bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
volkwagen catisi altinda bulunan audi´nin üretmis oldugu bmw 5 serisi ve mercedes e serisi araclari kategorisinde olan aractir.
firma araci olarak kullanmis oldugum 2015 model bmw 5 sinifi yerine gelen yeni 2016 model audi 6 verdiler. (Bastan söyliyeyim arac sahsi aracim degil, sadece is yeriyle alakali islerde kullanabilirim.)
Bmw 5 serisi ile kiyaslarsak; ilk deneyimlerim bmw 5 serisini aratti. Belki de alismis götte don durmamasindan dolayidir. Ileride farkli olabilir mi bilmiyorum.
Rahat bir arac ve bu sinifta bulunmasi gereken hemen hemen her teknolojiyi icine almislar. Touchpad ve konusma komutlariyla sistemi yönetebiliyorsun. Bluetooth baglantisi diger araclara göre biraz daha kompleks yapilmis ve bluetooth üzerinden müzik dinlerken; degistirmek istedigimde reaksiyon zamani cok uzun sürüyor. Bmw'de bu problem yoktu. Belki de telefondan kaynaklanan bir sorun da olabilir.
Otomatik ice giren ve cikan display bazen sinir bozucu olabiliyor. Otomatik 7 vites'e sahip. Ara ara volkswagen teknolojisi olan dsg sistemini ya koymadilar sanirim diye düsündürüyor. Bmw'deki eko-confort ve spor moduslari bu aracta ne yazik ki yok.
Virajlari rahatlikla alabiliyor ama sert girildiginde cok yatiyor. Bmw bu konuda otomatik sertlesen amortisörlere sahip ve kullaniciyla icli disli olabiliyor.
Ön tarafta oldukca fazla yer var ama arka koltuklarda bacak mesafesi ne yazik ki diger markalarda daha fazla. Bagaji bmw'ye göre biraz daha büyük. Yol ve motor sesi iceri cok az giriyor. Yaklasik 200 km/h ile giderken arka koltuktakilerle konusulan anlasiliyor.
Dizayn olarak gercekten güzel olmasina ragmen, gönlümde taht kuramadi. Kullanilan malzeme yüksek kalitede ama rakipleri de kaliteden ödün vermiyorlar.
firma araci olarak kullanmis oldugum 2015 model bmw 5 sinifi yerine gelen yeni 2016 model audi 6 verdiler. (Bastan söyliyeyim arac sahsi aracim degil, sadece is yeriyle alakali islerde kullanabilirim.)
Bmw 5 serisi ile kiyaslarsak; ilk deneyimlerim bmw 5 serisini aratti. Belki de alismis götte don durmamasindan dolayidir. Ileride farkli olabilir mi bilmiyorum.
Rahat bir arac ve bu sinifta bulunmasi gereken hemen hemen her teknolojiyi icine almislar. Touchpad ve konusma komutlariyla sistemi yönetebiliyorsun. Bluetooth baglantisi diger araclara göre biraz daha kompleks yapilmis ve bluetooth üzerinden müzik dinlerken; degistirmek istedigimde reaksiyon zamani cok uzun sürüyor. Bmw'de bu problem yoktu. Belki de telefondan kaynaklanan bir sorun da olabilir.
Otomatik ice giren ve cikan display bazen sinir bozucu olabiliyor. Otomatik 7 vites'e sahip. Ara ara volkswagen teknolojisi olan dsg sistemini ya koymadilar sanirim diye düsündürüyor. Bmw'deki eko-confort ve spor moduslari bu aracta ne yazik ki yok.
Virajlari rahatlikla alabiliyor ama sert girildiginde cok yatiyor. Bmw bu konuda otomatik sertlesen amortisörlere sahip ve kullaniciyla icli disli olabiliyor.
Ön tarafta oldukca fazla yer var ama arka koltuklarda bacak mesafesi ne yazik ki diger markalarda daha fazla. Bagaji bmw'ye göre biraz daha büyük. Yol ve motor sesi iceri cok az giriyor. Yaklasik 200 km/h ile giderken arka koltuktakilerle konusulan anlasiliyor.
Dizayn olarak gercekten güzel olmasina ragmen, gönlümde taht kuramadi. Kullanilan malzeme yüksek kalitede ama rakipleri de kaliteden ödün vermiyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar