bugün

espressolab

Beşiktaş'ta bile gidenler vardı. 17 mayıs'ta taksim tarafındaki espressolab da doluydu hava kötü olmasına rağmen. Ücretsiz ikram yapsa giderim ama para vermeyi gerekli görmüyorum. Starbucks'a da gitmiyorum zaten.
© copyright 2005 - 2026