bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evlenmek için gereken minimum para5
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ashley dont look at him look at me2
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- küfreden kız iticiliği8
- buddy dude2
- san marino nun dünya kupasını alması3
- ismet gurbuz 202418
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- yazarlara gelen son mesaj3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
azizim, espressolab'a gidenlerin gizli gay olduğuna dair bazı tartışmalar var. bu konuda da bizleri bilgilendirirsen seviniriz...
186 gün önce yazdığım entryde boykot ettiğimi yazmışım. Helal olsun banashdjdjd.
ne güzel işte akp kolları reklamını yapmış. iyi de boykot çağrısı yerli ve milli akboylar için değildi ki.
yahudilerle işbirliği yapıyormuş gibi bir ismi var boykot ediyorum ben.
Beşiktaş eski kazan birahanesini yerinden edip açtıkları şubenin Yanından geçtim, 2 masa vardı...
akşama gidem de yarrrraank vekilimle iki sohbet edem.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
bir de askeri inzibat baksın bunlara. nedense son iki gün içerisi asker kaçağı dolu. karı kız kalmadı bunlar yüzünden, ekmeğimizden olduk.
Hiç gitmediğim bir yer. Çok yıllar önce starbucks'a 2 3 kere gitmiştik arkadaşlarla.
Varlığından bile haberim yoktu.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Hükümetten makarna yardımı alan tiplerin 2 gündür günlük hedeflerini gerçekleştirmesine katkı sağladıkları mekandır.
ismini her duyuşta rahmetli gale abimizin walter white reise sunduğu kahveyi hatırlatan marka.
boykot içmiyoruz.
sahibi yaptığı kaçakcılığı "Nasıl olsa yargılanmam" diyerek itiraf etti.
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
https://halktv.com.tr/eko...am-diyerek-itiraf-924508h
Bu dükkanın akp lehine veya herhangi bir politik durum üzerine bir tavrı, beyanı, hareketi var mı? Ben duymadım, duyan varsa yazsın, bilelim.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Sırf muhafazakar sermaye diye kemalistler tarafından ötekileştirildi.
Köfteci yusuf-domuz eti denklemi de aynı sebeptendi.
Ülkeri on yıllarca protesto ettiler, hatta askeriye kantinlerini kemalist/balkan sermayesi olan malum rakibine verdiler. Yıllarca.
Kemalistlerin siyasi ve bürokratik vesayetleri cortlatıldı, şimdi sıra sermayelerinde.
Boykot konusunda yapmayın/etmeyin/vatan hainliği sünepeliği yerine daha ofansif olmalı ve kemalist sermaye tüm kamudan tasfiye edilmeli.
Boykot muhabbetleri olana kadar hiç adını duymamıştım.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
Belki de boykot olayı sayesinde benim gibi tiplerin bile yeni haberleri olmuştur.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.
47.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
Lan Bilal oğlan ortağı bunun.
Daha ne olsun?
Ent.
sahipleri akp ilişkisini yalanlamış. chp neden hedef gösterdi acaba ?
ertesi gün zarank diye koşturdular şaka mı bu?
kadıköy/moda şubesi kapanan yandaş kahveci. dün kadıköy'den kızıltoprak'a yürürken bağdat caddesi girişindeki şubesinin önünden geçtim. içerisi bomboştu. sadece bir tane müşteri vardı içeride. orası da yakında kapanır muhtemelen.
Aktroller gitmeye devam ediyor mu acaba *
Hiç gitmediğim bir kahveci. Fiyatları pahalıymış gerçi. Fiyatları uygun olsa gidebilirdim ama.
kendi kurtarılmış bölgelerinden ibaret sanıyorlar türkiye'yi.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
kayseri pınarpaşı'ndaki mehmet dayı da modadaki espressolab kapandı diye cehapeye verecek oyunu merak etme.
hiç gitmedim bu olay oldu diye de meraklanmayacağım üstteki arkadaşta ideolojisizn yazmış güzel yazmış gitmenin bir manası yok birde hangi kahve işletmesinin kahvesi ucuz ki yazık günah paramı israf edemem evde keyfini çıkarmak varken.
Valla bugün bizim buradaki yeniden kalabalık olmaya başlamış ama bizim buradaki çok güzel bir yer.
sıtarbaks mekanları laiklere aittir.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
hacılar için baştan hatalı sektör.
boykot ters kaçmış. iflas kaçıınılmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar