bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
Filmi çıkmış anime kısa ama çok ses getirdi . Şarap gibi yıllandıkça güzelleşiyor.
belli bir yaştan sonra izlendiğinde sarmayan anime. Zira hakkında "abi süper" "Bunu izledikten sonra başka bir şey sarmaz" yorumları ile oturup 13 bölüm zor sabrettim.
kurgu çok abartı. L'in zekasını yüceltmek için tüm şartlar zorlanıyor.
Rastlantıya varabilecek imkansız kesişmeler zeka ile paralel bağlanıyor.
Konu gereğinden fazla uzatılıyor.
Entrika ve şüpheciliğin dibine vurayım derken akış paranoid şizofreniye kayıyor.
Sonuç olarak bence balon.
Yani 16-20 yaş arası olsam belki aşık olurdum ama şu orta yaşa merdiven dayamış halime pek bir tırt geldi.
kurgu çok abartı. L'in zekasını yüceltmek için tüm şartlar zorlanıyor.
Rastlantıya varabilecek imkansız kesişmeler zeka ile paralel bağlanıyor.
Konu gereğinden fazla uzatılıyor.
Entrika ve şüpheciliğin dibine vurayım derken akış paranoid şizofreniye kayıyor.
Sonuç olarak bence balon.
Yani 16-20 yaş arası olsam belki aşık olurdum ama şu orta yaşa merdiven dayamış halime pek bir tırt geldi.
soundtrackları çok iyi olan etkileyici bir anime.
animeyi etkileyici yapan diziyi iki dahinin savaşı olarak sunması. bence death note da ki ölüm meleği ve diğer her şey sadece yemeğin baharatı, fazlası değil. iki dahinin savaşı her ayrıntıyı düşünen dehaları biz ortalama ve ortalamanın biraz üzerindeki zekadaki insanları doğal olarak etkiliyor. sherlock holmes ve düşmanı profesör moriarty nin akıl oyunları, hamle numarasını söyleyerek kafadan satranç oynaması gibi beni oldukça etkileyen iki dahinin savaşı olayı bu animede bir adım öteye taşınmış. zira sherlock holmes de ya da iki dahinin savaşına yer veren tüm eserlerde bu savaşa; iyi dahi ve kötü dahinin savaşı olarak yer verilir. ancak bu animede dahilerimiz iyi oldukları kadar da kötü.
animenin soundtrack ında dediği gibi devrim peşinde olan biraz da güç gözünü karartmış zeki bir öğrenci, light elindeki ölüm defteriyle suçluları kalp krizinden ya da bazen de farklı yollarla öldürüyor. ancak bu zeki ve başarılı genç yoluna çıkanları da gözünü bile kırpmadan öldürüyor. bu bakımdan doğru şeyi yanlış şekilde yapan yakışıklı bir dahiye iyi ya da kötü demek zor.
aynı şekilde l karakteri de bu suçluları öldüren kira * lakaplı light i arıyor. bu gizemli kişi iyi gibi görünse de oldukça itici görünümü, garip oturuşu ve hareketleri ile aynı zamanda kötü olarak da görülebilir. yani anime; romantizm akımıyla verilen eserlerin aksine iyi ve kötü tanımının siyah ve beyaz kadar kesin olmadığını bizlere en iyi şekilde anlatıyor.
light karakterine ve yaptıklarına saygı duyduğumu önemle belirtmeliyim. hangimiz tecavüzcülerin, katillerin cezasını beğenmediğimizde onlara elimizde bir güç olsa da uygun cezası verseydik demedik. kendi adaletimizi kendimiz sağlamamalıyız elbette. tabii elinizde bir death note varsa orası ayrı.
--spoiler--
l nin ölümü kötü oldu. ölmesine üzüldüm onun yerini kapatmak için n ve m karakterleri animeye katıldı ama yerini dolduramadı. ayrıca animenin sonunu hiç beğenmedim. ben beklerdim ki light kaybetmeyi hazmedip saatinden çıkardığı kağıda kendi adını yazsın. ama light çocukca hareketlerde bulunup sonunda farklı şekilde öldü. misa karakteri çok sevimli ama aynı light gibi o da fazla çocukca. takada bu animede en çok beğendiğim kadın karakter oldu. ha bir de nişanlısının ölümünü araştıran eski bir fbi ajanı olan bir kadın vardı ona da yazık oldu onu da sevmiştim. nedense sevdiğim bütün karakterler öldü.
--spoiler--
her şeyiyle mükemmel bir anime. izleyin tavsiye ederim.
animeyi etkileyici yapan diziyi iki dahinin savaşı olarak sunması. bence death note da ki ölüm meleği ve diğer her şey sadece yemeğin baharatı, fazlası değil. iki dahinin savaşı her ayrıntıyı düşünen dehaları biz ortalama ve ortalamanın biraz üzerindeki zekadaki insanları doğal olarak etkiliyor. sherlock holmes ve düşmanı profesör moriarty nin akıl oyunları, hamle numarasını söyleyerek kafadan satranç oynaması gibi beni oldukça etkileyen iki dahinin savaşı olayı bu animede bir adım öteye taşınmış. zira sherlock holmes de ya da iki dahinin savaşına yer veren tüm eserlerde bu savaşa; iyi dahi ve kötü dahinin savaşı olarak yer verilir. ancak bu animede dahilerimiz iyi oldukları kadar da kötü.
animenin soundtrack ında dediği gibi devrim peşinde olan biraz da güç gözünü karartmış zeki bir öğrenci, light elindeki ölüm defteriyle suçluları kalp krizinden ya da bazen de farklı yollarla öldürüyor. ancak bu zeki ve başarılı genç yoluna çıkanları da gözünü bile kırpmadan öldürüyor. bu bakımdan doğru şeyi yanlış şekilde yapan yakışıklı bir dahiye iyi ya da kötü demek zor.
aynı şekilde l karakteri de bu suçluları öldüren kira * lakaplı light i arıyor. bu gizemli kişi iyi gibi görünse de oldukça itici görünümü, garip oturuşu ve hareketleri ile aynı zamanda kötü olarak da görülebilir. yani anime; romantizm akımıyla verilen eserlerin aksine iyi ve kötü tanımının siyah ve beyaz kadar kesin olmadığını bizlere en iyi şekilde anlatıyor.
light karakterine ve yaptıklarına saygı duyduğumu önemle belirtmeliyim. hangimiz tecavüzcülerin, katillerin cezasını beğenmediğimizde onlara elimizde bir güç olsa da uygun cezası verseydik demedik. kendi adaletimizi kendimiz sağlamamalıyız elbette. tabii elinizde bir death note varsa orası ayrı.
--spoiler--
l nin ölümü kötü oldu. ölmesine üzüldüm onun yerini kapatmak için n ve m karakterleri animeye katıldı ama yerini dolduramadı. ayrıca animenin sonunu hiç beğenmedim. ben beklerdim ki light kaybetmeyi hazmedip saatinden çıkardığı kağıda kendi adını yazsın. ama light çocukca hareketlerde bulunup sonunda farklı şekilde öldü. misa karakteri çok sevimli ama aynı light gibi o da fazla çocukca. takada bu animede en çok beğendiğim kadın karakter oldu. ha bir de nişanlısının ölümünü araştıran eski bir fbi ajanı olan bir kadın vardı ona da yazık oldu onu da sevmiştim. nedense sevdiğim bütün karakterler öldü.
--spoiler--
her şeyiyle mükemmel bir anime. izleyin tavsiye ederim.
arkadaşlar hayvan gibi spoiler vermeyin, salak mısınız siz amk? Madem vereceksiniz belirtin. Animeyi bitirmeden bunu okuyan vardır.
misa amane'nin askerleriyiz.
2016 yapımı filmi çekilen anime serisi.
görsel
görsel
animelere olan önyargımı kıran tek yapıt. buna benzer yapıtlar varsa önerin alırım bi dal
L de gitti. Sonrasını çok dikkatli izlemedim. Gerçi diğer velette l e benziyordu ama l in yerini kimse tutamaz tabi.
Animeyi bitirdikten sonra L gibi oturmayanlari dovuyorlar. *
ryuk çok haklı görsel
ah ulan ah sol frame de görünce çanlar çaldı kulağımda.
death note -ölüm defteri- diye satılan defterlerin işlevini yerine getirmemesi de üzer. beni değil bir arkadaşı.
görsel
Üzdü lan.
Üzdü lan.
ezel dizisini anımsatan anime klasiğidir.
Evet, kira ölmüş, L de ölmüş. Hatta light da ölmüş.
Bir bölümünü bile izlemedim ama bunları biliyorum.
Tarrak kafalı yazarlar yüzünden izlemekten vazgeçtim.
Bir anime eseri.
Bir bölümünü bile izlemedim ama bunları biliyorum.
Tarrak kafalı yazarlar yüzünden izlemekten vazgeçtim.
Bir anime eseri.
şerefsiz ryuk boktan eğlencesine devam ederken, masum rem kendini feda etti
görsel
görsel
izlediğim ilk ve son anime. o kadar zirve çizimlere, karakterlere, kurguya, müziklere ve karizma abidesi yagami raito ya sahip bir animeden başkasını beğenmeme imkan yok!
amk kira ölünce gözyaşlarım sel olmuştu, lanet olsun tüm kira düşmanlarına! ulan adam canilerin olmadığı bir dünya yaratmak istemişti sadece, polis ve şu l karışmasaydı kira masumları öldürmek zorunda kalmayacaktı. ve ve şu eğlence delisi üçkağıtçı hırsız ryuk olmasaydı kira yaşıyor olacaktı, karizmatik bir dahiyi öldürmesi yetmezmiş gibi onca masumun ölmesine neden oldu. pislik ryuk, alçak ryuk seni hiç affetmeyeceğim!! rem senden daha delikanlı ve onurluydu..
görsel
amk kira ölünce gözyaşlarım sel olmuştu, lanet olsun tüm kira düşmanlarına! ulan adam canilerin olmadığı bir dünya yaratmak istemişti sadece, polis ve şu l karışmasaydı kira masumları öldürmek zorunda kalmayacaktı. ve ve şu eğlence delisi üçkağıtçı hırsız ryuk olmasaydı kira yaşıyor olacaktı, karizmatik bir dahiyi öldürmesi yetmezmiş gibi onca masumun ölmesine neden oldu. pislik ryuk, alçak ryuk seni hiç affetmeyeceğim!! rem senden daha delikanlı ve onurluydu..
görsel
defterin kurallarını tekrar okuduğumda kafamı kurcalayan bir şey oldu
lütfen izlemeyenler okumasın!
--spoiler--
ölüm defterinin kurallarından biri olan "defterin gerçek sahibi olan ölüm tanrısı pirensipte, defterin sahibi olan insana yapacağı hareketlerle yardım etmemeli ve zarar vermemelidir" diyor ama ryuk deftere yagami light yazarak onu öldürüyor, yani zarar vermemelidir kuralını bozuyor. belkide kaçırdığım bir ayrıntı olmuştur, misa defterin sahipliğini üstlenince ryuk da light ı öldürerek kuralı bozmamıştır, tam bilemiyorum.
--spoiler--
en ince ayrıntılara kadar hatırlayan yazar arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
lütfen izlemeyenler okumasın!
--spoiler--
ölüm defterinin kurallarından biri olan "defterin gerçek sahibi olan ölüm tanrısı pirensipte, defterin sahibi olan insana yapacağı hareketlerle yardım etmemeli ve zarar vermemelidir" diyor ama ryuk deftere yagami light yazarak onu öldürüyor, yani zarar vermemelidir kuralını bozuyor. belkide kaçırdığım bir ayrıntı olmuştur, misa defterin sahipliğini üstlenince ryuk da light ı öldürerek kuralı bozmamıştır, tam bilemiyorum.
--spoiler--
en ince ayrıntılara kadar hatırlayan yazar arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
en iyi animedir. neden anime izlenmeli sorusunun cevabıdır.
millete güvenip izlediğim anime. ne başı, ne sonu, ne ortası bi bka benzemiyor, diyeyim ki çok fazla bilen olmasın, efsanedir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar