bugün

audi a6

opel corsa yı satıp almak istediğim araçtır. elbette düşük model olanını kastediyorum, 2006-2007 falan. çok hoşuma gidiyor namussuz, 2.0 dizel olanına vurgunum resmen.
© copyright 2005 - 2026