bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu4
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması12
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 27 haziran 20262
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 2026 dünya kupası26
- futbol20
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yazarların iyi olduğu konular9
- erleg han ile revani yemek3
- zor zaman şarkıları2
- özlü sözler5
- ıhlamur kokusu2
- 26 haziran 20266
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yürüyüş flörtü3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- fransa3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- the saturdays2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- izmir de cami var mı2
- ktç abinin çaylak olması5
- egay bey birader2
- bulla dava açmak3
ağustos ayı itibariyle yaklaşık bir hafta kaldığım güzide balkan, avrupa, türkiye şehri.
- selimiye camii'yi ışıklandırma ile bambaşka bir güzelliğe büründürmüşler. görür görmez nutkum tutuldu. (akşam vakti sera cafe'de selimiye'ye karşı çay içmeden göçmeyin bu dünyadan)
- esnafı halkını göz aşinalığı bile olsa tanıyor ve biliyor.
- yollar hem tertemiz, hem de her refüjün ortasına çiçek böcek heykel kondurulmuş ki, şehri gelinlik kız gibi süslemiş hamdi sedefçi, takdir ediyorum. (hem çalıp hem yiyen hem de çalışan bir belediye başkanıymış.)
- adını yanlış hatırlamıyorsam saraçlar caddesini küçük istiklal yapma yolunda adımlar atılmış. ışıklandırmalar, havuz, ve bunun gibi detaylarla istiklal kadar büyük olmasa da hem modern hem de sevimli bir görüntü oluşmuş. tebrik ediyorum.
- osmanlı'nın başkentliğini yapmış ve 2 kere işgalden kurtulmuş bir şehir olarak her heykelin bir anlamı var. doğrusu unutulmaması adına yapılan bu hamleler beni etkiledi.
- evler selimiye ve çevresindeki bölümlerde daha çok eski osmanlı konaklarından bozma. işgaller nedeniyle pek çok önemli ibadethane de hasar görmüş durumda. devletin acilen el atması lazım burdan yetkililere bir ümit sesleniyorum.
- insanları kesinlikle canayakın.
- anadolu bozkırından kopup gelen bir birey olarak yeşile doydum desem yalan söylemiş olmam. özellikle meriç nehrinden ötesi yeşilin her tonuna ev sahiliği yapıyor bu güzel şehirde.
- tava ciğeri bana sakatat olayını sevdirmiştir, niyazi ustadan yemenizi tavsiye ederim.
- badem ezmesi harikadır.
- insanları trafik işaret ve işaretçilerine günün her saati uymaktadır efendim. burdaki bi entry de okuyup teyit etmek istedim ve gerçekten öyle.
- birbirine saygılı insanlar yaşar bu şehirde. kimseye ramazanda sokak ortasında su içiyor diye dik dik bakmaz. ya da kimse 50 60 yaşlarında üç bayanı, şehrin göbeğinde gecenin bir vakti şen şakrak çay içiyorlar diye yadırgamaz.
- onca şehri görmüş şu ömrümde "ben burda yaşarım be!" dediğim yegane şehirdir.
- müslüman olanın görmeden ölmemesi gereken, tarihe merakı olan ve biraz medeniyet görmek isteyen herkesin bir kereliğine görnesi gereken şehirdir edirne.
- selimiye camii'yi ışıklandırma ile bambaşka bir güzelliğe büründürmüşler. görür görmez nutkum tutuldu. (akşam vakti sera cafe'de selimiye'ye karşı çay içmeden göçmeyin bu dünyadan)
- esnafı halkını göz aşinalığı bile olsa tanıyor ve biliyor.
- yollar hem tertemiz, hem de her refüjün ortasına çiçek böcek heykel kondurulmuş ki, şehri gelinlik kız gibi süslemiş hamdi sedefçi, takdir ediyorum. (hem çalıp hem yiyen hem de çalışan bir belediye başkanıymış.)
- adını yanlış hatırlamıyorsam saraçlar caddesini küçük istiklal yapma yolunda adımlar atılmış. ışıklandırmalar, havuz, ve bunun gibi detaylarla istiklal kadar büyük olmasa da hem modern hem de sevimli bir görüntü oluşmuş. tebrik ediyorum.
- osmanlı'nın başkentliğini yapmış ve 2 kere işgalden kurtulmuş bir şehir olarak her heykelin bir anlamı var. doğrusu unutulmaması adına yapılan bu hamleler beni etkiledi.
- evler selimiye ve çevresindeki bölümlerde daha çok eski osmanlı konaklarından bozma. işgaller nedeniyle pek çok önemli ibadethane de hasar görmüş durumda. devletin acilen el atması lazım burdan yetkililere bir ümit sesleniyorum.
- insanları kesinlikle canayakın.
- anadolu bozkırından kopup gelen bir birey olarak yeşile doydum desem yalan söylemiş olmam. özellikle meriç nehrinden ötesi yeşilin her tonuna ev sahiliği yapıyor bu güzel şehirde.
- tava ciğeri bana sakatat olayını sevdirmiştir, niyazi ustadan yemenizi tavsiye ederim.
- badem ezmesi harikadır.
- insanları trafik işaret ve işaretçilerine günün her saati uymaktadır efendim. burdaki bi entry de okuyup teyit etmek istedim ve gerçekten öyle.
- birbirine saygılı insanlar yaşar bu şehirde. kimseye ramazanda sokak ortasında su içiyor diye dik dik bakmaz. ya da kimse 50 60 yaşlarında üç bayanı, şehrin göbeğinde gecenin bir vakti şen şakrak çay içiyorlar diye yadırgamaz.
- onca şehri görmüş şu ömrümde "ben burda yaşarım be!" dediğim yegane şehirdir.
- müslüman olanın görmeden ölmemesi gereken, tarihe merakı olan ve biraz medeniyet görmek isteyen herkesin bir kereliğine görnesi gereken şehirdir edirne.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar