bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı12
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz11
- sedat pekmez15
- tarot falına inanan salak4
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- türk telekom port zammı4
- helal olsun be2
- alan greenspan2
- lionel messi11
- ithal et2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sürekli esnemek6
- buddy dude4
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- iremga2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- kıskançlık5
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kimyon4
- eşek sucuğu14
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
son beş yılda inanılmaz gelişmiştir. Yine de sanat ve kültür alanında hala çok eksikleri vardır.
Edebiyat hocası: Antalya'ya gelince haber verirsin, bir şeyler içeriz.
Ben: Olur hocam, Palavra diye güzel bir mekan var Kaleiçi'nde, orda içeriz.
Edebiyat hocası: Ben Lara'yı tercih ederim. Daha şık, daha güzel mekanlar dururken napacağız Palavra'da?
Ben: Ne bileyim, ben düşmüşlerin, kendilerine zarar verenlerin, azılı paranoyakların bulunduğu; bir de kelimelerin fahişe fahişe ortalıkta gezindiği otantik mekanları seviyorum.
Edebiyat hocası: ?!!?...?!!?!.... !
Arkadaşlar: Haha, haha.
Pınar: Şu cümleleri söylerken sigara olmalıydı dudaklarında.
Ben: Sigara da nedir? Pipoyla hayal et beni, tütünü kaçak olsun. Sartre gibi. Lanet Sartre gibi.
Ben: Olur hocam, Palavra diye güzel bir mekan var Kaleiçi'nde, orda içeriz.
Edebiyat hocası: Ben Lara'yı tercih ederim. Daha şık, daha güzel mekanlar dururken napacağız Palavra'da?
Ben: Ne bileyim, ben düşmüşlerin, kendilerine zarar verenlerin, azılı paranoyakların bulunduğu; bir de kelimelerin fahişe fahişe ortalıkta gezindiği otantik mekanları seviyorum.
Edebiyat hocası: ?!!?...?!!?!.... !
Arkadaşlar: Haha, haha.
Pınar: Şu cümleleri söylerken sigara olmalıydı dudaklarında.
Ben: Sigara da nedir? Pipoyla hayal et beni, tütünü kaçak olsun. Sartre gibi. Lanet Sartre gibi.
Bazı minnoşları barındıran şehir.
izmir'e gel. Hemen, şimdi.
izmir'e gel. Hemen, şimdi.
Memleketim. yakın zamanda yeniden başlamak için gideceğim. Boş günlerimde gidip deniz kenarında sabahlayacağım. Biraz ekmek arası olacak çantamda, birazda su. Dalgalar sahile vururken uzanmak güzeldir. Mesela sabah erkenden denize girersen, çarşaf gibi kendini sunar sana. Gece koyu siyaha boyandıysa dalgalar kaldırır bedenini, sanki bir canavar dibe çekiyor gibi kendine çeker seni. Sanırm en çok deniz kenarında yürüyüş yapıp, denize girmeyi özledim. Denizden sonra bir ekmek arası yiyip vücudumda tuzların kurumasını. bir çok şeyi yapmayalı uzun zaman oldu. Her ne kadar az insan sevsem de, kalabalık ve epey sıcak şimdilerde.
2012 yılına kadar bana bir anlam ifade etmeyen bir şehirdi kendisi. 2017 den bu yana ise hüznüm.
yazları sıcak ve çok sıcak, kışları hala sıcak olan şehirdir.
tüm yıl boyunca balkona koyduğum bilgisayarla, yaşamımı sürdürebiliyorum. hamakta uyumak ise burada ayrı bir güzel.
bitki örtüsü rus kızlarıdır. yollarda yürüdüğünüzde seyyar defile salonunda gibi hissediyorsunuz. ama sonra göz alıştığı için dünya güzeli gelse, çırılçıplak dolaşan olsa bile dönüp bakmıyorsunuz.
şehrin kendine ait kokusu vardır. genellikle klimalı bir ortamdan çıkıldığında buram buram Antalya kokar.
tüm yıl boyunca balkona koyduğum bilgisayarla, yaşamımı sürdürebiliyorum. hamakta uyumak ise burada ayrı bir güzel.
bitki örtüsü rus kızlarıdır. yollarda yürüdüğünüzde seyyar defile salonunda gibi hissediyorsunuz. ama sonra göz alıştığı için dünya güzeli gelse, çırılçıplak dolaşan olsa bile dönüp bakmıyorsunuz.
şehrin kendine ait kokusu vardır. genellikle klimalı bir ortamdan çıkıldığında buram buram Antalya kokar.
Sehrim, cok severim.
edit: hani eksiyi veren arkadaslar amac ne ? tek tek sahte hesap acip mi geliyorsunuz anlamadimda . Antalyaliyim, sehrimi cok severim ne var bunda ?
edit: hani eksiyi veren arkadaslar amac ne ? tek tek sahte hesap acip mi geliyorsunuz anlamadimda . Antalyaliyim, sehrimi cok severim ne var bunda ?
Yaşanılası, aşık olunası bir akdeniz şehridir.
Cennettir net, Akdeniz gibisi var mı.
kötü şehir. leş leş. *
2 yıl yaşadığım ve 4 ayda bir gittiğim şehirdir.
sizin büyükleriniz yok mu arkadaş gidin onları ziyaret edin, memleketinizde gezecek yer yok mu bayramda tatil mi yapılır, ipini koparan gelmiş şehre ana-baba günü.
Yaşaması zor..
Ayrılması daha bi zor ..
Şehrim..
Şehri antalya...
Ayrılması daha bi zor ..
Şehrim..
Şehri antalya...
günahlarin şehri..
kim kimi zikiyor kimin ziki kimin a.ında belli değil.
kim kimi zikiyor kimin ziki kimin a.ında belli değil.
Ne de güzeldir şimdi orda olmak, ah keşke gidebilsek.
Antalya bugün itibaren gerçek sıcaklar başladı.. Hayırlı olsşun..
Saat 2 ye geliyor..
görsel
Klima + vantilator..
Saat 2 ye geliyor..
görsel
Klima + vantilator..
Yaz aylarında rüzgar essin, yaprak kımıldasın dersin sonra o alev rüzgarını yüzünde hissedince sövülen şehir.
şanlıurfaya göre daha az sıcak olan il...
Kemeri ruslar ele geçirmiş yardım!!!
Sabaha erimeye gideceğim şehir.
Az önce Sallanan şehir.
Sallandık mi? Biz mi hissettik?
Sallandık mi? Biz mi hissettik?
Denizlide 6 şiddetinde olmuş..
Belek te hissettik.
Belek te hissettik.
Akpli kürt üst tarafta döşemealtı vs..
Suriyeliler onlarda yukarı kısımda hiç gözükmüyorlar sahilde..
Escortlar valla ben bi bakışta bu escort bu iyi kadın diyemiyorum..
Tosta yada gang bang e giren kapalıdan dağa delikanlıdırlar..
Sonıç yaşanacak lehir .
Suriyeliler onlarda yukarı kısımda hiç gözükmüyorlar sahilde..
Escortlar valla ben bi bakışta bu escort bu iyi kadın diyemiyorum..
Tosta yada gang bang e giren kapalıdan dağa delikanlıdırlar..
Sonıç yaşanacak lehir .
en son 2000 yılı ağustos ayında gittiğim şehir. tam 19 sene olmuş. 8 yaşındaymışım. çok çok bunaltıcı sıcak ve o zamandan bu zaman elbet çok şey değişmiştir sıcağı haricinde. ama buranın farklı bir dokusu var sanki. bu şehrin kokan çam kokularını halen hatırlıyorum. yaz kampında ki o neşeli çocukluk anıları geliyor gözümün önüne. ne olurda olsun seviyorum bu şehri. ta çocukluğumda kalsa da bendeki hatıraları kalacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar