bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aşure yapan sözlük kızları4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- her insanın bir cini olması5
- pkk lı doktorlar2
- kaşar5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- içinden canavar çıkan insan4
- mustafa kemal atatürk7
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- kemalist dünya24
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- osurdum2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- gizem3
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- gizli oylayan yüreksizler2
- hırt4
- nervio5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- şevval şahin2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
lkl'nin de sponsoruymuş. ben bugün bunu gördüm!
basketbola yardım ediyor, sponsor oluyor iyi hoş da;
arkadaş bu nedir?
görsel
tamam beyaz eşya üretiyorsun ama semaver de hediye etmeyiverin. gerçekten şaka gibi. allah'tan sponsor okey falan olmamış.
fotoğraftaki: Gerald Green
Rusya'da 2011'de düzenlenen All Star yarışmasında smaç şampiyonu olunca bu hediye verilmiş. çayını da vereydiniz bari.
arkadaş bu nedir?
görsel
tamam beyaz eşya üretiyorsun ama semaver de hediye etmeyiverin. gerçekten şaka gibi. allah'tan sponsor okey falan olmamış.
fotoğraftaki: Gerald Green
Rusya'da 2011'de düzenlenen All Star yarışmasında smaç şampiyonu olunca bu hediye verilmiş. çayını da vereydiniz bari.
ingiltere'de en kaliteli marka olan fakat kendi ulkesinde tereddut edilen dunya markasi
Vehbi Koc, Haim Nahum’un oğludur.
Haim Nahum, Osmanlı Bankasından caldığı paraları isviçre’ye aktardı.
Haim Nahum çaldığı paraların yarısı oğlu Bernar Nahum’a diğer yarısını da diğer oğlu Vehbi Koç’a verdi.
Bernar Nahum ve Vehbi Koç ortaklasa BEKO’yu kurdular.
Vehbi Koç’un serveti, Osmanlı Parasıdır.
görsel
Haim Nahum, Osmanlı Bankasından caldığı paraları isviçre’ye aktardı.
Haim Nahum çaldığı paraların yarısı oğlu Bernar Nahum’a diğer yarısını da diğer oğlu Vehbi Koç’a verdi.
Bernar Nahum ve Vehbi Koç ortaklasa BEKO’yu kurdular.
Vehbi Koç’un serveti, Osmanlı Parasıdır.
görsel
100'den fazla ülkeye beyaz eşya ihracatı yapar.
korcan cinemreli ve burcu bakdurlu bir reklamiyesi olan marka.
https://www.youtube.com/watch?v=0_DI0d2ldDw
https://www.youtube.com/watch?v=0_DI0d2ldDw
Bektaş isminin kısaltılmış hali.
üsküdar'dan beşiktaş'a ücretsiz motor seferlerini yapmış efsane sponsor. helal olsun.
mutfak robotlu reklamı aşırı amatör olmuş. resmen logoyu göstermek için ara kestirmelerde kasmışlar.
ingiltere'nin en çok satan beyaz eşya markası. inanmakta zorluk çekmiştim ama üç senedir üst üste bunu başarıyor.
Daha güzeli sadece ucuz olduğu için tercih edilen bir marka olarak görülmemesi. Fiyat performans oranı en yüksek markalar arasında ve çok övgüler alıyor.
Daha güzeli sadece ucuz olduğu için tercih edilen bir marka olarak görülmemesi. Fiyat performans oranı en yüksek markalar arasında ve çok övgüler alıyor.
Az önce mağazasının önünden geçerken dandik bir buzdolabı modelinin 1780, en baz özellikteki çamaşır makinasının 1550 tl olduğunu gördüğüm arçeliğin ithal edilen markası.
Hayır anlamadığım bosch gibi mühendislik harikası dayanıklı beyaz eşyalar o fiyatlara satılırken bunlar neyin kafasını yaşıyor. Üstelik yurtdışında satılan aynı modellerin fiyatları çok daha ucuz. Kendi vatandaşını skmek midir yani olay?
Hayır anlamadığım bosch gibi mühendislik harikası dayanıklı beyaz eşyalar o fiyatlara satılırken bunlar neyin kafasını yaşıyor. Üstelik yurtdışında satılan aynı modellerin fiyatları çok daha ucuz. Kendi vatandaşını skmek midir yani olay?
arçelik in dışarıya gönderilen ürünlerinin ismi. servisi, müşteri hizmetleri arçeliktir.
fiyat performans açısından peki nedir, nasıldır; buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinelerini öneririm diyen çıkar mı ? yeşillendirilmeyi bekliyorum.
teşekkürler.
fiyat performans açısından peki nedir, nasıldır; buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinelerini öneririm diyen çıkar mı ? yeşillendirilmeyi bekliyorum.
teşekkürler.
Hollanda'da güzel yer edinen marka.
Buzdolabım, derin dondurucum, çamaşır makinam, bulaşık makinam hepsi beko. Gayet memnunum.
Alman markası kazanacağina turk markası kazansın.
Buzdolabım, derin dondurucum, çamaşır makinam, bulaşık makinam hepsi beko. Gayet memnunum.
Alman markası kazanacağina turk markası kazansın.
eski logosu çok daha iyiydi dediğim marka.
Türkiye de 3.500 liraya satılan derin donduruculu buzdolabı almanya da 299 euro ya satılan marka.
beşiktaşın formasında yıllarca yer almış marka.
Az önce bi julius deein videosunda bir tane çamaşır makinesini gördüğüm marka cidden şaşırdım abd'ye kendi markasıyla satış yaptığını hiç bilmiyordum. Bizim markalar genelde yurt dışına fason çalışıyor maalesef.
canlı destekteki ablaları intertten surf yapmak için oturtmuşlar sanki. bilgi istiyorum size dönecekler diyor. ee ablam benim senin oradaki işin ne?
turkiye de basic giris bulasik makinesini kullanmistim, 3-4 programli mekanik knob lu ve sesli calisiyordu. ama yurt disinda hemen hemen ayni modelini kullandim ama o kadar sessiz ki. yurtdisinda acik mutfak daha yaygin oldugu icin urunleri daha sessiz uretiyorlar sanki ama ulkede ayri mutfak sebebiyle ayni sessizlikte degil neredeyse birebir olan urunler.
beşiktaş'a yakışan sponsor ismi.
bu konuya gecenlerde turk kahvesini seven bir ingiliz arkadasima arcelik marka telve makinesi hediye ettigimde uyandim.
arcelik markasini gorur gormez gulmeye basladi. dedim neden guluyorsun. "arcelik" ismini gordugunde "arse" ve "lick" kelimelerini algiladigini soyledi. bir marka ismi olarak yurtdisi pazarlarda "k.c yalama" anlamina gelebilecek bir isimle yer alamayacaklarindan "beko" markasini yarattiklarini dusundum. bu tabi benim dusuncem.
arcelik markasini gorur gormez gulmeye basladi. dedim neden guluyorsun. "arcelik" ismini gordugunde "arse" ve "lick" kelimelerini algiladigini soyledi. bir marka ismi olarak yurtdisi pazarlarda "k.c yalama" anlamina gelebilecek bir isimle yer alamayacaklarindan "beko" markasini yarattiklarini dusundum. bu tabi benim dusuncem.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar