bugün

/27
önce mangasını okuyun ki tüm ayrıntıları bilin bre salaklar (tüm animeler için geçerli). herneyse, çizimleri en çok hoşuma giden animelerdendir.
izlemeyeni dövüyorlarmış.

Vurmayın ben yıllar önce izledim. Zaten başka da anime izlemedim.
Bundan Daha iyisi yok denilince zirvede bırakmayı seçtim. *
1 günde bitirdiğim anime süper sürükleyici efsane bir anime.
arkadaşın tavsiyesiyle yakında başlayacağım anime.
anime sever bebelerin merakla izlediği animedir.

(bkz: yaş ortalaması çok düştü çooook)
çok beğendiğim bir animedir.

--spoiler--
en sinir olduğum şey L in ölmesi ve ikinci sezonda açılış müziğinin değişmesi. hıı sonlara doğru yagami den de gıcık kaptım.
--spoiler--
Yakın bi zamanda başlayacağım anime.
Uzun süredir birçok arkadaşım tarafından tavsiye edilmesine rağmen izlemediğim, geçen akşam can sıkıntısından dur bi bakim neymiş bu yeaa diye başladığım ve 3 akşamda 15.bölüme geldiğim anime.

Kesinlikle tavsiye edilir.
ah be l. en çok ismini merak etmiştim.
Kira s.ker .
L.
Sadece bir harf yeter artar bile.
Animesi izlenmesi mangası okunmalı, gayet iyi bir seridir.
temmuz ayında dizisi yayınlanmış manga serisi.
Soundtrack leri super olan anime.
oldukça başarılı bir animedir lakin bir tek death note izleyip atarlanmamak gerek. yani bir slam dunk denen efsane vardır, tarzları aynı olmasa da epik bir animedir. o yüzden kendi alanında belki de en iyi animelerden birisidir death note ama genel için değerlendirecek olursak daha çok anime var izlenecek.
l kesinlikle ryuk tarafından öldürülmemeliydi dediğim anime. finalde yagaminin ölürken gözleri önünde l nin belirmesi ve rei penbanın ölümü sahneleri de ağlatmıştır.
Animelerin en iyisidir( bundan sonra izlediğim hiçbir animeyi o kadar begenmedim). Animeye başlayacaklara şiddetle tavsiye ederim. Muzikleri de gayet başarılı.
kesinlikle anime izlemeye bununla başlanmaması gerektiğine inandığım anime. ben bununla başladım çıtayı öyle bir yükseltiyor ki diğerlerini beğenmekte zorluk çekiyorsunuz.
dün bitirdiğim ve ilk izlediğim harika anime. kurgusu olsun, müzikleri olsun...hala etkisindeyim. tavsiye edilir.
Çok iyi bir kurguya sahip efsane güzel bir eserdi. Tv dizisi çekilse sıkılmadan izlerim.
(bkz: shinigami)
ilk yarısı süper olan ikinci yarısı hafiften boka saran dizi. ama her insan evladı izlemeli...
kira reyizi unutan kalbimiz kurusundur.
görsel
yagami light taraftarı olduğum animedir .
© copyright 2005 - 2026