bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
Analarını s*keyim!
Bağdat'ta bir restoranın önüne, müşteriler bassın diye türk bayrağı sermişler!
2 3 gün öncede konsolosluktaki türk bayrağını tekbirlerle indirdiler.
Türk, elbet hesap soracak!
Bağdat'ta bir restoranın önüne, müşteriler bassın diye türk bayrağı sermişler!
2 3 gün öncede konsolosluktaki türk bayrağını tekbirlerle indirdiler.
Türk, elbet hesap soracak!
görgüsüz ve pislik bir millet. asıl yurtları arabistan yarımadasıdır.
türüne göre değişir. en ırkçıları ve pislikleri suudlardır. en modernleri mezopotamya ve kuzey afrika Arap ülkeleridir.
türüne göre değişir. en ırkçıları ve pislikleri suudlardır. en modernleri mezopotamya ve kuzey afrika Arap ülkeleridir.
ingilizlerle bir olup bir çok türkü acımasızca öldürmüşlerdir. tek bildiğim şey araplara güvenilmez.
(bkz: afedersin arap)
başlık sinirlerimi gerdi!!!
iç şarabı sik arabı.
hem dünyanın en satıcı milletidir hem de dünyanın en gaddar gözünü kırpmadan canice adam öldüren milletidir.
kangrendirler medeniyet yok. asalak gibi yaşarlar. türkiye nin sırtına yüktürler derhal hemen kurtulmak gerekiyor.
milletin anasını ağlattılar suriyeliler afganlar pakiler .
milletin anasını ağlattılar suriyeliler afganlar pakiler .
Dünyanın en kalitesiz milletidirler.
afedersin Arap...
(bkz: adamın gol diyor).
"Araplar kafirlik ve münafıklık bakımından en katı olanlardır..."
Tevbe Suresi 97. Ayet
"Araplar kafirlik ve münafıklık bakımından en katı olanlardır..."
Tevbe Suresi 97. Ayet
Araplar için söylenen bazı atasözleri hiç hoşuma gitmiyor:
Ne Şam'ın şekeri ne Arabın yüzü
işler Arapsaçına döndü
vs.
Ne Şam'ın şekeri ne Arabın yüzü
işler Arapsaçına döndü
vs.
Gazeteci Toygun Atilla: Bütün stat istiklal Marşı söyledi. Araplar müzik yayınıyla marşı susturmaya çalıştı.
çoğu kişinin haklı antipati duyduğu kişiler. istanbul' da yaşayan insanlara zaten Allah sabır versin, herhalde o aynı anda en az 5-6 kişiyle bitiverip kalabalığı arttırmaları, istanbul kendilerininmiş tavrında gezmeleri zaten insanları yeterince sinirlendiriyordur. zaten hükümet dışında da arapları isteyen ve ülkemizde sempatiyle karşılayan yok sanırım. bir de bağıra bağıra konuşmuyorlar mı insan çıldırıyor.
erkeklerini sevmememle birlikte kadınlarına aşırı düşkünüm çok seksi oluyolar.
tabi oldukları Sami soyundan gelen diğer halklar gibi (bkz: yahudiler) (bkz: aramiler) çok iyi şiirler ve masallar üretmiş halktır. (bkz: orta doğu din geleneği)
Kadınları güzeldir.
islam dinini çok iyi kullanarak dilini ve kültürünü geniş alanlara yaymış bir millettir. Osmanlı bile hilafeti aldıktan sonra arpalaşmıştır. Çünkü bu lain millet, bizim halifemizi içten içe kabul etmiyordu.
-bi taraf olarak- (içlerinde 25. yıl kalmam hasebiyle) bire bir şahid olduğum hadisat-hatırattan bahs edelim; belirgin hususiyetlerinden biride -yoksul da olsa- evine misafir olduğunuz bir arap, izzet-ikramda tahditsiz muamele eder. koyun-keçi her ne ise (bilhassa "harri" cinsi) keser ve kepse pilav tepsisine kellesini konumlandırır ki parça et olmadığı, misafire özel kesildiği anlaşılsın?
- bilhassa Medine de- tahminlerin fevkinde "yahudiler" ile tefrik edilmesi zor bir halde karışmış-kaynaşmışlardır? Mekke de -azımsanamaz oranda- (bizdeki şamanist türkik unsurlar misali?) putperest - müşrik araplar yaşamaktadır! bizim mütevekkil hacıların, her beyaz entari giyen arabı müslüman zannetmesi neticesi, nahoş durumlara muhatap olunur?
-25. yıl zarfında- iki elin parmakları kadar düzgün-dürüst arap ile ancak muhatap olmuşuz diyebilirim? bir defa bir arap ile (gönül rahatlığıyla) "siyaset-içtimaiyyat" konuşamazsın? -haddizatında- türkiye arapperestleri de bunlara benzemiş ve bir "sulh-salâh yolunun" açılması zora sokulmuştur?
"israf-iltimas-kibir" en büyük zulümdür ve bu güruhun en belirgin hususiyeti ola-gelmiştir?
"israf-iltimas-kibir" en büyük zulümdür ve bu güruhun en belirgin hususiyeti ola-gelmiştir?
Her şeyden önce insandır.gerisi boş.
insan, ulvi ile süfli arasında bir berzahtır(kıstak-ölçü). Helâl nimetler ise keyfe kâfîdir.
Her milletin bazı karakteristik özellikleri vardır; az veya çok bütün bireylerinde bulunur.
Almanlarda disiplin mesela, bir alman 6’da geleceğim demişse 6’ya 5 kala mutlaka gelir. Eğer 6’da gelmemişse kederli ailesine başsağlığı dilemek icap eder çünkü ölmüştür.
Türklerde cesaret, evet cesaretle aptallık arasında çok ince bir çizgi vardır. Ama bir Türk korkudan arınmış bir şekilde akıl mantık sınırlarını aşan herşeyi gözünü kırpmadan yapabilir.
Araplarda ise kibir, hem de çirkin bir kibir!
Almanlarda disiplin mesela, bir alman 6’da geleceğim demişse 6’ya 5 kala mutlaka gelir. Eğer 6’da gelmemişse kederli ailesine başsağlığı dilemek icap eder çünkü ölmüştür.
Türklerde cesaret, evet cesaretle aptallık arasında çok ince bir çizgi vardır. Ama bir Türk korkudan arınmış bir şekilde akıl mantık sınırlarını aşan herşeyi gözünü kırpmadan yapabilir.
Araplarda ise kibir, hem de çirkin bir kibir!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar