bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek7
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- true nun çaylak olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ciguli kral4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- velvet26
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- kemalist dünya19
- feminist sloganı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dedehatun'un elleri2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 2026 dünya kupası25
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
tuhaf bir şehirdir, bir süre kalan abe-beyaw-te burda-te şimdi vs. demeye başlar...
universite yillarimin gectigi sevdigim alistigim bir sehir.yanliz kislari cok soguk olur dondurur resmen.
dolandırılan kaçak göçmenlerin sık sık burası yunanistan olarak bırakıldığı ilimiz.
neler olduğu, neler planlandığı anlaşılamayan şehir. son günlerde sık sık gündemde.
halkını tebrik ettiğim ilimiz. yav o nasıl bir hışımdır ırkdaşlar. yani ben bile orda olsam o teröristi o kadar iyi tekmeleyemezdim.
doğduğum ve istanbula gitmeden evvel 8 sene kaldığım şehirdir. yunanistanla sınırı, yemyeşil alanları, selimiye camisi, meriç nehri vardır. güzel şehirdir.
gün itibariyle karlarla kaplanmış şehir. dün gece saatlerinden bu yana yağan kar, her yeri bu sene ilk defa beyazlara bürümüştür. (bkz: yılın ilk karı)
Liseler düzeyinde yapılan basketbol karşılaşmalarında hakemlerin edirne takımlarını tuttuğu yerdir.
çevresinde yoğun şekilde bulunan kavak ormanları sayesinde ilkbahar ayında uçan polenler ile güneşli havada kar yağıyormuş görüntüsü veren şehir..
birine yol sorduğunuzda, "te orıda" gibi cevaplar alabileceğiniz ve şivelerine bayıldığım insanların yaşadığı, şirin bir kenttir. dikkati çekense, bu kadar küçük, şirin bir şehrin içine, sanki metropole yatırım yapar gibi zamanının en pahalı binalarını dikmişler. bayezid külliyesi, selimiye camii, eski cami, kervansaray gibi yapılar bunlara örnek gösterilebilir ve kentin iç dokusu, mimarisi de inanılmaz zenginken, at arabalarını, problemli yolları, şehrin göbeğinden geçen sap, saman, hasattan dönen traktörleri görebileceğiniz enteresan bir şehirdir. her yeri buram buram osmanlı ve rumeli kokar, tarih öncesinde bir zamanda vals yapar gibi hissedersiniz kendinizi. 3 nehrin birleştiği yerdir ve müthiş taş köprüleri vardır. meriç kıyısında gider oturursunuz ve her şeyi unutursunuz. gürültüsü patırtısı yoktur, ileri görüşlü bir halkı vardır ve yaşanacak yerdir.
istanbullular için not: sadece 9 TL şuanda edirne - istanbul arası ulaşım ve otobüsle 2- 2 buçuk saat sürüyor ortalama.kendi vasıtasıyla gidenler, 1 saat 45 dakikada alabilirler bu yolu.
istanbullular için not: sadece 9 TL şuanda edirne - istanbul arası ulaşım ve otobüsle 2- 2 buçuk saat sürüyor ortalama.kendi vasıtasıyla gidenler, 1 saat 45 dakikada alabilirler bu yolu.
ağustos ayı itibariyle yaklaşık bir hafta kaldığım güzide balkan, avrupa, türkiye şehri.
- selimiye camii'yi ışıklandırma ile bambaşka bir güzelliğe büründürmüşler. görür görmez nutkum tutuldu. (akşam vakti sera cafe'de selimiye'ye karşı çay içmeden göçmeyin bu dünyadan)
- esnafı halkını göz aşinalığı bile olsa tanıyor ve biliyor.
- yollar hem tertemiz, hem de her refüjün ortasına çiçek böcek heykel kondurulmuş ki, şehri gelinlik kız gibi süslemiş hamdi sedefçi, takdir ediyorum. (hem çalıp hem yiyen hem de çalışan bir belediye başkanıymış.)
- adını yanlış hatırlamıyorsam saraçlar caddesini küçük istiklal yapma yolunda adımlar atılmış. ışıklandırmalar, havuz, ve bunun gibi detaylarla istiklal kadar büyük olmasa da hem modern hem de sevimli bir görüntü oluşmuş. tebrik ediyorum.
- osmanlı'nın başkentliğini yapmış ve 2 kere işgalden kurtulmuş bir şehir olarak her heykelin bir anlamı var. doğrusu unutulmaması adına yapılan bu hamleler beni etkiledi.
- evler selimiye ve çevresindeki bölümlerde daha çok eski osmanlı konaklarından bozma. işgaller nedeniyle pek çok önemli ibadethane de hasar görmüş durumda. devletin acilen el atması lazım burdan yetkililere bir ümit sesleniyorum.
- insanları kesinlikle canayakın.
- anadolu bozkırından kopup gelen bir birey olarak yeşile doydum desem yalan söylemiş olmam. özellikle meriç nehrinden ötesi yeşilin her tonuna ev sahiliği yapıyor bu güzel şehirde.
- tava ciğeri bana sakatat olayını sevdirmiştir, niyazi ustadan yemenizi tavsiye ederim.
- badem ezmesi harikadır.
- insanları trafik işaret ve işaretçilerine günün her saati uymaktadır efendim. burdaki bi entry de okuyup teyit etmek istedim ve gerçekten öyle.
- birbirine saygılı insanlar yaşar bu şehirde. kimseye ramazanda sokak ortasında su içiyor diye dik dik bakmaz. ya da kimse 50 60 yaşlarında üç bayanı, şehrin göbeğinde gecenin bir vakti şen şakrak çay içiyorlar diye yadırgamaz.
- onca şehri görmüş şu ömrümde "ben burda yaşarım be!" dediğim yegane şehirdir.
- müslüman olanın görmeden ölmemesi gereken, tarihe merakı olan ve biraz medeniyet görmek isteyen herkesin bir kereliğine görnesi gereken şehirdir edirne.
- selimiye camii'yi ışıklandırma ile bambaşka bir güzelliğe büründürmüşler. görür görmez nutkum tutuldu. (akşam vakti sera cafe'de selimiye'ye karşı çay içmeden göçmeyin bu dünyadan)
- esnafı halkını göz aşinalığı bile olsa tanıyor ve biliyor.
- yollar hem tertemiz, hem de her refüjün ortasına çiçek böcek heykel kondurulmuş ki, şehri gelinlik kız gibi süslemiş hamdi sedefçi, takdir ediyorum. (hem çalıp hem yiyen hem de çalışan bir belediye başkanıymış.)
- adını yanlış hatırlamıyorsam saraçlar caddesini küçük istiklal yapma yolunda adımlar atılmış. ışıklandırmalar, havuz, ve bunun gibi detaylarla istiklal kadar büyük olmasa da hem modern hem de sevimli bir görüntü oluşmuş. tebrik ediyorum.
- osmanlı'nın başkentliğini yapmış ve 2 kere işgalden kurtulmuş bir şehir olarak her heykelin bir anlamı var. doğrusu unutulmaması adına yapılan bu hamleler beni etkiledi.
- evler selimiye ve çevresindeki bölümlerde daha çok eski osmanlı konaklarından bozma. işgaller nedeniyle pek çok önemli ibadethane de hasar görmüş durumda. devletin acilen el atması lazım burdan yetkililere bir ümit sesleniyorum.
- insanları kesinlikle canayakın.
- anadolu bozkırından kopup gelen bir birey olarak yeşile doydum desem yalan söylemiş olmam. özellikle meriç nehrinden ötesi yeşilin her tonuna ev sahiliği yapıyor bu güzel şehirde.
- tava ciğeri bana sakatat olayını sevdirmiştir, niyazi ustadan yemenizi tavsiye ederim.
- badem ezmesi harikadır.
- insanları trafik işaret ve işaretçilerine günün her saati uymaktadır efendim. burdaki bi entry de okuyup teyit etmek istedim ve gerçekten öyle.
- birbirine saygılı insanlar yaşar bu şehirde. kimseye ramazanda sokak ortasında su içiyor diye dik dik bakmaz. ya da kimse 50 60 yaşlarında üç bayanı, şehrin göbeğinde gecenin bir vakti şen şakrak çay içiyorlar diye yadırgamaz.
- onca şehri görmüş şu ömrümde "ben burda yaşarım be!" dediğim yegane şehirdir.
- müslüman olanın görmeden ölmemesi gereken, tarihe merakı olan ve biraz medeniyet görmek isteyen herkesin bir kereliğine görnesi gereken şehirdir edirne.
hükümete hiç bir şekilde güvenmeyen il.
üniversite okumak için bir hafta sonra yollarına düşeceğim şehrim. biz referanduma açık ara farkla hayır diyoruz, aradaki farkı da alın g.tünüze sokarsınız! dercesine hayır demiştir. ikametgahımı da edirneye alacağım, üniversite başlasın da...
devrimci yurttaşlarımız sayesinde yeniden akp ye kırmızı kart çıkarmış ilimiz.
hayırcıların anavatanı.
gidildiğinde yaprak ciğerini yemeden geri dönülmemesi gereken güzel ilimiz.
hep özlediğim ve hep özleyeceğim şehirdir.huzurdur.aşktır.
(bkz: ters lale)
hiç gitmediğim ama çok özlediğim şehir.
sanki huzur ve anı dolu bir yermiş gibi geliyor.
(bkz: evet hüsmen aga söz sende)
sanki huzur ve anı dolu bir yermiş gibi geliyor.
(bkz: evet hüsmen aga söz sende)
türkiye'nin beyni kıt olmayan insanlarla doldurulmuş 3-5 şehrinden biri. huzur deposu gibi yer. ne yobaz var ne keko, türk ve roman kardeşlerimiz dostluk çerçevesinde geçinip gidiyorlar.
memleketimin komşusu, ikinci memleketim. büyük desen değil, ama sevimli hoş bir şehir.
enez adında şipşirin, özellikle bu mevsimlerde daha bir huzur verici olan bir tatil beldesine sahip güzel şehir.
olin gençlik spor 'a sahip çıkan bir halka sahip ilim , yıllar sonra ilk defa gelen sportif bir başarı edirne halkına azdır bile.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar