bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- ankara nın en güzel yanı2
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kemalist dünya24
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadınlar2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- amerika birleşik devletleri7
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
- üniversitelerin gereksiz olması16
- şarapçı bey koala birader3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
beni artik istemedigini biliyorum.
ısrarla mesajlar geliyor.
-ben:beni istiyor musun?
-o: evet
-ben: tamam o zaman barisalim.
-ben: beni istiyor musun?
-o:hayir
-ben: nasil istersen. o zaman bana artik mesaj atmayi birak.
haksiz miyim?
ısrarla mesajlar geliyor.
-ben:beni istiyor musun?
-o: evet
-ben: tamam o zaman barisalim.
-ben: beni istiyor musun?
-o:hayir
-ben: nasil istersen. o zaman bana artik mesaj atmayi birak.
haksiz miyim?
ben mutluydum eski esimle.
benim hayattaki en buyuk tramvam bosanma oldu.
benim hayattaki en buyuk tramvam bosanma oldu.
bugunlerde kim beni en cok bekledi uzerine dusunuyorum.
erkegin seni tavlamak icin uzun zaman efor gostermesi cok ask turnosolu bence.
eski esimle biz ayni lisedeydik.
soyledigine gore 12-13 yasinda benden hoslanmaya baslamis.
yillar icinde tenefuslerde hep gelirdi yanima konusmak icin. ben tatli sert terslerdim.
ıkimizde fransa da universitede okurken 22 yasinda sevgili olduk.
10 sene beklemis adam;)
ılk sevgilimle -beni en cok bekkeyen adam- ayni sure.
ben zaten zamaninda bir tesaduf evliligi yapmamistim.
beni onun kadar kimse sevemez diyerek evlenmistim.
hayatimin geri kalaninda olmayacagini cok iyi biliyorum.
ama biz beraber guzel hatiralar yaptik murat, o hatirlalar hep bizim:))
sevgiyle..
erkegin seni tavlamak icin uzun zaman efor gostermesi cok ask turnosolu bence.
eski esimle biz ayni lisedeydik.
soyledigine gore 12-13 yasinda benden hoslanmaya baslamis.
yillar icinde tenefuslerde hep gelirdi yanima konusmak icin. ben tatli sert terslerdim.
ıkimizde fransa da universitede okurken 22 yasinda sevgili olduk.
10 sene beklemis adam;)
ılk sevgilimle -beni en cok bekkeyen adam- ayni sure.
ben zaten zamaninda bir tesaduf evliligi yapmamistim.
beni onun kadar kimse sevemez diyerek evlenmistim.
hayatimin geri kalaninda olmayacagini cok iyi biliyorum.
ama biz beraber guzel hatiralar yaptik murat, o hatirlalar hep bizim:))
sevgiyle..
bitmeyen ask yapmislar. cok yillar geciyor, israrla bitmiyor. onsuz hayattan gram zevk alamiyorum yillardir. uhu.
Eski eş diye geçmeyin , kendisi şuanda fbm olur çokta iyi hatta evli olduğumuzdan daha iyi öneririm.
valla görsek sözlükçe bir kaşık suda boğacağız eski eşini koala...
erkeğin kalitesi para çokken, kadınınki de para yokken anlaşılır demiş büyüklerimiz.
Neydi bir söz vardı düzgün bir şekilde boşanabileceğiniz kişilerle evlenin diye. Çok doğru mesela ben çevremi düşünüyorum. Allah göstermesin boşanacak olsalar kocaları bazılarının çok çirkinleşir, bazılarında kızlar çok fenalık yapar ama bazıları çok medeni sakin ayrılır.
Eski eşin çok travma bırakmaması önemli o yüzden. cidden evlenirken bu adam /kadın boşanırken nasıl bir tavırda oluru düşünmek lazım.
Eski eşin çok travma bırakmaması önemli o yüzden. cidden evlenirken bu adam /kadın boşanırken nasıl bir tavırda oluru düşünmek lazım.
hangi ara ayrıldın yaw.
Gülmekicinyaratilmis geçen yazacaktım vazgeçtim ama artık yazacağım eski eşine hala aşıksın. Onu unutacak gibi de durmuyorsun.
benim depresyonunu cok zor atlattıgım.
bosandıktan sona bi 7-8 sene depresyonu surdu.
abartıyorsam serefsizim.
sanırım hayatımda bende en uzun acıya sebep olmus adam.
takdir edersiniz ki bitmis gitmis bir hikayeden sonra onsuz bir gelecegim olsun istiyorum artık.
ne onu dusunmek, ne onu hatırlamak. ne de ona dair hicbir seye zaman ayırmak istiyorum.
bu ona saygı duymadıgımdan ya da hala bi cesit sevginin kalbimde baki olmamasından degil.
o ve ailesi bana nice saygıszlık yaparken ben hep ona saygılı davranmaya calıstım.
o benden bosandıktan 1 sene sonra yeni sevgili yaparken, ben cok uzun yıllar bekledim.
sadece anlayacagınızı umdugum uzere artık onsuz bir gelecegim olsun istiyorum.
hayatımdan gitmeyi kendi ozgur iradesiyle secmis bir adama daha fazla ayıracak vaktim yok.
bosandıktan sona bi 7-8 sene depresyonu surdu.
abartıyorsam serefsizim.
sanırım hayatımda bende en uzun acıya sebep olmus adam.
takdir edersiniz ki bitmis gitmis bir hikayeden sonra onsuz bir gelecegim olsun istiyorum artık.
ne onu dusunmek, ne onu hatırlamak. ne de ona dair hicbir seye zaman ayırmak istiyorum.
bu ona saygı duymadıgımdan ya da hala bi cesit sevginin kalbimde baki olmamasından degil.
o ve ailesi bana nice saygıszlık yaparken ben hep ona saygılı davranmaya calıstım.
o benden bosandıktan 1 sene sonra yeni sevgili yaparken, ben cok uzun yıllar bekledim.
sadece anlayacagınızı umdugum uzere artık onsuz bir gelecegim olsun istiyorum.
hayatımdan gitmeyi kendi ozgur iradesiyle secmis bir adama daha fazla ayıracak vaktim yok.
Eski leş gibi çağrışım yapıyor.
birkac haftadır gelen giden haberler kesildi.
ki en saglıklısı.
eski es eski sevdigin degil, eksi sevgilin de degil.
onun yeri herkesten farklı.
ve bosanma bu dunyadaki en zor seylerden biri.
bir karar verdiysen, ve bu kararından eminsen, bırak eski esin de seni unutsun.
oyle hem bosanım hem arada haber yolluyim kalbinde kalayım bana haksızlık.
bana bir daha haber yollama. tesekkurler.
ki en saglıklısı.
eski es eski sevdigin degil, eksi sevgilin de degil.
onun yeri herkesten farklı.
ve bosanma bu dunyadaki en zor seylerden biri.
bir karar verdiysen, ve bu kararından eminsen, bırak eski esin de seni unutsun.
oyle hem bosanım hem arada haber yolluyim kalbinde kalayım bana haksızlık.
bana bir daha haber yollama. tesekkurler.
eski eşten düşman olmaz, olduysa o eş olamamıştır.
Bir anda birbirine düşman olanları hiç anlamıyorum. Ne bileyim. Zamanında sevdiniz birbirinizi. Birbirinize destek oldunuz. Birlikte ağladınız birlikte güldünüz. Güvenip Birbirinize zayıf taraflarınızı gösterdiniz. Sonra bir arada yaşamayı beceremiyorsunuz diye düşman olmak ne demek.
Dört dörtlük biridir umarım her daim mutlu mesut olur herşey için teşekkür ederim kendisine.
Bir adet vicdansız ve katıksız o.ç dur. Iyilik olsun diye anlaşmalı boşanırsınız ama kendi onbinlerce lira kazanırken size bir tek kitaplığı bile süründurerek verir. Şimdi hadi gel de ikinci kez evlilik düşün düşünebilirsen.
"Eş" olamadığından eski olandır.
haber spikerlerinden sıkça duyulan söz.eski eş karısını sokak ortasında milletin içinde dövdü doğradı vs bu eski eşler bize halkımızın ne kadar da vurdum duymaz olduğunu gösterir.
Çocuk varsa ister istemez görüşülmek zorunda kalır. Hele bir de yanında başka bir insan varsa zaman zaman sinirden dudaklarının kanını emer insan.
bazen kafa siker seni hayattan soğutur nafakasını alır ama yanında götte ver der.
canını versen olmaz malını versen beğenmez.
bir sikim kaldı onuda al sende rahatla bende rahatlayayım dersin.
canını versen olmaz malını versen beğenmez.
bir sikim kaldı onuda al sende rahatla bende rahatlayayım dersin.
düşman olunan eş.
düşman dahi olmaya değmeyecek eş.
aşık kalınan eş.
severek ayrılmış eş.
vs vs.
peki bu sıfatlar arasına arkadaş kalınan eş yazmak ne derece mantıklı acaba?
ben öyle olsun istiyorum da...
düşman dahi olmaya değmeyecek eş.
aşık kalınan eş.
severek ayrılmış eş.
vs vs.
peki bu sıfatlar arasına arkadaş kalınan eş yazmak ne derece mantıklı acaba?
ben öyle olsun istiyorum da...
eğer hem kızıp hem severek ayrıldıysanız, ciğerinizi kanatacak, ruh dengenizi bozacak ama sonunda
çıkarttığınız derslerle sizi yepyeni bir adam yapacak hatun kişi. teşekkür ederiz kendilerine.
çıkarttığınız derslerle sizi yepyeni bir adam yapacak hatun kişi. teşekkür ederiz kendilerine.
"iyi ki" olabilecek ne varsa "keşke" yapan iç acısı. unutulur yüzü bile hatırlanmaz ama adı da anısı da bir sızıdır hep.
içinde ona karşı ne varsa tamamı silinse de adını duyduğunda içini acıtan ve ruh nakli mümkün olmadıkca tıbben hep kanayacak olan yaradır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar