bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- üniversitelerin gereksiz olması6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- cemevinde hain kemal sloganları4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kemalist dünya7
- galatasaray lobisi6
- gitme diye yalvarmak2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- okulların kapanması2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- devlet bahçeli3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- arda güler2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- en son ne aldınız2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uğurcan çakır2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol17
istanbuldan bunaldığımda kaçıp rahatladığım şehir...
özeldir,güzeldir ama sürekli bu şehirdeysen gitmek istediğin çok an olur,karaağacın yetemediği çok zamanlar olur,saraçların bunalttığı ancak; her şeye rağmen benim şehrimdir.
ramazan ayında iftar çadırı olmayan şehir.
bu şehrin ışıkları bir yanar bir de söner
gece sisi , gündüz dumanı tüter.
gece sisi , gündüz dumanı tüter.
bursa ile kıyasladığım ve gidip gitmemekte kararsız kaldığım şehir.
üniversitesi o kadar iyi değildir.
bursa ile büyüklük olarak kıyaslanamaz ama rahatlık olarak edirne cok daha rahattır.
bursa ile büyüklük olarak kıyaslanamaz ama rahatlık olarak edirne cok daha rahattır.
osmanlının başkentlerinden bir ilimiz. selimiye camiisi için gidilip görülesi güzel bir yer.
doğduğum şehirdir * efendim. meriç nehriyle, zaman zaman her tarafını sis kaplamasıyla, selimiye camisiyle, doğal göletleriyle (meriç nehri dolayısıyle), kırkpınar güreşleriyle ve yunanlılarla sınırı olmasıyla akıllarda yer edendir.
burada geçirdiğim zamanlar (8 sene yaşadım - ayrılalı 25 sene oldu) sisli puslu bir şekilde aklıma geldikçe nostalji yaşayıp duygulanırım. tekrardan gidecem bir gün inşallah...
burada geçirdiğim zamanlar (8 sene yaşadım - ayrılalı 25 sene oldu) sisli puslu bir şekilde aklıma geldikçe nostalji yaşayıp duygulanırım. tekrardan gidecem bir gün inşallah...
dünya'nın en uzun taş köprüsüne sahip olan ilimiz..uzunköprüyü kaçımız biliyor?
bir dönem istanbul ve bursa ile beraber osmanlı imparatorluğuna payitaht'lık yapmış şehirdir. nedense son yıllarda aşırı yağmur yağdığı zaman korku yaşayan bir kenttir. nedeni ise sürekli barajların ve nehirlerin taşması ve kenti sel basması tehlikesidir.
küçük ama kendini sevdiren bir de havaları güzel olsa tam yaşanacak huzurlu şehir.
yaşanacak şehirlerden.
havradan kitap çaldıktan sonra o gece uyuyamayıp, ertesi gün kitabı geri bıraktığım şehir.
Herkesin anlatacak bir öyküsü vardır / Bir zamanlar Edirne
edit : link düzeltilmiştir.
http://www.salom.com.tr/n...asp?id=81680#.Uf5HFZLp3_4
edit : link düzeltilmiştir.
http://www.salom.com.tr/n...asp?id=81680#.Uf5HFZLp3_4
bir yabancının gözünden şehrin en güzel yanı her yerinden görünen selimiye camii'dir. Edirne'yi (ilçeleri de dahil) sokak sokak gezdim, kimse edirne güzel bir yerdir diye beni ikna edemez, edebilemez. Ayrıca şehrin merkezinde ki en güzel hotel (?!?!) Hotel balta lan. Keşanda bile daha fantastik mekanlar var, en azından fuhuş odaklı ama daha nezih. ortaköprü ve enez'i adam yerine bile koymuyorum, geri kalan ilçeleri siz düşünün. gitmeyin, gidene de engel olun.
edit not: Saray kapıya giderken solda bir çingene mahallesi var, madde ile işi olmayan arkadaşlar girmesin pek sevilmezsiniz. Bizim güzel anılarımız geçti orada o ayrı hehe.
edit not: Saray kapıya giderken solda bir çingene mahallesi var, madde ile işi olmayan arkadaşlar girmesin pek sevilmezsiniz. Bizim güzel anılarımız geçti orada o ayrı hehe.
küçük ama sakin ve yaşanılası ilimizdir.
şu saatlerde tarihsel bir buluşmaya evsahipliği yapmaktadır.
8 mart dünya emekçi kadınlar günü vesilesiyle, yunanistan komünist partisi'nden emekçi kadınlar türkiye komünist partisi'nden yoldaşları edirne pazarkule sınır kapısı'nda karşılanacak, buradan edirne merkeze kadar büyük bir yürüyüş gerçekleştirilerek aşiyan düğün salonu'ndaki kutlamaya doğru yol alınacaktır.
8 mart dünya emekçi kadınlar günü vesilesiyle, yunanistan komünist partisi'nden emekçi kadınlar türkiye komünist partisi'nden yoldaşları edirne pazarkule sınır kapısı'nda karşılanacak, buradan edirne merkeze kadar büyük bir yürüyüş gerçekleştirilerek aşiyan düğün salonu'ndaki kutlamaya doğru yol alınacaktır.
havaların süper ısınmasıyla kısa kollularla gezmeye başladığımız şehir.
caddelerinde son model bir mercedes gördükten sonra 10 metre ilerde başıboş 7-8 tane atı trafikte görebileceğiniz şehir. *
şehrin istanbul üzerinden girişi enfestir...
hayran kalırsınız mimar sinan a, ulan adam yapmış helal olsun dersiniz...
gurur duyarsınız onunla ve edirne ile...
sevdiğim, en değer verdiğim illerimizin başında gelir edirne...
kaldıki sınırdan komşumuzdur...
hayran kalırsınız mimar sinan a, ulan adam yapmış helal olsun dersiniz...
gurur duyarsınız onunla ve edirne ile...
sevdiğim, en değer verdiğim illerimizin başında gelir edirne...
kaldıki sınırdan komşumuzdur...
bir başkadır edirne. insanları açık görüşlüdür. örneğin; babalar kızlarının erkek arkadaşlarını eve davet eder, oturup çay içerler muhabbet ederler arkadaş olurlar. memur emeklisi çoktur. gece hayatı üniversitenin ayşe kadın kampüsünün çevresinden ve saraçların sonlarına doğru vardır. onun dışında sessiz sakin olaysız bir şehirdir. sürekli japonya olsun hatırlayamadığım ülkeler olsun gezen ama edirneye havuz dışında hiç bir şey yaptırmayan hamdi sedefçi adında bir belediye başkanı vardır. genelde eski yunan ve bulgar göçmenleri yaşamaktadır. hala gidip gelen aileler binevler pazarında göçmen pazarı adı altında sergi açarlar. harika çikolatalar olsun, baharatlar, pasta kremaları vs. türkiyede olmayan bir sürü şeyi bulabilirsiniz. hafta sonları çarşıda pazarda tek turist çeşidi bulgardır. gördüğüm kadarıylada bulgar sevmeyen satıcılar özellikle ürünlerini 3 katı fiyata satsalar bile onlara ucuz gelmektedir.
kışın kar yağınca nasıl da güzel olur her yer. yazın dışarı çıkıldı mı yorulmadan yürüyerek gezilebilir, zira çok büyük bir şehir değildir, yerli yerindedir herşey. ülkemin her insanını severim, ama burasınınkini daha bi severim. nasıl ferahlarım edirne'ye gelince, çok keyiflenirim. memleketim diye demiyorum; çocukluğumun yazları, tatilleri burada geçti diye galiba. garip olan belediye başkanından memnun olmasalar bile yine aynı belediye başkanına oy atarlar. çağdaşlık dubai'ye gidip bilmem kaç yıldızlı otellerde konaklamak mıdır? e amdi sedefçi?
toprağımdır. ciğeri ve köftesi meşhurdur. bir de insanı tabi. daha doğarken kanlarında alkol vardır.
Leziz sucuk ekmekler, peynir tatlısı yenilebilecek şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar