bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- amerika birleşik devletleri7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- iran2
- portekiz5
- kolombiya4
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- özbekistan4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- x in memeleri3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- içtim şarabı13
- şarapçı bey koala birader3
- panama3
- kadir inanır22
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- hırvatistan3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
cok sık onu hatırlatan seyler oluyor son donemde. iyi guzel. onla anılar her zaman en guzelleri.
ama ne yapmamı bekliyor anlamıyorum.
belki de sadece anıları yaad etmek istemişrir.
ama ne yapmamı bekliyor anlamıyorum.
belki de sadece anıları yaad etmek istemişrir.
Aferin Koala akıllan artık. *
Üzgünüm canım, Tiflis'e gitmekten vazgeçtim. O kadar para harcayamam. Onun yerine daha güzel yerlerde tatile gidebilirim. Eğer beni çok seviyorsan banka borcunu öde Türkiye'de görüşelim.
7-8 sene gecirdik beraber.
Cok tutkulu oldu bizim hikaye.
Cogunlukla mutlu ve neseli, bazen asırı depresif.
Cogunlukla guldurmeli, bazen aglatmalı.
Bana bosanırken dedi ki:
-ben hayatımın en buyuk mutluluklarını senle yasadım. Ama bazen oyle depresif oldun ki dibinde dibini gosterdin bana. Oysa tum bunlar yerine biraz huzur verseydin yetecekti.
Askım, senin bana aşık olmanın nedeni tum bunlardı;))
Cok tutkulu oldu bizim hikaye.
Cogunlukla mutlu ve neseli, bazen asırı depresif.
Cogunlukla guldurmeli, bazen aglatmalı.
Bana bosanırken dedi ki:
-ben hayatımın en buyuk mutluluklarını senle yasadım. Ama bazen oyle depresif oldun ki dibinde dibini gosterdin bana. Oysa tum bunlar yerine biraz huzur verseydin yetecekti.
Askım, senin bana aşık olmanın nedeni tum bunlardı;))
yıllar içinde hic sahip olmadıgım asırı muhafazakar abime donustu.
seni istemiyorum, senle olmaz artık diyor. sonra seni everecem kızım, o iş bende diyor. gorucu usulu adaylar getiriyor filan. ben birini isteyip begenince olmaz cok dovmesi var yok yok bu da olmaz begenmedim filan diye veto ediyor.
biraz degişik oldu ilişkimiz. ihih.
seni istemiyorum, senle olmaz artık diyor. sonra seni everecem kızım, o iş bende diyor. gorucu usulu adaylar getiriyor filan. ben birini isteyip begenince olmaz cok dovmesi var yok yok bu da olmaz begenmedim filan diye veto ediyor.
biraz degişik oldu ilişkimiz. ihih.
Kendisine teşekkür etmek istediğim kişi.
Hani, müslüm gürses nilüfer şarkısında " Başka yer başka zaman sensiz ömrüm olsun " Diyor ya? Sen Bana sensiz bir yaşamın nasıl olacağını öğrettin. 17-33 yaş arası hayatımdaydın. Başka kadınlarla ilişki yaşamanın nasıl bir şey olduğunu gördüm. Hiçbiri yerini tutmadı. O ayrı konu.
Kasım'da görüşeceğiz inşallah. 1 ay zamanımız olacak. Bakalım, bu sadece hoşça vakit geçireceğimiz bir tatil mi olacak? Yoksa, yeniden bir hayat mı kuracağız?
ikisi de bana uyar. Ne de olsa artık ikisinin de nasıl bir şey olduğunu biliyorum ve ikisinden de korkmuyorum.
Hani, müslüm gürses nilüfer şarkısında " Başka yer başka zaman sensiz ömrüm olsun " Diyor ya? Sen Bana sensiz bir yaşamın nasıl olacağını öğrettin. 17-33 yaş arası hayatımdaydın. Başka kadınlarla ilişki yaşamanın nasıl bir şey olduğunu gördüm. Hiçbiri yerini tutmadı. O ayrı konu.
Kasım'da görüşeceğiz inşallah. 1 ay zamanımız olacak. Bakalım, bu sadece hoşça vakit geçireceğimiz bir tatil mi olacak? Yoksa, yeniden bir hayat mı kuracağız?
ikisi de bana uyar. Ne de olsa artık ikisinin de nasıl bir şey olduğunu biliyorum ve ikisinden de korkmuyorum.
ilk aşkım. Az kaldı, kavuşacağız. Seni çok özledim.
kendi basına dogal halinde cok tatlısın da senin cevren kotu.
kendi iyi de cevresi kotu. ihih.
kendi iyi de cevresi kotu. ihih.
TRUE ADLI YARATIĞIN YORUMA BAKIN. kimsede ar namus yok . yazık.
makina gibi sevişiyordur.
Abla eski değildir o eski olsa duramazdın.
Keşke bir çocuk yapsaydın iyi olurdu. Neyse nasip.
