bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kadir inanır14
- velvet28
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kendi kendine gülmek3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 20102
- anın görüntüsü17
- üniversitelerin gereksiz olması12
- israil2
- yazarların iyi olduğu konular9
- kemalist dünya19
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- özlü sözler5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 27 haziran 20262
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- yürüyüş flörtü3
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ırak2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
the mind's eye adlı şarkısı ile ana haber bültenlerine bile fon müziği verebilme başarısı göstermiş melodic death metal grubu. brutal vocal daha önce bu tarz müzik dinlemeyenleri rahatsız edebilir. nacizane fikrim yaptıkları müzik türünün en iyisidir. in flames gibi zamanla kolpalaşmamıştır. en bilinen şarkıları lethedir.
aralık ayında türkiye turnesine çıkacak olan isveçli metal grubudur.
izmir - 3 aralık perşembe
eskişehir - 4 aralık cuma
ankara - 5 aralık cumartesi
istanbul - 6 aralık pazar
izmir - 3 aralık perşembe
eskişehir - 4 aralık cuma
ankara - 5 aralık cumartesi
istanbul - 6 aralık pazar
Beklenen 4 konserlerik Türkiye turnesi patlamış grup. Az bilet satıldı diye turne iptal edilebiliyorsa hem de bir gün kala bu işin içinde bir iş var. Tanıdığım 100'den fazla adam vardı kapıda bilet alacak. Gerçi adamlar tonla davetiye dağıttıkları için herkes son ana kadar ucuza davetiye bulma çabasındaydı. Yazık oldu. Adamlar bi daha b*k gelir buraya.
kalmah'tan sonra ikinci şoku yaşatmış gruptur. suçun büyük kısmı unirock ekibinin olmasına rağmen türkiye'deki metal müzik dinleyicisinin de büyük suçu vardır. sonuç olarak beni ve benim gibi dark tranquillity sevenleri hem yıkmıştır, hem de gruba karşı mahçup hissettirmiştir. Adamlara resmen hakaret ettik 288 bilet nedir yahu?
unirockun hataları listesi yaparsam baya kabarık bir liste çıkıyor buyrunuz;
*Her yerde söylendiği gibi unirock ekibi çok fazla davetiye bastırdı. Ben bile bilet aldığıma pişman oldum her tarafta davetiyeler geziyor.
*Bilet alımı konusunda biraz insanları erken bilet almaya yönlendirmeleri gerekirdi. Büyük ihtimal son gün bilet sayısı iki katına çıkacaktı, çevremdekilerden biliyorum. Ki 288 çok az bir rakam orda burda yazı yazanın sayısı bile bundan fazla nerdeyse. Bazıları biletix gişeşinden bilet alıcakken öğrenmiş bunu. Zaten ortada bir davetiye ticareti vardı. Davetiyelerin isim üstüne olmaması da büyük bir problem, satılması önlenmeliydi.
*Yeterli reklam yapılmadı. Eylül'den belliydi bu konser ama hiç bi yerde herhangi bir reklamsı birşey görmedim. Sonuçta adamlar Türkiye turnesi yapıyo önemli bir şey biraz reklam lazımdı.
*Gün en büyük problemlerden biriydi. Ben de okulumu asıp gidecektim dt yerine dünyadaki başka bir grup olsaydı asmazdım okulumu. Zaten büyük ihtimal çakallık yapıp gruba sormadan pazara aldılar konseri sonra grup kabul etmedi. Ama istanbul en azından cumartesiye kaydırılmalıydı. Ben bile 3 kişi daha getirebilirdim konsere öyle olsaydı.
*Dark tranquillity efsane grup, bir tür yaratmış ve metal camiasındaki en saygıdeğer gruplardan tamam. Ama sonuçta dark tranquillity extreme müzik yapan bir grup. doğal olarak da dinleyici kitlesi belli yani türkiye turnesi yapmasına gerek yoktu. sadece istanbulda bi konser verselerdi daha mantıklı olurdu.
he konser iptal edildi bunları söylemek kolay tabi. ama konserin patlayacağını tahmin ediyordum aslında ama düşünmek istemiyordum pek. sonuçta bu ülkede motörhead konserinde sadece 13 bilet satıldı, bu milletten herşey beklenir. ama dark tranquillity gibi mütevazilik abidesi bi grubun da bundan sonra gelmicem demesini beklemiyoruz ve demediler de. en kısa zamanda tekrar gelmek istiyoruz diye açıklama yaptılar ki bu kısa zaman unirock open air olabilir. bilmiyorum gider miyim unirock nefreti dark tranquillity sevgisinden daha üstün duruma geldi gibi artık.
unirockun hataları listesi yaparsam baya kabarık bir liste çıkıyor buyrunuz;
*Her yerde söylendiği gibi unirock ekibi çok fazla davetiye bastırdı. Ben bile bilet aldığıma pişman oldum her tarafta davetiyeler geziyor.
*Bilet alımı konusunda biraz insanları erken bilet almaya yönlendirmeleri gerekirdi. Büyük ihtimal son gün bilet sayısı iki katına çıkacaktı, çevremdekilerden biliyorum. Ki 288 çok az bir rakam orda burda yazı yazanın sayısı bile bundan fazla nerdeyse. Bazıları biletix gişeşinden bilet alıcakken öğrenmiş bunu. Zaten ortada bir davetiye ticareti vardı. Davetiyelerin isim üstüne olmaması da büyük bir problem, satılması önlenmeliydi.
*Yeterli reklam yapılmadı. Eylül'den belliydi bu konser ama hiç bi yerde herhangi bir reklamsı birşey görmedim. Sonuçta adamlar Türkiye turnesi yapıyo önemli bir şey biraz reklam lazımdı.
*Gün en büyük problemlerden biriydi. Ben de okulumu asıp gidecektim dt yerine dünyadaki başka bir grup olsaydı asmazdım okulumu. Zaten büyük ihtimal çakallık yapıp gruba sormadan pazara aldılar konseri sonra grup kabul etmedi. Ama istanbul en azından cumartesiye kaydırılmalıydı. Ben bile 3 kişi daha getirebilirdim konsere öyle olsaydı.
*Dark tranquillity efsane grup, bir tür yaratmış ve metal camiasındaki en saygıdeğer gruplardan tamam. Ama sonuçta dark tranquillity extreme müzik yapan bir grup. doğal olarak da dinleyici kitlesi belli yani türkiye turnesi yapmasına gerek yoktu. sadece istanbulda bi konser verselerdi daha mantıklı olurdu.
he konser iptal edildi bunları söylemek kolay tabi. ama konserin patlayacağını tahmin ediyordum aslında ama düşünmek istemiyordum pek. sonuçta bu ülkede motörhead konserinde sadece 13 bilet satıldı, bu milletten herşey beklenir. ama dark tranquillity gibi mütevazilik abidesi bi grubun da bundan sonra gelmicem demesini beklemiyoruz ve demediler de. en kısa zamanda tekrar gelmek istiyoruz diye açıklama yaptılar ki bu kısa zaman unirock open air olabilir. bilmiyorum gider miyim unirock nefreti dark tranquillity sevgisinden daha üstün duruma geldi gibi artık.
son albümleri we are the void net ortamına düşmüş ve artık doyasıya dinleyebileceğimiz grup. bakalım nedir, nasıl olmuş melodik death ustaların son ürünleri, görücez. **
genelde lethe şarkısıyla tanınan isveçli melodik death metal grubu.
hala çatır çatır melodic death metal yapan dünyanın en büyük melodic death metal grubu.
(bkz: we are the void)
(bkz: we are the void)
Bayan vokalin olduğu şarkılarda duygunun tavan yaptığı gruptur.
öyle bir gruptur ki; inside the particle storm dinlerken hayata isyan eder, lethe dinlerken aşkın anlamını iyice kavrar, therein de kendinizi kaybeder, auctioned'da hayatın anlamı üzerine bitirme tezinizi oluşturursunuz. "adamlar yapıyor abi.." cümlesinin ilham kaynağıdır. isveç'ten hayatıma doğan güneştir.
the minds i albümünden başka albümünü bir türlü benimseyemediğim, mükemmel bir melodic death metal grubu.
swedish death metalin öncüsü olan grup. yıllardır çizgilerinden ödün vermediler ve bunu yaparken harika şeyler çıkardılar ortaya. dinlenesi, dinlettirilesi..
istisnasız bütün albümleriyle sizi farklı bir ambiyansa sürükleyen,bağımlılık yaptıran,kötü albüm yada şarkı yapmayacağını bildiğim ender gruplardan birisi.
in flames ile children of bodomun çizgilerini bozdugu gunumuz zamanında çizgisini bozmamış,hala hakkıyla melodic death metal yapan gruptur.the gallery albümleri dinlenmeli,üstüne de character albümleri ile cila yapılmalıdır.
en iyi parçası kanımca kesinlikle insanity's crescendo dur. daha sonra lethe , punish my heaven falan gelir.
Bayan vokalle mükemmel olan gruptur.
isveçin bağrından kopmuş bir death metal grubu daha..melodik death derler kendilerine.sanırım o yumuşaklığı, dramayı yansıtabilmek için.lethe gibi müthiş bir şarkıya imza atmışlardır.acı acı gülümsetir.
lethe ırmağında yıkandığım şarkının ait olduğu isim.
skydancerına the gallerysına projectorına kurban olduğum, auctioned, lethe, a bolt of blazing gold, undo control gibi anlatılmaz şarkılarla vazgeçilmez olan isveçli tapılası death metal grubu.**
dinlediğim için kendimi seçkin insanlardan saydığım, ara ara gözümden yaş getiren melodic death metal grubu.
dark tranquillity sizi içine çeken bir kara deliktir, bir daha asla çıkmak istemeyeceğiniz...
edit: ne gaza gelmişim be.
edit: ne gaza gelmişim be.
yeni keşfettiğim için kendimi mal yerine koyduğum gruptur. youtube de konser performansları mükemmel ötesi olmakla beraber bu adamlar sadece böğürmüyor efendim. bu adamlar müzik yapıyor.
bütün melodic death metal grupları gibi baba ve dinlenesi gruptur.
diğerleri için
(bkz: in flames)
(bkz: at the gates)
(bkz: opeth)
(bkz: arch enemy)
diğerleri için
(bkz: in flames)
(bkz: at the gates)
(bkz: opeth)
(bkz: arch enemy)
Dark Tranquillity, isveç kökenli melodik death metal grubudur. Bu alanda en uzun süredir aktif olan grup olan Dark Tranquillity aynı zamanda isveç death metali denilen tarzın da yaratıcılarındandır.
http://galeri.uludagsozluk.com/g/dark-tranquillity/
http://galeri.uludagsozluk.com/g/dark-tranquillity/
dark tranquillity candır, yaşama sebebidir. en karanlık anında o yanındadır.o an anlarsın senin tek gerçek dostun müziktir. en sıkıntılı zamanında açarsın bi lethe kendinden geçersin mikael babanın "you are myy you are myy" haykırışlarıyla.şunu da belitmeliyim: lethe veya therein'i ilk dinleyişimde hissettiklerimi hiçbir şarkıyı dinlerken hissetmedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar