bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle17
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- babalar günü hediyesi2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- neredesin2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kız ismet2
- paris te son tango4
- sol tarafın inzal olması2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- karaağaç ev fiyatları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- cuckold erkek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
Insanların adalet duygularına dikkat çeken ve adalet kavramını insanların kendi içlerinde tartışıp mevcut düzeni sorgulamalarına neden olan anime ve manga serisi.
tişörtleri dolabımda olandır..
Müthiş bir kurguya sahiptir. Özellikle animedeki en önemli karakteri öldürmeleri de ilginçtir. Özlüyoruz.
En sevildiğini düşündüğüm animelerdendir. Konusu ilgi çekici ve popüler kültüre kazandırılmaya değer bir animedir.
ilk izleyeceğim anime olacak galiba. Nerden nasıl izlerim, anime izlemenin bir adabı var mı biri anlatabilir mi lütfen,tşk.
Bir anime.
Bir anime.
Sekai yani dünya adlı açılış müziği vardır müziği yapan grubun adı Gazette dir dinleyin güzel müzikler yapıyorlar. Anime de bir o kadar heyecanlıdır hayranı olabilirsiniz.
yediğim spoillerden ötürü izlemesem de gözüm kapalı özetini geçebileceğim çok sevilen bir animedir.
Animelerden sıkılan biri olarak 2 gün içinde 10 bölümünü izlediğim anime.
Animelerin/mangaların hası.
*deftere adı yazılan kişi ölür.
*eğer deftere ismi yazan kişi ismi yazılan kişinin yüzünü bilmiyorsa o kişi ölmez, bu kural sayesinde aynı ismi taşıyanlar etkilenmez.
*deftere adı yazılan kişi en az 40 saniye sonra ölür.
*eğer ölüm nedeni belirlenmezse, kişi basit bir kalp kriziyle ölür.
*ölüm şekli yazıldıktan sonra detayları 6 dakika 40 saniye içinde yazılmalıdır.
*defter eğer yere 1 defa değerse o zaman dünyanın malı olur.
*sadece defterin orijinal sahibi ölüm tanrısını(şinigami) görür ve sesini duyar.
*ölüm defteri'ni kullanan kişi ne cennete ne de cehenneme gider.
*ölüm defteri'ne dokunan her insan ölüm tanrısını görür ve sesini duyar.
*eğer defterin orijinal sahibi ölürse, defter ölüm tanrısına ait olur.
*defterin sahibi defteri kullandıktan en geç 39 gün sonrasında ölüm tanrısını görür.
*defterin orijinal sahibi olan ölüm tanrısı prensipte defterin sahibi olan insana yapacağı hareketlerle yardım etmemeli ve zarar vermemelidir.
*ölüm tanrısının defterin nasıl kullanılacağı ve içeriği hakkında insan sahibine açıklama yapma zorunluluğu yoktur.
*ölüm tanrısı ölüm defterine isim ekleyerek ölen kişinin fazla yıllarını alıp kendi hayatını uzatırken insanlar uzatamazlar.
*ölüm defteri'ni kullanan kişi kendi hayatını kısaltır.
*ölüm defteri'nin insan sahibi kendi hayat süresinin yarısını ölüm tanrısı gözüyle takas edebilir. *bu göz gördüğü insanın yaşam süresini ve gerçek adını görür.
*ölüm tanrıları bilindik yöntemlerle ölmezler. ancak bir insana aşık olup onun hayatını kurtarmak için ölüm defterini kullanmakla ölürler.
*deftere yazılan ve fiziksel olarak mümkün olmayan ölüm şekilleri sonuçta basit bir kalp krizine dönüşür.
*defterden koparılan çok küçük bir parça bile tam etki gösterir.
*deftere yazılan tüm mümkün ölüm şekilleri ve detayları ancak okunabilir bir şekilde yazılırsa gerçekleşir.
*defterin orijinal sahibi olmayan bir kişi bile defteri tam etkisiyle kullanabilir.
*defter, 780 günden küçük kişileri etkilemez.
*yazılan kişinin adı 4 defa yanlış yazılırsa defter o kişiyi öldürmez.
*defter çalınır veya kaybolursa 490 gün içinde geri alınmadığı takdirde sahipliği yitirilir.
*deftere 490 gün boyunca dokunmayınca (herhangi bir parçasına sayfasına) defterle olan anılar silinir hafıza kaybı yaşanır.fakat deftere dokunduğunda her şeyi geri hatırlar .
*bir ölüm defterine ismi yazılan kişinin ismi başka bir deftere yazılsa da 2. defter işlev görmez.
*ölüm meleğinin gözlerine ve defterine sahip olan kişi başka ölüm defterine sahip olan kişinin sadece ismini görebilir. ölmek için ne kadar zamanının kaldığını göremez.
*eğer deftere ismi yazan kişi ismi yazılan kişinin yüzünü bilmiyorsa o kişi ölmez, bu kural sayesinde aynı ismi taşıyanlar etkilenmez.
*deftere adı yazılan kişi en az 40 saniye sonra ölür.
*eğer ölüm nedeni belirlenmezse, kişi basit bir kalp kriziyle ölür.
*ölüm şekli yazıldıktan sonra detayları 6 dakika 40 saniye içinde yazılmalıdır.
*defter eğer yere 1 defa değerse o zaman dünyanın malı olur.
*sadece defterin orijinal sahibi ölüm tanrısını(şinigami) görür ve sesini duyar.
*ölüm defteri'ni kullanan kişi ne cennete ne de cehenneme gider.
*ölüm defteri'ne dokunan her insan ölüm tanrısını görür ve sesini duyar.
*eğer defterin orijinal sahibi ölürse, defter ölüm tanrısına ait olur.
*defterin sahibi defteri kullandıktan en geç 39 gün sonrasında ölüm tanrısını görür.
*defterin orijinal sahibi olan ölüm tanrısı prensipte defterin sahibi olan insana yapacağı hareketlerle yardım etmemeli ve zarar vermemelidir.
*ölüm tanrısının defterin nasıl kullanılacağı ve içeriği hakkında insan sahibine açıklama yapma zorunluluğu yoktur.
*ölüm tanrısı ölüm defterine isim ekleyerek ölen kişinin fazla yıllarını alıp kendi hayatını uzatırken insanlar uzatamazlar.
*ölüm defteri'ni kullanan kişi kendi hayatını kısaltır.
*ölüm defteri'nin insan sahibi kendi hayat süresinin yarısını ölüm tanrısı gözüyle takas edebilir. *bu göz gördüğü insanın yaşam süresini ve gerçek adını görür.
*ölüm tanrıları bilindik yöntemlerle ölmezler. ancak bir insana aşık olup onun hayatını kurtarmak için ölüm defterini kullanmakla ölürler.
*deftere yazılan ve fiziksel olarak mümkün olmayan ölüm şekilleri sonuçta basit bir kalp krizine dönüşür.
*defterden koparılan çok küçük bir parça bile tam etki gösterir.
*deftere yazılan tüm mümkün ölüm şekilleri ve detayları ancak okunabilir bir şekilde yazılırsa gerçekleşir.
*defterin orijinal sahibi olmayan bir kişi bile defteri tam etkisiyle kullanabilir.
*defter, 780 günden küçük kişileri etkilemez.
*yazılan kişinin adı 4 defa yanlış yazılırsa defter o kişiyi öldürmez.
*defter çalınır veya kaybolursa 490 gün içinde geri alınmadığı takdirde sahipliği yitirilir.
*deftere 490 gün boyunca dokunmayınca (herhangi bir parçasına sayfasına) defterle olan anılar silinir hafıza kaybı yaşanır.fakat deftere dokunduğunda her şeyi geri hatırlar .
*bir ölüm defterine ismi yazılan kişinin ismi başka bir deftere yazılsa da 2. defter işlev görmez.
*ölüm meleğinin gözlerine ve defterine sahip olan kişi başka ölüm defterine sahip olan kişinin sadece ismini görebilir. ölmek için ne kadar zamanının kaldığını göremez.
izlenilmesi gereken animelerden biri olduğunu düşünüyorum. etkileyici bir kurgu ve karakterler çok sağlam benim en sevdiğim karakterde elma canavarı ryuk.
L üşüyoruz reis.
death note u sol frame de gördüğümde içimdeki mutluluğu anlatamam.
izlemeyenler, sonu muhteşem bitecek demedi demeyin.
beğenmeyenler de at kafası alsınlar onunla oynasınlar.
haydi hayırlı traşlar.
izlemeyenler, sonu muhteşem bitecek demedi demeyin.
beğenmeyenler de at kafası alsınlar onunla oynasınlar.
haydi hayırlı traşlar.
L ölüyor * ))))))))
Hakkında külttür yorumları yapılmış , hatırlatırım kült kavramı başta az gişe hasılatı yapan fakat sadık (fanatikleri) olan filmler için kullanılan bir tabir. En çok izlenen animelerden birine külttür demek yanlış olur. Eğer gerçekten kült bir eser arıyorsanız.
(bkz: cowboy bebop)
(bkz: ergo proxy)
(bkz: gungrave)
(bkz: ghost in the shell)
(bkz: cowboy bebop)
(bkz: ergo proxy)
(bkz: gungrave)
(bkz: ghost in the shell)
Anlatılmaz, yaşanmalıdır.
25.bölümden sonra artık eskisi gibi olmayacak hiçbirşey ama yine de sonuna kadar izleyin.
izlediğim en kaliteli anime idi.
ne zaman öleceğiniz belli değil riske atmayın ölmeden izleyin.
CcC Kira CcC .
Yavaş sokup çıkart saçın başın dağılmasın.
13. kitabını da aldım ben tamamım !
Bir çizgi film.
Edit: değilmi?
Edit: değilmi?
Kült bir anime olsa da kesinlikle en iyi anime değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar