bugün

antalya

Sehrim, cok severim.

edit: hani eksiyi veren arkadaslar amac ne ? tek tek sahte hesap acip mi geliyorsunuz anlamadimda . Antalyaliyim, sehrimi cok severim ne var bunda ?
© copyright 2005 - 2026