Yine yaşıyorsun bu hayatı gulmekicinyaratilmis kardeşim…
Toprağa gömdükten sonra ara sıra akla gelen; ama (çocuk harici) iletişim kurulmaya çalışılmaması gerekendir. O artık ölüdür, kabullenmek gerek.
abla bi sevişsen rahatlarsın aslında.
Mesaj atacaktın karıştırıp buraya yazdın heralde?
Telefonu yok mu abla mesaj at.
kendisine notum olan:
seni affediyorum.
ama bi daha ailenin ya da arkadaslarının gazına gelip beni kucuk dusurme.
20 senedir bir kere sana saygısızlıgım oldu mu?
yerine gore ailemi karsıma aldım. yerine gore arkadaslarımı karsıma aldım.
sana asla kotu soz soyletmedim.
aynısını senden de bekliyorum.
senle evlendigime pisman degilim domates corbam. ihih.
guzeldi o 10 sene acısıyla tatlısıyla.
lutfen kalbinin iyi kalpli kısmına iyi bak.
sen oyle daha guzelsin.
ben hep derdim ki dunyanın en melek erkegi o.
beni hayal kırıklıgına ugratma.
seni affediyorum.
ama bi daha ailenin ya da arkadaslarının gazına gelip beni kucuk dusurme.
20 senedir bir kere sana saygısızlıgım oldu mu?
yerine gore ailemi karsıma aldım. yerine gore arkadaslarımı karsıma aldım.
sana asla kotu soz soyletmedim.
aynısını senden de bekliyorum.
senle evlendigime pisman degilim domates corbam. ihih.
guzeldi o 10 sene acısıyla tatlısıyla.
lutfen kalbinin iyi kalpli kısmına iyi bak.
sen oyle daha guzelsin.
ben hep derdim ki dunyanın en melek erkegi o.
beni hayal kırıklıgına ugratma.
Adı gibi eskimiş, kullanım süresi geçmiş, gerek kalmamış olan eştir.
Varın yola gitsin. Yeni eşe sahip çıkın.
Çok eş eskitmeyin. Çok eşililiğe de sıcak bakmayın.
Varın yola gitsin. Yeni eşe sahip çıkın.
Çok eş eskitmeyin. Çok eşililiğe de sıcak bakmayın.
hakkında hicbir sey duymak istemedigim.
adam olsaydı su an yanımda olurdu zaten.
siz de gereksiz eski defterleri acmaktan vazgecin artık.
adam olsaydı su an yanımda olurdu zaten.
siz de gereksiz eski defterleri acmaktan vazgecin artık.
Her zaman eser miktarda düşmanlık potansiyeli barındırır.
Boşandık, çok medeniyiz, arkadaşız lafları bana pek samimi gelmiyor.
Boşandık, çok medeniyiz, arkadaşız lafları bana pek samimi gelmiyor.
Bende de var bir adet fakat duygusal bir ilişki sonucu değil bildiğin amme hizmeti gibi formalite icabı bir evlilik. Üstelik annem ve babam da dahil kimsenin haberi yok böyle bir şeyden. Zamanla bir kaç arkadaşın haberi oldu ki evlendiğim kişiyle ortak arkadaşımız hepsi. Hatta boşanmaya doğru ciddi bir ilişkim başlamıştı ki daha başlamadan zora giriyordu bu olay sayesinde. Sağolsun anlatıp durumu kurtarmıştı.
Söylenecek şey çok ama enerjimi buna harcamak ister miyim? Meçhul.
O yüzden bıraktım gitsin. Yine de benden uzak, Allaha yakın.
O yüzden bıraktım gitsin. Yine de benden uzak, Allaha yakın.
Kırıcı olmamak adına mesafe koymanız bence çok yerinde olmuş. Ancak bazen insanlara anlayacağı dilden konuşmak en güzeli. Tabii başınız ağrımayacaksa.
bende son donemde kendisine karsı acayip bi sinir var.
bakın arkadaslar bosanalı 10 sene oldu.
7-8 senelik iliskimizde bi kere kırıcı soz soylemedim. bi kere sesimi yukseltmedim.
bosandıktan sonra her yerde saygıyla andım. ona kimseye kotu soz soyletmedim. bunu 10 sene yaptım dusunun.
ama bu 10 senede o ve ailesinden geri donusler hep cok saygısız asagılayıcı cirkin oldu.
benim de artık sabrım tastı.
bi muddet uzak kalalım olur mu?
kırıcı olmak istemiyorum.
bakın arkadaslar bosanalı 10 sene oldu.
7-8 senelik iliskimizde bi kere kırıcı soz soylemedim. bi kere sesimi yukseltmedim.
bosandıktan sonra her yerde saygıyla andım. ona kimseye kotu soz soyletmedim. bunu 10 sene yaptım dusunun.
ama bu 10 senede o ve ailesinden geri donusler hep cok saygısız asagılayıcı cirkin oldu.
benim de artık sabrım tastı.
bi muddet uzak kalalım olur mu?
kırıcı olmak istemiyorum.
Gündemdeki Haberler