bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- anın görüntüsü22
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- sosyal medya aranmaktır2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- genç görünmeye çalışmak2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- kadir inanır22
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek6
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- mustafa kemal atatürk7
- en son ne yediniz2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- aşk5
3 4 gün sonra ankara sokaklarında turlamak için babamdan gizlice anahtarı alıp tur atacağım araba. Ehliyet var artık nasıl olsa.
önümüzdeki 3 4 gün ankaraya uğamasak hayırlı olacak gibi araba.
3 4 gün sonra ankara'da yolda görülünce önü kesilmesi gereken araba modeli.
3 4 gün sonra ankara sokaklarında anahtarı gizlice alıp acemi bir şekilde tur atılmaması gereken araba. (bkz: nimetle şaka olmaz)
3-4 gun sonra ankarada yasamadigim icin goremeyecegim araba ve %80 yasama ihtimalinin olacagi sey.
3 - 4 gün sonra kurban bayramında kurban gidecek araba.
Öyle arabam olacak içinde yatarım amk.
Öyle arabam olacak içinde yatarım amk.
a4 gibi yakışıklı olmayan audinin en tipsiz modeli.
her ne kadar bir audi a8 olmasa da audi'nin en güzel modellerindendir.
son zamanlarda a5 ve a7 gibi modellerin de çıkması satışlarını biraz etkilemiş.
son zamanlarda a5 ve a7 gibi modellerin de çıkması satışlarını biraz etkilemiş.
opel corsa yı satıp almak istediğim araçtır. elbette düşük model olanını kastediyorum, 2006-2007 falan. çok hoşuma gidiyor namussuz, 2.0 dizel olanına vurgunum resmen.
a6 3.0 tdı quattro var, makam aracım.
Kaç para ulan!
Benimde 3.0 motoruna sahip olduğum ayrıca lüks ve bmw ve mercedes'ten daha kaliteli olan araçtır. Araba alacaklara tavsiye edilir ama biraz pahalıdır. Zengin değilseniz kredi çekip alınmaması tavsiye edilir.
Çoğu mercedes bmwyi al aşağı eden otomobildir. Özellikle aynı fiyat üzerinden bakılacak olursa dış görünüşte audi paspas yapar. Ama mercedesin konforu vs baz almıyorum şuan.
Kendi sınıfında piyasadaki alınabilecek en iyi otomobilgörsel
olsada binsek dedirtecek araçtır. devlet büyüklerimiz altlarından eksik etmezler zira kendileri benzin, vergi, kasko, trafik sigortası, kış lastiği vs. ödemediklerinden bu konuda rahattırlar.
gurbetçilerin yeni gözdesi. rent a carlarda a6 patlaması var. bildiğiniz gibi birçoğu bütün sene eşşekler gibi çalışıp sırf hava atmak uğruna son model araçlar kiralıyorlar.
3.0 tdi quattro, bir kac ay kullanma fırsatı bulduğum mercedes ve bmwyi kök söktüren en iyi 4 çekere sahip makina.
Kesinlikle almayacağım araba modeli. Bu nedir ya tasarım olarak berbat bir kere teknik özelliklere girmiyorum bile.
Şaka şaka fakirim ben. Bir tur verseniz kaza yaparım diye yine binmem. Kendimi satsam ödeyemem aynasını falan korkarım ben.
Şaka şaka fakirim ben. Bir tur verseniz kaza yaparım diye yine binmem. Kendimi satsam ödeyemem aynasını falan korkarım ben.
tasarımı berbat diyenlerin çarpıldığı otomobil. aha dayıya sor.
şaka şaka tabiki o aşk.
şaka şaka tabiki o aşk.
eski kasaları cingan arabası olmuştur.
volkwagen catisi altinda bulunan audi´nin üretmis oldugu bmw 5 serisi ve mercedes e serisi araclari kategorisinde olan aractir.
firma araci olarak kullanmis oldugum 2015 model bmw 5 sinifi yerine gelen yeni 2016 model audi 6 verdiler. (Bastan söyliyeyim arac sahsi aracim degil, sadece is yeriyle alakali islerde kullanabilirim.)
Bmw 5 serisi ile kiyaslarsak; ilk deneyimlerim bmw 5 serisini aratti. Belki de alismis götte don durmamasindan dolayidir. Ileride farkli olabilir mi bilmiyorum.
Rahat bir arac ve bu sinifta bulunmasi gereken hemen hemen her teknolojiyi icine almislar. Touchpad ve konusma komutlariyla sistemi yönetebiliyorsun. Bluetooth baglantisi diger araclara göre biraz daha kompleks yapilmis ve bluetooth üzerinden müzik dinlerken; degistirmek istedigimde reaksiyon zamani cok uzun sürüyor. Bmw'de bu problem yoktu. Belki de telefondan kaynaklanan bir sorun da olabilir.
Otomatik ice giren ve cikan display bazen sinir bozucu olabiliyor. Otomatik 7 vites'e sahip. Ara ara volkswagen teknolojisi olan dsg sistemini ya koymadilar sanirim diye düsündürüyor. Bmw'deki eko-confort ve spor moduslari bu aracta ne yazik ki yok.
Virajlari rahatlikla alabiliyor ama sert girildiginde cok yatiyor. Bmw bu konuda otomatik sertlesen amortisörlere sahip ve kullaniciyla icli disli olabiliyor.
Ön tarafta oldukca fazla yer var ama arka koltuklarda bacak mesafesi ne yazik ki diger markalarda daha fazla. Bagaji bmw'ye göre biraz daha büyük. Yol ve motor sesi iceri cok az giriyor. Yaklasik 200 km/h ile giderken arka koltuktakilerle konusulan anlasiliyor.
Dizayn olarak gercekten güzel olmasina ragmen, gönlümde taht kuramadi. Kullanilan malzeme yüksek kalitede ama rakipleri de kaliteden ödün vermiyorlar.
firma araci olarak kullanmis oldugum 2015 model bmw 5 sinifi yerine gelen yeni 2016 model audi 6 verdiler. (Bastan söyliyeyim arac sahsi aracim degil, sadece is yeriyle alakali islerde kullanabilirim.)
Bmw 5 serisi ile kiyaslarsak; ilk deneyimlerim bmw 5 serisini aratti. Belki de alismis götte don durmamasindan dolayidir. Ileride farkli olabilir mi bilmiyorum.
Rahat bir arac ve bu sinifta bulunmasi gereken hemen hemen her teknolojiyi icine almislar. Touchpad ve konusma komutlariyla sistemi yönetebiliyorsun. Bluetooth baglantisi diger araclara göre biraz daha kompleks yapilmis ve bluetooth üzerinden müzik dinlerken; degistirmek istedigimde reaksiyon zamani cok uzun sürüyor. Bmw'de bu problem yoktu. Belki de telefondan kaynaklanan bir sorun da olabilir.
Otomatik ice giren ve cikan display bazen sinir bozucu olabiliyor. Otomatik 7 vites'e sahip. Ara ara volkswagen teknolojisi olan dsg sistemini ya koymadilar sanirim diye düsündürüyor. Bmw'deki eko-confort ve spor moduslari bu aracta ne yazik ki yok.
Virajlari rahatlikla alabiliyor ama sert girildiginde cok yatiyor. Bmw bu konuda otomatik sertlesen amortisörlere sahip ve kullaniciyla icli disli olabiliyor.
Ön tarafta oldukca fazla yer var ama arka koltuklarda bacak mesafesi ne yazik ki diger markalarda daha fazla. Bagaji bmw'ye göre biraz daha büyük. Yol ve motor sesi iceri cok az giriyor. Yaklasik 200 km/h ile giderken arka koltuktakilerle konusulan anlasiliyor.
Dizayn olarak gercekten güzel olmasina ragmen, gönlümde taht kuramadi. Kullanilan malzeme yüksek kalitede ama rakipleri de kaliteden ödün vermiyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar