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- cik cik vs bik bik3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- egay sucukcu birader2
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- ona bir şey söyle9
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- lahmacunu elle yiyen kız20
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- atilla olgaç2
- kemalistler9
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- futbol18
- demet evgar10
- pforzheim şu an 34 derece2
azizim, espressolab'a gidenlerin gizli gay olduğuna dair bazı tartışmalar var. bu konuda da bizleri bilgilendirirsen seviniriz...
186 gün önce yazdığım entryde boykot ettiğimi yazmışım. Helal olsun banashdjdjd.
ne güzel işte akp kolları reklamını yapmış. iyi de boykot çağrısı yerli ve milli akboylar için değildi ki.
yahudilerle işbirliği yapıyormuş gibi bir ismi var boykot ediyorum ben.
Beşiktaş eski kazan birahanesini yerinden edip açtıkları şubenin Yanından geçtim, 2 masa vardı...
akşama gidem de yarrrraank vekilimle iki sohbet edem.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
Hiç gitmediğim bir yer. Çok yıllar önce starbucks'a 2 3 kere gitmiştik arkadaşlarla.
Varlığından bile haberim yoktu.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Hükümetten makarna yardımı alan tiplerin 2 gündür günlük hedeflerini gerçekleştirmesine katkı sağladıkları mekandır.
ismini her duyuşta rahmetli gale abimizin walter white reise sunduğu kahveyi hatırlatan marka.
boykot içmiyoruz.
sahibi yaptığı kaçakcılığı "Nasıl olsa yargılanmam" diyerek itiraf etti.
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
Bu dükkanın akp lehine veya herhangi bir politik durum üzerine bir tavrı, beyanı, hareketi var mı? Ben duymadım, duyan varsa yazsın, bilelim.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Boykot muhabbetleri olana kadar hiç adını duymamıştım.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
47.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
sahipleri akp ilişkisini yalanlamış. chp neden hedef gösterdi acaba ?
ertesi gün zarank diye koşturdular şaka mı bu?
kadıköy/moda şubesi kapanan yandaş kahveci. dün kadıköy'den kızıltoprak'a yürürken bağdat caddesi girişindeki şubesinin önünden geçtim. içerisi bomboştu. sadece bir tane müşteri vardı içeride. orası da yakında kapanır muhtemelen.
Aktroller gitmeye devam ediyor mu acaba *
Hiç gitmediğim bir kahveci. Fiyatları pahalıymış gerçi. Fiyatları uygun olsa gidebilirdim ama.
kendi kurtarılmış bölgelerinden ibaret sanıyorlar türkiye'yi.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
hiç gitmedim bu olay oldu diye de meraklanmayacağım üstteki arkadaşta ideolojisizn yazmış güzel yazmış gitmenin bir manası yok birde hangi kahve işletmesinin kahvesi ucuz ki yazık günah paramı israf edemem evde keyfini çıkarmak varken.
Valla bugün bizim buradaki yeniden kalabalık olmaya başlamış ama bizim buradaki çok güzel bir yer.
sıtarbaks mekanları laiklere aittir.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar